Citat:
În prealabil postat de veveritza
Combateti va rog si urmatoarele:
Intre ratacirile sectei se numara:invatatura despre mileniu,
Invatatura despre mileniu. Sfanta Scriptura vorbeste despre doua evenimente foarte importante:
- primul eveniment: revenirea Domnului Iisus Hristos, invierea celor morti in Hristos si inaltarea la cer a credinciosilor pentru a fi totdeauna cu Domnul. Acest eveniment este foarte bine ilustrat de Sfantul Apostol Pavel in 1 Tesaloniceni 4:13-17.
- al doilea eveniment, care va avea loc dupa o mie de ani, („ceilalti morti n-au inviat pana nu s-au sfarsit cei o mie de ani”-Apocalipsa 20:5) este invierea pentru judecata si osanda a celor necredinciosi, curatirea pamantului si revenirea pe noul pamant a credinciosilor (vezi Apocalipsa cap. 21).
In concluzie, ce vedeti gresit la invatatura mileniului? Este o invatatura biblica,in care se vorbeste despre o perioada de timp (de o mie de ani sau de „mii de ani”- conform unor traduceri ortodoxe) care incadreaza doua evenimente importante. Faptul ca dvs. nu aprofundati Scriptura si nu luati in seama unele pasaje nu va da dreptul sa numiti rataciri unele invataturi biblice.
Da, aici e corecta credintza voastra dar este doar o credintza scriitoriceasca fiindca voi nu suntetzi duhovniceshti shi apoi voi credetzi shi vedetzi invierea tuturor la o data fixa shi pana atuntzi ii credetzi mortzi, pe sfintzi sau prooroci ca n-au inviat cu sufletul shi pe ceilaltazi mortzi ii bagatzi pe totzi in aceiashi oala, ca intr-un somn cand defapt ei sunt dushi la muncile iadului, shi vedetzi lucrurile petrecandu-se toate exact dupa 1000 de ani cand defapt e dupa 2000 de ani shi lucrurile sunt in derulare iar nici unii nici altzii nu credetzi.
Citat:
În prealabil postat de veveritza
credinta ca nu exista iad
Credinta ca nu exista iad. Adventistii nu cred in iadul ortodox, cu toate grozaviile lui. Sfanta Scriptura ne vorbeste despre un loc de pedeapsa si despre nimicirea completa a celor pacatosi. Prin vesnic, in Sfanta Scriptura, se intelege „pentru totdeauna”, „cu consecinte vesnice”, „fara cale de intoarcere”, etc. Sfantul Apostol Iuda (nu iIuda iscarioteanul) ne da un exemplu:” Tot asa, Sodoma si Gomora si cetatile dimprejurul lor, care se dadusera ca si ele la curvie si au poftit dupã trupul altuia, ne stau înainte ca o pilda, suferind pedeapsa unui foc vesnic.”(Iuda 7) Au suferit pedeapsa unui foc vesnic. Dar, aceste cetati nu mai ard. Se intelege ca au ars pentru totdeauna, fara cale de refacere.
Tot asa si cu acea pedeapsa vesnica despre care vorbeste Sfanta Scriptura. Este vorba despre o nimicire pentru totdeauna (nu este exclusa si o perioada de chin inaintea acestei nimiciri).
dar pilda cu bagatul nemilostiv shi saracul Lazar este film sau inchipuire SF sau minciuna? sau celui ce in noaptea asta i s-a cerut sufletul sau? cel ce avea interesul cu hambarele mai mari caci ii rodise tzarina?
Citat:
În prealabil postat de veveritza
si nici suflet nemuritor,
Credinta ca nu exista suflet nemuritor. A nu se interpreta ca adventistii cred ca nu mai exista nimic dincolo de groapa. Dimpotriva, in biserica adventista este foarte puternica credinta in revenirea Domnului Iisus Hristos, in invierea mortilor si mostenirea vietii vesnice. Cat despre suflete nemuritoare: Sfanta Scriptura spune clar: „Sufletul care pacatuieste acela va muri”. ( Ezechiel 18:20) De fapt, asa ne invata si unii Sfinti Parinti (pot veni cu citate, daca este nevoie).
Daca vorbim despre starea omului intre momentul mortii (prima moarte) momentul invierii: Sfanta Scriptura prezinta aceasta moarte ca pe un somn in care „nu mai este nici lucrare, nici chibzuiala, nici stiinta nici intelepciune” (Ecelsiastul 9:10)
Va rog sa veniti cu lamuriri. In ce consta, concret, „ratacirea” la care faceti referire?
Ratacirea e in ideea ca totzi dorm pana la inviere, poi nu, ci totzi sunt dushi la diferite munci ale iadului, moartea a doua. Somn este un termen perfect potrivit dar este defapt starea de zombi, de corceala intre om shi drac shi care munceshte in chinuri amarnice ale sufletului in flacarile care nu te ard ci te chinuiesc.
