pentru
AndruscaCIM și Xosroviduxt :
ce e ciudat la cum scriu și vorbesc? dar voi cu cine vă asemănați? și nu uita că cine se aseamănă se adună... dar nu se aseamănă doar așa că zic unii că seamănă că voi ziceți mereu că ei seamănă cu tot ce e mai rău crezând că voi firește semănați cu tot ce e mai bun... poi dacă voi sunteți drepți atunci de ce judecați strîmb? și dacă sunteți buni de ce osândiți și 'scuipați' și 'înjurați' mereu, tăcând defapt? că până acum nu ați adus nici un argument de luat în seamă, serios, decât ați lovit cu piciorul în țepușe batjocurind la nesfârșit (nu la voi mă refer ci la unii, se știu ei)... și mai mult decât atât, iată că v-ați și lămurit (acuma mă refer la voi)... deci am impresia că mă și mințiți în față că ziceți că erați nelămuriți și acum v-ați lămurit dar defapt voi erați demult lămuriți și ați pus întrebările astea doar ca să ispitiți, ca să vă găsiți motive, să vă remotivați interesele... așa cum fac și eu mereu, amăgesc și ispispispitesc și amărăsc pe Domnul mereu și apoi mă mai și pitesc că de acolo vine ispipitesc că mă pitesc ca să stau pitulit după preș ori altădată mă ascund în cireș ca să mă dau mare că iată că acuma unii zic și întreabă de ce avocățesc pentru pucioși asemenea cu puii de vipere sau de năpârpârcă... poi nu v-am mai spus că eu nu sunt de la Pucioasa și nu am întâlnit niciodată un pucios? eu sunt un mare păcătos mirean din poBOR dar n-am cum să tăgădui și să nu recunosc pe Domnul nostru Iisus Hristos și pe Dumnezeu în izvorul Cel limpede, în Cuvântul lui Dumnezeu, ce curge din gura Lui, deci îi cred și sper că o să țiu măcar un lucru ce îl cere Domnul prin ei... și de aia cred căci citind te lămurești, deci citind și lovind minciunile și nascoceurile tale de piatră, iar peste care va cădea ea pe acela îl va sfărâma... nu e amenințare dar făra sfărâmarea și zdrobirea și frângerea inimii nu are cum fi pocăință cu roade vrednice de ea... dar mai înainte să mă pun la punct mă pecetluiesc cu sf. Cruce... așa cum ne-a învățat părintele Papacioc într-un filmuleț căci a zis : 'și o clipă poate fi un timp, și un suspin o rugăciune'... și acolo este Biserica unde este Adevărul și acolo unde este Adevărul, acolo este Una Bisercă... deci până nu vine dracu cu iataganul ca să-mi ia gâtul dintr-o lovitură sau o să mă prăjească la foc mic în păcură, pâna atunci nu mi-e frică și n-am interese ca să ascund ceva... dar dacă mă apucă frica și eu trădez și leapăd nu de 3 ori ca Petru ci zilnic de o mie de ori... căci este scris : ''oridecâteori unuia dintre acești micuți ai mei una n-ați făcut Mie nu Mi-ați făcut''... deci trebuie smerenie ca să nu tradezi Dragostea căci lăudăroșenia și mândria deja e gata în toată îngâmfătoria mâncâtoriei lepădăturii... așa că ce să mai trădez dacă sunt gata smintit intru Sine, cu inima învârtoșată ca să se sulimenizeze spre pofte... spre viermele ce mIscă spre pofte...
deci eu m-am lămurit că pucioșilor le vorbește sigur Dumnezeu doar citind din texte pe sărite și fiind întărit de Duhul... de Har și de Adevăr, și de aia v-am zis și vouă ca să vă dau din bucuria mea, din bucuria celui sigur, celui ce s-a lămurit și care are ca fundament scripturile (pe ici pe colo, că am citit din an în Paști și din Paște în Crăciun deci nici măcar n-am citit decât firmituri de scripturi, dar n-ai cum să nu constați Adevărul decât dacă nu-L vrei), căci legea și proorocii prin Moise s-a dat dar Harul și Adevărul prin Iisus Hristos, Care era înainte de om, întru Tatăl, și Tatăl întru Sine căci înainte de om au fost și Mielul și fratele său mai mic sau mai mare Porumbelul... deci iată că Domnul s-a smerit până și atunci la Botez că deși era mai mare s-a făcut pe Sine mai mic... exact ca o creatură mai mititică decât Adam-Omul... și poate de aia-și zicea Fiul Omului, căci pentru om, mielul și porumbelul ar fi trebuit să fie ca niște prieteni și niște copii căci Dumnezeu a creat lucrurile mai mici la început și pe alea mai Mari mai apoi... și omul nu trebuia să vadă în ei, în Miel și în Porumbel doar carne, carne, carne, toată ziua carne înaintea ochilor lor ăia interiori cu gîndul numai și numai la ispită, cu pragmatism, cinic... la ispita brunetă sau aia blondă... sau la Eithne Patricia Ní Bhraonáin :
8 și
9
și
10 și
11 și
12 ... și
50 ... și
100 ... ci ei trebuia să aștepte... cu dor și fără păcate... dar au uitat porunca și s-au luat după povești, povești vânătorești.
(Smaointe se poate traduce gânduri, idei, înțelegeri;
Thought and
thinking are mental forms and processes, respectively ("thought" is both). Thinking allows beings to model the world and to represent it according to their objectives, plans, ends and desires. Words referring to similar concepts and processes include cognition, sentience, consciousness, idea, and imagination. că am găsit pe net că așa se traduce)
și
111 ,
112 ,
113... ,
2010...