View Single Post
  #1184  
Vechi 23.11.2009, 14:56:16
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 151. Încă un “Cuvânt” ascuns de liderii pucioși (III)

- urmare -

Plâng cu cerul tot, plâng cu mama Mea Fecioara, plângem de omul care zace în necredință de Dumnezeu. Plângem, mamă, căci Noi suntem tare, tare miloși și nu știe omul să tragă spre mila noastră, mamă. Oamenii suferă sub necunoștință, iar Noi, de mila lor, mamă. Durerea însă este lucrarea cea făcătoare, cea mai făcătoare este ea, o mama Mea! Amin, amin, amin. (Notă : Din nou o proslăvire a durerii, care este prezentată aici ca fiind cea mai mare virtute creatoare a creștinului care a reușit să ajungă să nu se mai bucure de nimic)
.................................................. ..........................................
(Notă : Urmează acum un text care – așa cum pretind liderii pucioși – reprezintă “plânsul mamei Fecioara”, adică tot ceea ce a răspuns “Maica Domnului” la invitația “Fiului ei” de a contribui și ea la “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa)

O, datu-ți-a Tatăl Savaot toată puterea în cer și pe pământ, Fiule înviat din răstignirea cea dureroasă a Ta, căci Tu ai purtat pe crucea Ta toate durerile oamenilor de până la Tine și de după Tine, (Notă : Dacă este așa, dacă Hristos a luat asupra Sa durerea tuturor, atunci de ce se mai proslăvește astăzi durerea liderilor pucioși și a acoliților lor ca fiind o inegalabilă virtute? Ca să-și însușească ei laurii suferinței lui Hristos?) toate pe trupul Tău cel răstignit, o, Fiule al durerii! Îndurerat Te-ai născut, îndurerat ai trăit, îndurerat Te-ai lăsat răstignit, și prin dureri ai înviat apoi și Te-ai așezat iarăși întru Tatăl, din care purcezi mai înainte de vecii, (Notă : Liderii pucioși insistă în a susține o erezie mai veche de-a lor: “Fiul purecede din Tatăl”. Biblia spune altceva: doar Duhul Sfânt purcede de la Tatăl, iar Fiul este născut din Tatăl mai înainte de veci) și din cea fără de murmur durere a Ta ai născut mereu sfinți pe pământ înaintea Ta, și aceia Ți-au fost Ție frați de suferință și părinți născători de fii ai credinței sfinte înaintea Ta, naștere de sus peste mulți apoi pe pământ, căci în numele Tău sfinții și mucenicii mărturiseau și lucrau facere nouă în oameni, în stăpâni și în robi, o, Doamne născător din cer al omului, căci Tu ai spus că omul dacă nu se naște de sus nu poate să aibă în el împărăție pentru Tine, și pe Tine Împărat al ei.
Grăim dulce unul cu altul înaintea celor credincioși și a celor puțin credincioși și a celor necredincioși, Fiule Doamne, Mântuitor al nostru, al tuturor. O, ce mângâiere găsim când grăim unii cu alții în cer și pe pământ! O, ce mare mângâiere e cuvântul, cuvântul durerii, Doamne! Privirea peste pământ Ne umple de durere, că vedem mereu pieirea oamenilor, căci omul piere prin bucurii (Notă : Deci, bucuriile totuși nu sunt bune! Ele aduc pieire omului) și nici un grămuț de bine nu face omului bucuriile (Notă : "Dumnezeul" Pucioasei stă prost nu numai cu memoria, ci și cu gramatica. Corect gramatical ar fi fost “bucuriile fac”, nu “bucuriile face”, mai ales că la Pucioasa se pretinde că limba română este prima limbă apărută pe pământ și ultima care va mai rămâne, adică ea este etalonul perfecțiunii cerești a cuvântului rostit și scris. La pucioși însă, acolo unde apare inversiune în topica subiectului și predicatului, acordul dintre ele se face “după ureche”.) pe care și le dorește și și le face căutând peste tot după ele. Omul piere prin bucurii, o, Fiule al meu, iar Noi trecem în cer și pe pământ prin dureri, și prin dureri naștem fii (Notă: Dacă bucuriile nu sunt bune, în schimb durerile sunt bune, căci ele sunt ziditoare pentru cer și aduc fii în împărăția lui Dumnezeu) pentru împărăția ce va să vină peste oameni, împărăție cu trudă și cu dureri zidită pentru cei ce plâng pe pământ, nu pentru cei ce iau plată bucuriile în vremea trupului lor între oameni.
