Citat:
În prealabil postat de condor
Daca se sustine ca pilda bogatului nemilostiv descrie ceva ce s-a intamplat intocmai, inseamna ca saracul Lazar si bogatul, dupa ce murisera si ajunsesera fiecare la locul lui (bogatul in locuinta mortilor si Lazar in sanul lui Avraam), aveau parti trupesti si suferinte trupesti. Suna cam ciudat.
Poate dvs. aveti o alta parere. Asa ca va intreb, ca sa pricep si eu: in ce stare (trupeasca sau sufleteasca) erau bogatul si Lazar, dupa ce murisera? De ce aveau parti trupesti (degete si limba) si suferinte trupesti?
Va rog sa nu-mi repetati explicatia cu "nu npoate fi vorba de trupul sau". Ca nu se zice "sa ia Lazar degetul altcuiva, sa-l inmoaie in apa si sa-l puna pe limba altcuiva ca sa scap de vapaie."
Scrie:
"Parinte Avrame, fie-ti mila de mine, si trimite pe Lazar sa-si inmoaie varful degetului in apa si sa-mi racoreasca limba; caci grozav sunt chinuit de vapaia aceasta".(Luca 16:24). A cui era degetul? A cui era limba? De ce existau suferinte trupesti?
Ajutati-ma sa inteleg. Astept explicatii la fel de clare ca intrebarile mele.
|
In aceasi stare in care sunt ingerii in ceruri, duh, sau suflet , nu inseamna doar o panza alba ca un cearcaf cum vezi in filme.
In loc sa cauti sa justifici ce nu poate fi justificat, mai bine incearca sa vezi adevarul.De ce te lupti impotriva Duhului Sfant?