View Single Post
  #1142  
Vechi 07.10.2009, 15:04:06
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 143. Comentariu la „Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa din 03-05-2009

Contextul este dat de sărbătorirea Duminicii a treia după Paști, a mironosițelor , prilej cu care, prin tradiție pucioșească, toți adepții se adună de prin toate colțurile țării, ca să sărbătorească între ei, în circuit închis.
Aflăm pentru început precizarea foarte importantă că lucrarea de cuvânt este lucrarea cuvântului. De asemenea, aflăm că: cuvântul de la Pucioasa este al Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, și iese din gura Fiului și Cuvântului, Care coboară pe nori de cuvânt spre ieslea cuvântului de la Pucioasa, ca să le aștearnă credincioșilor pucioși masă de cuvânt pe masa cuvântului:
“ Această lucrare de cuvânt este lucrarea cuvântului Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh. Amin. Eu sunt Domnul Iisus Hristos, Fiul și Cuvântul Tatălui Savaot, și cobor pe pământ pe nori de cuvânt, și mii de mii de heruvimi Mă poartă spre ieslea cuvântului Meu din mijlocul neamului român, și Tatăl este în Mine, iar Eu sunt în Tatăl când grăiesc în cer și pe pământ deodată, și glasul Meu umple cerul de slavă, iar sfinții și îngerii se hrănesc cu tot cuvântul care iese din gura Mea. Amin. Cobor pe pământ cuvânt în zi de sărbătoare și de înviere și dau salutul învierii Mele dintre cei morți celor ce au venit la izvorul Meu de cuvânt: Hristos a înviat! O, veniți, veniți la masa cuvântului Meu cel dătător de viață și de înviere, căci vă pun masă de cuvânt! “ (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 3 mai 2009)
La Pucioasa se așterne masă de înviere ca nimeni dintre pucioși să nu mai moară, iar afară este lumea cu fărădelegile și deșertăciunile ei. La masa de înviere Se așează și Domnul Pucioasei cu masa Lui de cuvânt, deși nimeni nu-L vede și nu-L aude, dar toți pucioșii îl aud pe Nicușor ca pe un actor care îi recită poporului de la izvor cuvântul primit de Mihaela cu o noapte în urmă, căci Mihaela și Nicușor sunt porțile de aramă prin care intră și se vestește Împăratul Slavei de la Pucioasa :
...Eu, Domnul Cel înviat, vă hrănesc pe voi pe pământ și stau cu voi la masă de înviere, și lumea este afară, căci duhul lumii nu are nimic în Mine, și nici Eu în el, și se sfârșește prin el însuși mereu, mereu, fiindcă întru el nu este viață, ci este fărădelege, iar fărădelegea este deșertăciune și vânt. Amin. O, poporul Meu de la izvor, am intrat la tine prin porți și M-am vestit cine sunt, și am întâmpinat apoi pe poporul cel venit la izvor. Sunt în mijlocul tău cu masă de cuvânt...” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 3 mai 2009)
Cuvântul vine cu norii și apoi se pune pe masă:
“... ei sunt cei credincioși cuvântului Meu, care vine cu norii, precum este scris că "El vine cu norii...” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 3 mai 2009)
Primitorii sunt diferențiați așadar după gradul de noblețe pucioșească în două popoare:
- poporul de la izvor (adică, rezidenții de la Pucioasa și de la Târgoviște, slugile preaplecate ale liderilor pucioși);
- poporul cel venit la izvor (adică, al aspiranților și al simpatizanților, numiți generic “cei credincioși” – cei ce cred pur și simplu că liderii pucioși vorbesc cu Dumnezeu și de la Dumnezeu, fără să aibă nici o dovadă palpabilă pentru asta, și care sunt primiți în adunările festive de la Pucioasa numai la sărbătorile mari):
“ O, poporul Meu de la izvor, am intrat la tine prin porți și M-am vestit cine sunt, și am întâmpinat apoi pe poporul cel venit la izvor. [...] Și acum punem pe masă cuvântul Meu poporului credincios, celui ce crede prin vestirea ta cuvântul pe care gura Mea îl izvorăște în mijlocul tău spre tămăduirea neamurilor,...” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 3 mai 2009)