Am stat la izvor cu masă sfântă în ziua mea de serbare și am avut la masă popor tânăr, popor proaspăt, dar viu cu credința și cu căutarea după râul Tău de cuvânt, care curge mângâios pentru cei blânzi și smeriți cu inima înaintea Ta pe pământ. O, ce inimioare blânde cu Noi! Ce mângâiere ne-au dat în dureri, (Notă : Deci, durerile nu sunt bune! Ele trebuie îndepărtate prin mângâieri) Nouă și poporului Tău cel de sub povara Ta, cel de sub dureri pentru Noi, Fiule Doamne, (Notă : Deci, “Hristosul Pucioasei” și “Maica Domnului dela Pucioasa” îi împovărează cu durere pe cei din “poporul Lui”, dar mângîierile care li se aduc de către simpatizanții naivi veniți din afară sunt binevenite) și pentru calea Ta cea grea și mult anevoioasă între cer și pământ! O, nu este Dumnezeu afară de Tine și nu mai e pe nicăieri izvor curat și neamestecat cu otravă de suflet pentru cei ce caută să-și stâmpere arșița inimii, dorul de Tine în ei. O, căutat ești de mulți, Fiule scump, Mire dorit, dar Tu nu Te lași găsit decât de cei ce nu Te ispitesc cu gândul și cu fapta lor, și cărora Tu le pătrunzi inima și șoapta inimii lor
Vă dau iarăși cuvânt vouă, celor ce ați stat la izvorul Fiului meu lângă poporul Său de la izvor. O, Ne-ați adus mângâieri în dureri (Notă : O nouă confirmare: durerile nu sunt bune, ele trebuie stinse în mângâieri) și ne-ați dat din voi și ați luat din Noi. Har, har peste voi să fie cuvântul cel din cer, care se naște din iubirea Noastră și a voastră în zi de praznic sfânt! Cuvântul Fiului Meu s-a făcut praznicul lui Dumnezeu pe pământ, masă de praznic a împărăției cerurilor, cerul de sfinți la masă cu omul pe pământ, iar hrana de pe masă are ca sare în ea dorul sfânt (Notă : O justificare “filozofică” pentru cei veniți din afară, ca să înțeleagă ei de ce bucatele pe care le-au mâncat la pucioși erau nesărate) dorul de Dumnezeu în voi și dorul de voi al Domnului. Nici un popor de pe pământ nu are în limba lui vorbită acest cuvânt: dor. Numai neamul român are în limba lui acest dulce și duios cuvânt: dor, și pe acestă dulce limbă grăiește Domnul la sfârșit de timp, și ea a fost cea dintâi limbă între pământ și cer, limba pe care Dumnezeu a grăit pentru facerea a toate, limba cea din vecii, când era o singură limbă pe pământ, până să se despartă neamuri și limbi din loc în loc după căderea omului din Dumnezeu. E mare taină pământul român, e mare, și nu i-a fost dat omului de pe el s-o stăpânească pe ea, căci ea este așezată în vecii, și s-a arătat demult, demult în taină, și iar s-a arătat acum, și numai cei înțelepți de la Dumnezeu (Notă : Liderii pucioși, desigur, cei care au inventat această aberație!) știu limba și lucrarea acestei taine, care va stăpâni peste pământ curând, curând. (Notă : Adică, toți locuitorii Globului Pământesc vor vorbi numai limba română, și acest eveniment este iminent) Își pregătește Fiul meu un popor frumos în mijlocul neamului român, (Notă : Poporul pucios, despre el e vorba) care nu-și cunoaște adevărata lui obârșie, căci taină mare este acest pământ, și apoi râul acesta va inunda peste tot și peste toate pe pământ rodul acestui cuvânt, care poartă în el sămânța cea nouă (Notă : Noua Evanghelie cea de la Pucioasa, intitulată “Cuvântul lui Dumnezeu”) a Semănătorului Iisus Hristos, Fiul meu cel de acum două mii de ani, Care S-a arătat și a locuit între oameni.