Citat:
	
	
		| 
					În prealabil postat de Danut7  Vedem cum inceputul lunilor si inceputul sarbatorilor si inceputul sarbatoririi  zilei de odihna au inceput o data cu Iesirea din Egipt, Sabatul identificandu-se si alaturandu-se chiar cu Eliberarea din Egipt si intrarea in pamantul fagaduit. | 
	
 De data aceasta alimentezi voit o confuzie. Nu tot ce e numit 
sabat, reprezinta ziua a 7-a a saptamanii. Cu ocazia eliberarii din Egipt evreilor li s-au dat si alte sarbatori (zile de odihna), care nu cadeau in fiecare an in aceeasi zi a saptamanii. Ca sa nu mai vorbim de 
anii sabatici ori 
Jubilee.
Sabatul zilei a 7-a in schimb, a fost instituit inca in Eden, cu mii de ani inainte de aparitia evreilor. E gresita deci asocierea sabatului cu iesirea din Egipt.
	Citat:
	
	
		| 
					În prealabil postat de Danut7  Da ziua odihnei e ziua a saptea, la fel e si porunca , sase zile lucreaza iar ziua a saptea e zi de odihna.Duminica este ziua a saptea pentru noi si duminica are loc liturghia.Pastele nostru este de asemnea duminica , in ziua cand a inviat Hristos(ziua de dupa sambata sau Sabatul evreiesc).
 | 
	
 Aceasta este a 2-a confuzie (si chiar si a 3-a). Duminica este ziua intaia a saptamanii, nu a 7-a; iar Pastele evreesc nu cadea in fiecare an in aceeasi zi a saptamanii. 
	Citat:
	
	
		| 
					În prealabil postat de Danut7  Cat despre Avraam ca a tinut si el ziua odihnei nu se zice nicaieri asa ceva. | 
	
 Se zice ca Avraam a pazit poruncile lui Dumnezeu (desi ele inca nu fusesera scrise pe Sinai), e absurd sa gandim ca ar fi pazit doar unele, iar pe altele le-a calcat.