View Single Post
  #1209  
Vechi 24.12.2009, 00:46:28
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 163. Liderii Pucioși îl curtează din nou pe arhiereul Irineu (II)

Să ne întoarcem cu cincisprezece ani în urmă (1994) și să vedem ce ziceau pucioșii atunci despre Irineu Bistrițeanul (notele explicative din paranteze ne aparțin):

“Iată, poposim în această cetate a Clujului, (Notă: Pucioșii “poposesc” la Cluj cu ocazia unei expoziții de artă a foștilor adepți Marian și Victoria Zidaru) aici unde am Eu pe cel uns de la Mine (Notă: este vorba de “unsul” Irineu Bistrițeanu, care fusese numit arhiereu-vicar al Clujului) cu aceată lucrare tată și el, iată ce face. În loc să fie cel dintâi în fața vestirii învierii și înnoirii care vine cu Mine, (Notă: O primă mărturisire: Irineu n-a venit atunci în întâmpinarea pucioșilor, ci s-a ascuns de ei, căci se temea ca să nu-i fie terfelită cinstea de orice atingere, de orice contact cu reprezentanții sectei) el se teme tată, se teme de oameni.[...] Iată el vă prigonește (Notă: Irineu îi prigonește pe pucioși!!! iată o mărturisire însemnată care spune mult) și Eu ies cu voi în calea lui și el fuge și se pitește.[...] O, fiule iubit, [...] De ce tată te pitești de Cel ce grăiește din ceruri (Notă: dacă Irineu ar recunoaște în autorul “cuvintelor” de la Pucioasa pe “Cel ce grăiește din ceruri”, în nici un caz el nu s-ar ascunde, ci ar ieși în întâmpinarea Lui. Dacă a procedat așa, înseamnă că opinia lui Irineu era bine conturată și fermă: la Pucioasa nu vorbește Dumnezeu, ci totul este o măsluire a liderilor pucioși) și caută după tine ca să te încăldurească cu cuvântul născut din Cuvântul? Întoarce-te către Mine, că te strig și te aștept să te întorci. Întoarce-te. Eu sunt. Până când oare lungești așteptarea Mea? (Notă: Se vede de aici că autorul “cuvântului” nu este nici pe departe Atotștiutorul. Așteptarea lui este fără replică și fără speranță) Sun din trâmbiță în urma ta, întoarce-te ca să vezi al cui este glasul care te strigă. Eu sunt Fiul Omului (Notă: o afirmație goală, pentru care folosirea majusculelor nu are nici o acoperire) [...] Ești aspru la glas și la cuvânt (Notă: O afirmație extrem de interesantă: cel despre care se spune acum că a avut permanent limba legată și căluș în gură pentru “mărturisirea” credinței pucioase, de fapt a mărturisit în contra ei, cu glas aspru și mustrător) dar ești plăpând tată. O, cum poți fără Mine? (Notă: Autorul “cuvântului” este siderat că cineva, un pământean – și acela “plăpând” – poate face ceva fără ajutorul lui, punându-i la îndoială atotputernicia și atotștiința) [...] Tu Mă prigonești (Notă: o altă mărturisire importantă: Irineu este cotat de către liderul imaginar al sectei – Dumnezeul Pucioasei – ca prigonitor al lui) și Eu te binecuvântez și te iert și te ung cu ungerea pe care o ai de la Mine, ca să nu se șteargă. Tu o ștergi (Notă: Se confirmă aici că Irineu s-a dezis în mod repetat de orice atingere cu secta Noului Ierusalim, iar asocierea lui actuală cu pucioșii este exclusiv opera propagandistică a lor, făcută de ei din interes) și Eu iar o pun, că Eu sunt tainic în lucrare (Notă: Pe ascuns -în chip “tainic”- pucioșii îi fac atmosferă partizană arhiereului Irineu, prezentându-l ca pe un lider al lor care pe furiș îi aprobă întru totul și le acceptă “ungerea”, dar nu are libertate deplină de exprimare în public). Nu fugi de Mine tată. Eu voi fi mai iute decât tine și te voi ajunge din urmă. Nu mai fugi de Dumnezeu și de Cuvântul său. (Notă: Irineu este supus unor presiuni și unor intimidări vecine cu amenințarea. Doctrina pucioșilor față de el este simplă: “Dacă tu nu ne vrei, noi te vrem! Și ne este tare dor de tine.”) [...] Mi-e dor de tine tată în lucrarea Mea pe care o știi și prin care sunt venit în lucru de 40 de ani tată.” (Citat din Cuvântul dela Pucioasa din 20 martie 1994)
Să ne întoarcem acum cu doisprezece ani în urmă și să vedem dacă s-a schimbat ceva între timp în doctrina pucioșilor față de Irineu Bistrițeanul. Cităm:

