View Single Post
  #1319  
Vechi 01.02.2010, 20:41:28
Ioana-Andreea's Avatar
Ioana-Andreea Ioana-Andreea is offline
Senior Member
 
Data înregistrării: 01.11.2009
Locație: Ploiesti
Religia: Ortodox
Mesaje: 626
Trimite un mesaj prin Yahoo pentru Ioana-Andreea
Implicit

"Acum să ne întoarcem și să încheiem cu Apocalipsa 11 și 12. Aici Fecioara Maria este Chivotul Legământului. Este adevăratul TABERNACOL. Ea este imaginea Noului Ierusalim. Cum este descris Noul Ierusalim, la sfârșitul Apocalipsei? Ca o mireasă neîntinată, dar și ca maică a copiilor lui Dumnezeu. Deci cum poate fi cineva feciorelnic, neîntinat și în același timp să aibă odrasle, ca o maică? Pare imposibil pentru natura umană, dar nu pentru Maria, nu doar ca Maica Domnului Iisus, ci și, după cum aflăm de la Ioan 19, la Răstignire și în Apocalipsa 12, 17, ca aceea care a devenit, după Har, Maica tuturor copiilor lui Dumnezeu."


Nu v-ati gandit la ceva?De ce ei,in cartile lor,au atatea detalii?In Biblie,e scris scurt si la obiect.Nu conversatii intregi.

http://noul-ierusalim.info/?p=1100

"Un amănunt interesant este și acela că pucioșii pretind că Sfântul Luca a developat pozele într-un atelier foto din Pucioasa, în care el a intrat prin efracție în timpul nopții."
Puteau sa spuna si ei ca nu stiu cum s-a intamplat,nu asa ceva.

" Pucioșii nu oficiază nici nunți – pe care le consideră spurcate din principiu – nici botezuri."(ceea ce e foarte grav,botezul fiind porunca a lui Iisus).

[COLOR=#0000FF]“Am în coborârea Mea de azi pe marele ierarh Vasile, și am încă în amintire ziua când părinții Mei M-au dus la opt zile după nașterea Mea să fiu tăiat împrejur în trup, după datina legii, și Mi-au pus numele Iisus, așa cum îngerul M-a numit prin vestirea lui, și a văzut bătrânul Simeon[COLOR=#FF0000] în ziua aceea [/COLOR]mângâierea lui Israel, după cum Duhul îi vestise lui că nu va gusta moartea până ce nu va vedea pe Unsul Domnului, și M-a luat el în brațe și M-a binecuvântat și Mi-a zis: «Cu ochii mei văd mântuirea Ta, gătită înaintea popoarelor spre luminarea lor, iar acum, Stăpâne, slobozește pe robul Tău în pace, după cuvântul Tău».”[/COLOR](Citat din “Cuvântul de la Pucioasa” din 14-01-2010) Ce spune Biblia despre aceste două evenimente? Iată ce spune în [COLOR=#800000]Evanghelia după Luca[/COLOR], la capitolul 2:
[COLOR=#800000] 21 [COLOR=#FF0000]Și când[/COLOR] s-au împlinit opt zile, [COLOR=#FF0000]ca să-L taie împrejur[/COLOR], I-au pus numele Iisus, cum a fost numit de înger, mai înainte de a se zămisli în pântece.[/COLOR]
[COLOR=#800000] 22 [COLOR=#FF0000]Și când[/COLOR] s-au împlinit zilele curățirii lor, după legea lui Moise, L-au adus pe Prunc la Ierusalim, [COLOR=#FF0000]ca să-L pună înaintea[/COLOR] Domnului.[/COLOR]

[COLOR=#800000][/COLOR]
[COLOR=#800000]"[/COLOR][COLOR=#800000]Femeia [COLOR=#FF0000]să mai șadă treizeci și trei de zile [/COLOR]și să se curățe de sângele său; de nimic sfânt să nu se atingă, și la locașul sfânt să nu meargă, până se vor împlini zilele curățirii ei."[/COLOR]

[COLOR=#800000][/COLOR]
Este limpede (v. Luca 2, 22-25) că dreptul Simeon l-a întâmpinat pe Prunc abia atunci când s-au împlinit zilele curățirii mamei (la 40 de zile de la naștere), prilej cu care părinții săraci ai lui Iisus veneau la templu cu cele două turturele de jertfă.



În fine, dar nu în ultimul rând, o modificare legată de subiectul discutat mai înainte este formularea „[COLOR=#0000FF]Pace vouă![/COLOR]” care înlocuiește în mod invariabil exprimarea clasică din bisericile ortodoxe „Pace tuturor!” . Cum se explică această înlocuire?
„Preoții” pucioși au preluat expresia pe care o folosise Mântuitorul pentru a-i saluta pe ucenici după învierea Sa. Ei consideră probabil că această exprimare este superioară formulării „Pace tuturor!”, deoarece face distincția între cei de față (pucioșii prezenți la slujba lor, care ar fi beneficiarii de drept ai urării de pace) și cei aflați în exteriorul bisericii lor, care n-ar fi demni de acest mesaj. Așadar, nu toți trebuie să primească salutul păcii, ci numai „cei credincioși”, adică adepții pucioși.



[COLOR=#0000FF]Ascultați, voi, [COLOR=#FF0000]cei ce slujiți în temple[/COLOR], și unde ziceți voi că L-ați închis pe Dumnezeu, ca să-L caute oamenii la voi pe El, pe Cel neîncăput![...] Voi, [COLOR=#FF0000]cei tari la cerbice[/COLOR] ca și cei din vremea mărturisirii mele, o, până când veți sta împotriva Duhului Sfânt așa cum părinții noștri au stat? Pe care din cei trimiși de Dumnezeu spre oameni nu-i prigoniți voi, ca și părinții noștri pe prooroci, ca și pe mine, cel mărturisitor lui Iisus Hristos, și pe Care voi Îl prigoniți prin faptele voastre amestecate cu cele străine de Dumnezeu și de calea Lui cea una curată și binecuvântată pentru cei credincioși? Voi, care aveți de la sfinții părinți dreptar lăsat și nu-l păziți pe el! Voi, care scrâșniți din dinți împotriva celor ce dau oamenilor pe Domnul cuvânt de înviere în zilele voastre!” [/COLOR][COLOR=#0000FF]([/COLOR]Citat din “Cuvântul de la Pucioasa” din 09-01-2010)
Pai Sfintii Parinti erau de acord cu construirea bisericilor,logic.


Dati-va seama ca,in Biblie,Dumnezeu vorbeste cu cuvintele Sale.La "puciosi",vocabularul este taranesc.De exemplu,in loc de "fiule",se foloseste "tata"(adica asa cum spun tatii bebelusilor).Mai sunt discriminati si tiganii,in cartile lor.

__________________
"Viata nu este nimic altceva decat un sir de apropieri si departari de Dumnezeu" - Pr. Emilianos Simonopetritul