View Single Post
  #328  
Vechi 17.09.2009, 21:12:30
tricesimusquintus tricesimusquintus is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.05.2009
Religia: Alta confesiune
Mesaje: 2.822
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Danut7 Vezi mesajul
Ziua a saptea cade in functie de cum o numeri.
Pentru dumneata poate daca le faci toate alandala, insa Dumnezeu a creat lumea aceasta metodic incepand cu prima zi si terminand cu a saptea.

Citat:
În prealabil postat de Danut7 Vezi mesajul
La fel cum si prima luna evreiasca pana atunci nu a fost prima luna, ci toate astea sarbatorile astea au inceput sa se tine ca urmare a eliberarii din robia Egipteana.
Luna si anul nu au de-a face cu saptamana. Indiferent de schimbarile de calendar ordinea zilelor saptamanii este aceeasi.

Citat:
În prealabil postat de Danut7 Vezi mesajul
Tu confunzi Sabatul cu Duminica , nu ca ar insemna lucruri diferite, dar ca identifici Sabatul ca fiind doar acela dat poporului evreu, totusi spui ca Sabatul este pentru toti oamenii , te cam contrazici putin.
Atrage-I atentia Domnului Hristos si invata-L tu cum trebuia sa creeze lumea aceasta incepand cu ziua a 7-a si sa termine cu ziua intaia ca sa devina duminica sabat. Apoi spune-i ca a gresit cand a afirmat:

"27. Și le zicea lor: Sâmbăta a fost făcut pentru om, iar nu omul pentru sâmbătă." (Evanghelia dupa Marcu 2)

trebuia sa spuna: "sambata a fost facut pentru evreu, iar duminica pentru crestin" (Evanghelia dupa Danut7)


Citat:
În prealabil postat de Danut7 Vezi mesajul
Porunca se refera la o zi a saptea , indiferent care, dupa asemanarea lui Dumnezeu care a facut lumea in sase zile si in ziua a saptea s-a odihnit.Nu se spune nimic strict.
Chiar nu ti-e rusine cand faci asemenea afirmatii, creind un dumnezeu fals dupa chipul si asemarea omului [fara Lege]?

Citat:
În prealabil postat de Danut7 Vezi mesajul
Duminica este ziua intai dupa calendarul evreiesc, dar aceasta zi intai a devenit pentru noi ziua a saptea si odihna Domnului.
Va trebui sa discutati acest aspect cu catolicii si protestantii, deoarece pentru ei duminica este ziua intaia a saptamanii, puneti-va odata de acord...

Citat:
În prealabil postat de Danut7 Vezi mesajul
Vedem de exemplu sarbatorirea duminicii ca zi inchinata lui Dumnezeu inca de pe vremea apostolilor
Poate daca-l considerati pe Constantin in randul apostolilor, asemenea dlui. vsovi.

Citat:
În prealabil postat de Danut7 Vezi mesajul
În ziua întâi a săptămânii (Duminică) adunându-ne noi să frângem pâinea, Pavel, care avea de gând să plece a doua zi, a început să le vorbească și a prelungit cuvântul lui până la miezul nopții. Fapte 20:7
Faptul ca erau adunati in ziua intaia (de fapt erau adunati inca de sambata, si s-a prelungit pana seara cand incepea duminica) cu ocazia plecarii lui Pavel nu a transformat porunca sabatului in sebarea duminicii.

Citat:
În prealabil postat de Danut7 Vezi mesajul
De asemenea Iisus s-a aratat apostolilor in zi de Duminica
40 de zile pana la Inaltare S-a tot aratat, ce argument e asta?

Citat:
În prealabil postat de Danut7 Vezi mesajul
Și fiind seară, în ziua aceea, întâia a săptămânii (duminica), și ușile fiind încuiate, unde erau adunați ucenicii de frica iudeilor, a venit Iisus și a stat în mijloc și le-a zis: Pace vouă! Ioan 20:19
Zice clar textul de ce erau adunati, nu erau adunati sa serbeze duminica.

Citat:
În prealabil postat de Danut7 Vezi mesajul
de asemenea Ioan cand a primit Revelatia lui Hristos , Apocalipsa se afla in zi de duminica in duh
Cat se poate de fals! Pentru apostolul Ioan sambata era ziua Domnului, nu duminica.

Citat:
În prealabil postat de Danut7 Vezi mesajul
Eu Ioan, fratele vostru și împreună cu voi părtaș la suferința și la împărăția și la răbdarea în Iisus, fost-a în insula ce se cheamă Patmos, pentru cuvântul lui Dumnezeu și pentru mărturia lui Iisus.
Am fost în duh în zi de duminică și am auzit, în urma mea, glas mare de trâmbiță, (Apocalipsa 1:9-10)
Textul este falsificat, inca un motiv de cazne in ziua de apoi pentru traducator! Textul original spune "ziua Domnului" nu "zi de duminica". Termenul de "duminica" nici nu exista in vremea apostolului Ioan.