“O, fiul Meu, o, arhiereul Meu, Irineu, copilul Meu, [...] nimeni din biserica din lume nu are ungere ca tine. (Notă: Deși Irineu a retractat orice conexiune cu secta pucioșilor, aceștia pretind că el este în continuare “unsul” lor)[...] Te mângâi ca să nu cazi în disperare pentru că M-ai lovit, (Notă: Se recunoaște însă că Irineu a fost împotrivitor contondent al pucioșilor) [...] Se scoală România, fiule uns. Ți-am făcut cale ca să poți veni spre Mine, și îți voi presăra calea cu flori, și Îmi voi ascunde ranele pe care Mi le-ai făcut când ai dat în Mine cu cuvântul necredinței tale (Notă: Surpriză!! cel care se zice că ar avea căluș la gură îi făcea rane liderului suprem al sectei. Cu ce? Cu ascuțimea cuvântului necredinței în doctrina pucioșilor) [...] Te-am numit fericitul Meu, te-am numit preafericit (Notă: O recunoaștere sugerată a numirii ilegale și neavenite a lui Irineu în funcția de Patriarh al Bisericii “Noul Ierusalim”, funcție pe care Irineu n-a dorit-o, n-a cerut-o și nici n-a recunoscut-o vreodată!) , după alegere și după har și după lucrul ce l-ai făcut înaintea Mea. Te strig mereu: ridică-te! (Notă: Cuvântul “mereu” este o dovadă clară că Irineu n-a binevoit să se “ridice” vreodată ca să se așeze în scaunul de “patriarh” al sectei) [...] Pace ție, cetate a Clujului, că ai în pântecul tău pe apostolul Meu cel uns (Notă: Volens-nolens, “patriarhul” Irineu trebuie să înghită și funcția de apostol al Clujului, uns cu toate alifiile pucioase) pentru vremea aceasta. [...]” (Citat din Cuvântul dela Pucioasa din 19-02-1997)

Așadar, prin anii 1994 și 1997, când pucioșii erau mai sinceri, recunoșteau un lucru știut de toată lumea: că Irineu al Clujului se dezicea sistematic și definitiv de pucioși, fără a mai nutri vreo dorință ascunsă de a-i “păstori” vreodată. Iată că acum ei recidivează cu minciuni sfruntate, încercând să inoculeze ideea că au legături ascunse cu Irineu și că restaurarea arhieriei lui pucioșești și instalarea lui în scaunul de patriarh al Noului Ierusalim este iminentă.
Nu ne așteptăm ca Irineu Bistrițeanul să aibă o reacție publică de dezavuare a unei prezumptive vizite ascunse la Pucioasa, și nici nu-i cerem așa ceva, pentru că ar însemna să-i punem la îndoială dreapta credință și cucernicia lui ortodoxă. Timpul va demonstra implacabil dacă ne-am înșelat sau nu. Așa cum a demonstrat că și alte “proorocii” ale pucioșilor au fost niște minciuni sfruntate. Bunăoară, așa cum s-a demonstrat că mulți dintre pucioșii cei vechi au fost înșelați în promisiunile ce li se făcuseră că nu vor mai vedea moartea, ci vor fi luați pe sus în văzduh, alături de Verginica. Unul dintre ei – Dumnezeu să-l ierte!, este tocmai “păstorul Daniel” (al doilea nume conspirativ al lui este “nea’ Mișu”- iar numele real, Dănciucă Gheorghe), unul dintre cei doi păstori care erau (fiecare) “mâna dreaptă “ a Verginicăi. Nea’Mișu a dat zilele trecute ortul popii, fără să i se mai împlinească visul de “a nu mai vedea moartea”. Acum, pucioșii îi pregătesc pomenirile pentru vămile văzduhului:

