View Single Post
  #1185  
Vechi 24.11.2009, 11:35:27
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 151. Încă un “Cuvânt” ascuns de liderii pucioși (IV)

151. Încă un “Cuvânt” ascuns de liderii pucioși (IV)

- urmare -

Grăiesc vouă cuvânt de dor, căci dorul din voi se face dor pe pământ și în cer. Vă aștept cu răbdare și cu dor să vă faceți asemenea mie înaintea Fiului meu, Care vine să-Și facă mireasă și să o împodobească slăvit. Dați putere dorului în voi, căci dorul este puterea care caută în om după Domnul, caută căutând și dorind cu dor, și Fiul meu Iisus Hristos trăiește în om și este viu și Se naște în om dor, dor și iar dor, și aceasta este partea care nu se va lua de la voi, și fericiți sunt și vor fi cei care-și aleg partea cea bună, partea care nu se va lua de la ei, dorul de Dumnezeu și căutarea după El cu lacrimi și cu dor, ca Maria, sora Martei, fiica cea care s-a ales pentru partea cea bună și care nu s-a mai luat de la ea, căci de cine dorul se leagă, acela nu mai poate altfel trăi, și este mereu viu, și în trezie și în somn mereu viu este.
O inimioare pline de sângele iubirii de Dumnezeu, dorul din voi vă va învăța toate, și din Domnul va lua și vă va vesti vouă, căci izvorul Lui curge și se deschide tot mai mult, și stăvilarele lui cad și curge râul vieții și face limpezi inima și mintea omului credincios și îl face pe el fiu al Tatălui ceresc, precum Fiul meu Iisus Hristos este, și este Cel dintâi între mulți frați, precum este scris despre El. Vă binecuvintează Domnul credința și iubirea, pe care voi să le lăsați în mâna Lui, ca El să le așeze în voi mereu zidire nouă, (Notă : Aluzie subtilă la “zidirea ce veche”, adică la Marian și Victoria Zidaru, care recent s-au dezis definitiv de liderii pucioși, fiind înlocuiți cu alți naivi, mai proaspeți și mai entuziaști, chemați să fie “noii zidari”, ceruți de “vremea de acum”) așa cum vremea de acum cere, iar temelia acestora este dorul, care-I face casă în voi Fiului Meu Iisus Hristos, Mântuitorul nostru. Pe aripi de înger v-am purtat spre izvor pentru ziua mea de serbare, și tot așa spre ale voastre înapoi, până ce ale Domnului vor fi toate ale voastre, (Notă : Aluzie fină la alegerea radicală care stă în fața noilor veniți, simpatizanții chemați astăzi la serbare. Acum se vor întoarce înapoi la casele lor, plini de dor pentru cele văzute și auzite, dar nu pentru multă vreme: doar până se vor hotărî să-și vândă toată agoniseala, case și alte bunuri care le “alină” existența dar îi și “însărcinează” cu griji, și apoi, liberi și ușori, să vină și să așeze la picioarele “proorocilor” pucioși contravaloarea bunurilor înstrăinate, și să se pună și ei la dispoziția lor. Și așa, “toate ale lor“ vor deveni “ale Domnului”, mai precis ale liderilor pucioși, care le vor administra ei cum știu ei mai bine în numele Lui) toate câte vă alină sau vă însărcinează pe voi.
Fiți cu inimi pline de înțelepciune de sus pentru felul cum Îl împărțiți pe Fiul meu. Ajutați prin statura voastră cea dinăuntru și cea din afară să creadă omul prin acestea în Domnul și Dumnezeul vostru, să poată să creadă în voi. (Notă : O mărturisire cât se poate de clară: “Dumnezeul” pucioșilor nu este al tuturor, ci este un Dumnezeu privat, “al lor” numai. Dacă alții vor crede în “proprietarii” acestui Dumnezeu, așa și numai așa vor crede și în acest Dumnezeu al lor) Dați oamenilor daruri ca la nuntă și spuneți cum spune omul la nuntă pentru miri când le dă darul mirilor; dați oamenilor daruri sfinte, credință și iubire, și spuneți așa: “de la noi puțin, iar de la Domnul mult”, ca să vadă omul umilința, și mult va lucra peste om umilința din voi, lucrare de folos pentru frumusețea omului cea de sus din cer. Sfiala cea sfântă în voi are în lucrarea ei curajul sfințeniei, prin care biruiește lumea cel ce iubește pe Dumnezeu cu credință ziditoare în el. Aveți grijă de iubirea din voi, numai Domnului s-o dați, numai Lui, iar omul să aibă de la voi din roadele ei. (Notă : O răstălmăcire cât se poate de gravă a mesajului biblic despre iubire. Pucioșii pretind că întreaga iubire a credinciosului trebuie să se reverse spre Dumnezeu pe care nu-L vede, iar semenului său, pe care-l vede, să-i dea nu iubire – pentru că nu i-a mai rămas nici o picătură disponibilă – ci ceva neprecizat, ascuns în sintagma “din roadele ei”. Biserica Ortodoxă învață invers: Dumnezeu cel nevăzut nu poate fi iubit în mod abstract, ci în mod concret, prin iubirea semenului care se vede. Despre această puruncă, Hristos cel Adevărat spune așa, prin evanghelistul Matei la cap.25, v.45: “El însă le va răspunde, zicând: Adevărat zic vouă: Întrucât nu ați făcut unuia dintre acești prea mici, nici Mie nu Mi-ați făcut.” Pucioșii aruncă odată cu zoaiele din albie și pruncul pe care s-au străduit să-l spele) Aceasta este lucrarea iubirii de Dumnezeu în om. Numai dorul de Dumnezeu să locuiască în voi mereu, și el să vă fie sarea vieții, plăcerea vieții în voi. (Notă : Pucioșii încearcă să se justifice față de cei din afară de ce au renunțat la sare în alimentație: pentru simplul fapt că Mihaela o considera una din plăcerile vieții) Rugăciunea să vă fie lină ca apa susurândă și cristalină de izvor blând în cursul lui, căci zbuciumul în rugăciune îl dovedește pe om nemulțumit și nesătul, și este semeție nemulțumirea, și omul nu cunoaște fața acestui păcat. Caldă mi-a fost rugăciunea și lină mi-a fost în toate durerile vieții, căci viața mea a fost numai Dumnezeu și durerea Lui în mine, și dulce I-am purtat durerea și nu cu zbucium (Notă : Durerea pare a fi aici ceva bun, liniștit și dulce) I-am purtat-o, căci smerenia mea pentru Domnul a fost fără de seamăn între oameni și n-am voit să vreau și să pot mai mult sau mai puțin ca Domnul meu pe calea vieții mele, fiindcă eu de la El și pentru El am venit pe pământ, și tot omul poate să-și dea viața Domnului ca să fie ca a mea apoi, de folos înaintea Lui, numai să aibă omul milă de Domnul așa cum am avut eu, așa cum eu am lucrat-o pe ea înaintea Sa. Iubiți învățătura Fiului meu, că iată izvorul Său, care prin izvorârea lui curge și cheamă omul în barca de salvare! Izvorul plânge, și aceasta înseamnă izvorârea sa și plânge și cântă curgând prin susurul său lin și învață pe toți dreptatea a toate.