Citat:
În prealabil postat de veveritza
serbarea sambetei
Serbarea sambetei (ziua a saptea). Vedeti vre-o ratacire daca pazesti singura zi din saptamana pe care Dumnezeu a binecuvantat-o si a sfintit-o inca de la facerea lumii, cand nu exista poporul evreu? (Facerea 2:3). Vedeti vre-o ratacire in respectarea tuturor celor 10 Porunci (inclusiv porunca a patra- referitoare la pazirea zilei a saptea), scrise de insusi Dumnezeu, pe piatra?
Ziua a saptea este singura zi din saptamana binecuvantata si sfintita de Dumnezeu, a fost pazita de poporul ales, a fost pazita de Domnul Sambetei (Domnul Iisus Hristos), a fost pazita de Sfintii Apostoli, a fost pazita de primii crestini, este pazita si astazi de unii crestini, va fi pazita si pe noul pamant (vezi Isaia cap. 66- la sfarsit).
Despre ce ratacire vorbiti dvs? Despre binecuvantarea si sfintirea zilei intaia a saptamanii si despre pazirea acesteia, nu gasim nici un verset in Sfanta Scriptura. Daca tot cautati rataciri, nu le cautati in pazirea zilei hotarata de Dumnezeu. Cautati sa vedeti ratacire la cei ce pazesc o zi hotarata de oameni.
ratacirea este ca nu atzi priceput ca Domnul cand a fost inca Sabatul, in Duminica Invierii dupa calendarul nou dar era in dimineatza adanca de Sabat, shi ingerul a zis Mariei Magdalena "Bucuratzi-va!" shi Domnul a zis sa nu se atinga de El deci se considera mort shi spurcat shi ca inca nu se suise la Tatal shi deci abea dupa ora 12 adica dupa ce soarele a trecut de zenit a venit la apostoli shi le-a zis Pace Voua, adica in inceput de seara a venit, deci in Sfanta Duminica chiar shi dupa calendarul evreiesc al zilei (a fost o seara shi a fost o dimineatza, seara incepand dupa ora 12 dupa ceasurile noastre de acum) deci abea Duminica Seara a intrat la apostoli prin ushile incuiate, caci abea atunci fusese inviat Duhovniceshte shi abea atunci a venit de la Tatal, se coborase dupa ce se suise, deci abea atunci a dat binecuvantarea salutand shi daruind spunand "Pace Voua" shi daruind Sfintzenie fara pacate, deci pana atunci inca mai purta pacatele noastre asupra Lui, shi se considera spurcat shi asha a ferit-o pe Maria Magdalena ca sa se atinga de El, deci inviase cu adevarat abea dupa ora 12 deci doar Duminica inviase cu adevarat chiar daca din mortzi s-a sculat inaintea Duminicii, in Dimineatza Adanca, deci e clar ca de Sabat s-a ridicat doar trupeshte dar purta inca pacatele noastre asupra Lui, deci a inviat Duhovniceshte intru Tatal abea in Sfanta Duminica, in seara sfintei Duminici urmand apoi o dimineazta a sfintei Duminici (a fost o seara shi a fost o dimineatza)... caci nu s-a aratat apostolilor shi nu a dat Pace shi Binecuvantare shi Duh Sfant de la Tatal decat dupa ora 12, decat dupa ce se suise la Tatal, intru Sfintzenie, in Duminica Sfanta, deci dupa ce s-a incheiat Sabatul a venit la ucenici shi Apostoli, caci pana atunci a fost in Emaus dupa Luca shi Cleopa shi acolo l-a prins inceputul sfintei Duminici shi a intrat la ei shi atunci a frant Painea shi s-a facut Nevazut... deci voi nu pricepetzi faptul ca sfanta Duminica este Sabatul cel Nou, shi in el a inviat in sfintzenie Domnul caci de sabatul vechi inviase doar trupeshte... in dimineatza adanca scris in scriptura insemnand foarte clar ca era zi de Sabat shi Domnul nu era sfant ci inca purta pacatele noastre chiar daca inviase, deci se considera pe sine MORT caci a vrut s-o fereasca pe Maria Magdalena ca sa se atinga de mort deci e clar ca ea era mai sfanta ca Domnul in clipele acelea, shi iata ca ea shi celelate femei venisera sa unga pe mort in zi de sabat caci Sabatul nu se incheie decat urma sa se incheie in inceputul serii zilei urmatoare, deci dupa ce soarele depashea zenitul... astfel ca e greshit sa mai tzinetzi Sabatul cel vechi daca spunetzi ca urmatzi lui Hristos in timp ce nu tzinetzi shi sfanta Duminica... caci normal ar fi macar sa le tzinetzi pe amandoua... adica asha cum ne invatza Cuvantul lui Dumnezeu: "de sambata seara pana luni dimineatza"
continuarea mai jos
|