“O, peste puțin timp trebuie să puneți masă de pomenire pentru păstorul Daniel și se va strânge poporul la masă, fiilor de la izvor, și Domnul îi va da lui din lumina învățăturii cea pentru fii, iar oricâți se vor fii, aceia să învețe lucrarea de fiu, căci pe pământ vine împărăția luminii, fiilor. O, Doamne, Tu ești cuvânt, și de aceea ești Cel ce este. Ce este, Doamne, cel ce nu se face cuvântul său? O, ce este acela? Împărăția Ta cea cu lumină învață-i pe cei ce vor să fie fii, Doamne, și așa vor fi ei asemenea Ție apoi. Amin.
– O, Verginico, o, trâmbița Mea, cuvânt de taină ai grăit tu poporului tău. E mare durerea celor din cer, căci cei din cer văd. O, tată, se va strânge poporul la masă de cuvânt pentru pomenirea păstorului Daniel și îl voi îmbrățișa în cuvânt pe poporul cel adunat. [...]” (Citat din Cuvântul dela Pucioasa din 14-12-2009)

E de presupus că șpiritul lui nea’ Mișu va veni și el să “se facă cuvânt” și să le vorbească adepților pucioși cu ocazia pomenirii pe care ei i-o vor pregăti, învățându-i într-o ședință de vorbire ceea ce n-a reușit el să facă în cei peste cincizeci de ani de bogată “păstorire”.
Preocupările politice ale liderilor pucioși nu s-au stins nici măcar cu terminarea alegerilor, în care candidatul lor favorit (Traian Băsescu) a obținut o victorie chinuită. Acum pucioșii acuză (fără nici o probă) că biserica rivală (BOR) este aliată cu partidele pro-comuniste. Această aserțiune este mai mult ca sigur o altă minciună pucioșească, îndată ce Biserica majoritară și-a declarat limpede hotărârea de a nu se implica sub nici un fel în politică. Cu toate acestea liderii pucioși pretind că ea a făcut legământ cu “fiara roșie”:

“Iată zvârcolirea fiarei aflate în agonie în zilele Mele cu tine, poporul Meu de azi! Mi-e tot cerul în veghe pentru biruința Mea asupra ei și pentru biruința ta, căci tu ești cel credincios și te-am pecetluit cu pecetea pentru cei credincioși, dar ai grijă mare de credința ta, și mereu ți-am spus așa, căci afară e vremea lepădării de credință, poporul Meu, și iată, biserica cea de afară s-a înveșmântat toată în roșu și a făcut legământ cu fiara și nu mai este acum biserică pe pământ, căci s-a umplut de cei uciși ai ei, fiindcă a dat stăpânirea ei fiarei și n-a vegheat când Eu am strigat de pe tronul cuvântului Meu peste ea pentru trezirea ei înaintea Mirelui Care vine.” (Citat din Cuvântul pucios din 14-12-2009)

Cuvintele “nu mai este acum biserică pe pământ”, strecurate cu dibăcie în fraza precedentă, sugerează ceea ce vor liderii pucioși să promoveze cu orice preț: singura biserică rămasă pe pământ este biserica pucioșilor, iar toate celelalte biserici sunt de mult apostate.