View Single Post
  #1432  
Vechi 19.02.2010, 02:01:44
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

174. Antihristul și vremea lui (IV)

După o asemenea incursiune în mersul vremii înainte și înapoi, iată că suntem anunțați că vremea s-a apropiat și că este aproape. Adică, am ajuns de unde am plecat (v. Luca 21,8):
“ Iarăși zic vouă: copiii voștri sunt lume, măi mămică, dar voi iubiți sfințenia, că vremea este aproape.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 21-11-1992)
Sinodul B.O.R. al anului 1993 este numit (la modul peiorativ) Sinedriu: Sinedriul din vremea Duhului Sfânt și Sinedriul din vremea de pe urmă. De unde se deduce că vremea Duhului Sfânt este vremea de pe urmă:
“ O, sinedriule din vremea Duhului Sfânt, sinedriule al României Mele, iată-Mă prin cuvânt în foișorul tău și al Meu. Eu sunt. Pace ție! Am grăit mereu poporului Meu cel mititel pe care l-am ținut ascuns de irozi și de iude. De patruzeci de ani vin și vorbesc în mijlocul lui și îl înfășor în duhul păcii și îi spun: «Pace ție, popor mititel!».” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 14-1-1993)
“ Iată Eu și pruncii Mei și ieslea cuvântului Meu, România! O, sinedriule din vremea cea din urmă! Nu ai cunoscut pe Cel ce vine; nu ai cunoscut, că nu ai vegheat la vreme ca să nu ți se spargă casa, și a venit furul și te-a legat pe întuneric și ți-a prădat bogăția cea de la Mine, dar Eu i-am cerut socoteală furului și am venit înapoi la tine cu cele furate de fur, ca să ți le dau înapoi și să clădești biserica Mea cea dintâi.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 21-11-1993)
Oare așa de puțin să fi lucrat Duhul Sfânt pe pământ, stând în letargie de la Cincizecime și până la sfârșitul secolului XX, la apariția Pucioșilor pe lume, și abia atunci să înceapă vremea Sa, vremea cea de pe urmă?
Arhiereul Irineu Bistrițeanul este instigat ca să se împotrivească Sinodului B.O.R adunat în sesiunea de lucru din ianuarie 1993 și să suțină cu curaj și pe față “lucrătura” pucioșilor care “lucrează din cer peste România”. I se reamintește că vremea e târzie și că vremea este a face Domnului (o surpriză “plăcută”): aducerea oilor ortodoxe într-un staul nou și curat, numit Biserica Noul Ierusalim. I s-a promis că va birui lumea, dar Irineu a preferat să se biruie pe sine și să defecteze , temându-se să nu ajungă prilej de sminteală și de schismă în Biserică (deși, oricum nu se punea problema schismei, îndată ce toate oile erau vizate ca să fie mutate dintr-un staul într-altul) :
“ Să nu te pleci de frica ispititorilor, să nu te ofilești înaintea lor, căci curajul cel ceresc culcă la pământ și risipește toată iscusința cea care iese de la oamenii necredinței. Să crezi în tine, dar să crezi în Dumnezeu, căci Domnul este în tine, și nu mai este vremea să Se lase biruit. Îndrăznește, Eu am biruit lumea, și tot așa este și lucrarea ta. Ce-ți poate face ție omul? Eu sunt cu tine. Ce-ți poate face omul când ai pe Domnul în fața ta? Îndrăznește, vremea e târzie. Îndrăznește, că vremea este să lucrezi îndrăznind pentru viața oilor Mele, căci pe toate voi să le adun în staul nou și curat, de nou Ierusalim, întru duhul făpturii Mele.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 17-1-1993)
Anul 1993 este un prilej pentru pucioși ca să facă o nouă comunicare istorică: A venit vremea împărăției cerurilor pe pământ:
“ E vremea Scripturilor împărăției cerurilor pe pământ nou. E vremea să înceapă cerul cu România.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 12-6-1993) “ [...], căci a venit vremea împărăției cerurilor pe pământ, după cum este scris în Scripturi.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 20-6-1993)
Dar vremea e pe sfârșite și chiar a îmbătrânit. Vremea espre sfârșit de timp, de unde se poate deduce printr-un raționament simplu că și timpul e spre sfârșit de vreme:
“ [...] că vremea e pe sfârșite, și a îmbătrânit vremea așteptând să crească înțelepciunea lui Dumnezeu peste oameni.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 21-11-1993)
“...dar poporul de azi trebuie să înțeleagă de la Tine lucrarea dreptății a toate, Doamne, că vremea e spre sfârșit de timp.” Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 2-08-2007)
Anul 2007 este un prilej pentru o comunicare epocală: la Pucioasa a început învierea morților! E drept că până acum n-a înviat nimeni, ba au mai și murit vreo câțiva, dar promisiunea e, oricum, îmbă(rbă)tătoare:
“ O, poporul Meu de demult al Meu! Să știi, tată, că a venit vremea Scripturii cea care spune că "toți cei din morminte vor auzi glasul Fiului lui Dumnezeu și vor învia, unii spre viață veșnică, iar alții spre osândă veșnică, după cum a fost fapta vieții lor"(Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 27-05-2007)
De fapt, la acest subiect pucioșii făcuseră între timp o rectificare a înțelesurilor temeiului corespondent din Biblie. Cică, drept este că la Apocalipsă s-a spus că morții vor învia, dar învierea nu trebuia înțeleasă în trup, ci în grăire. Adică, odată cu venirea “Cuvântului” de la Pucioasa, morții rămân morți și nu se scoală din morminte, dar se scoală duhurile lor în grăire, se scoală la grăit, și grăiesc, și tot grăiesc apoi de pe lumea cealaltă, celor rămași pe pământ. Este vorba așadar de un fel de spiritism original, făcut la inițiativa spiritelor și nu a oamenilor, și fără a mai avea neapărat nevoie de supervizarea și intermedierea unei persoane consacrate numită medium:
“ – Venirea Ta, Doamne, e cale a sfinților Tăi spre oameni, că iată vremea despre care Tu ai spus că până și morții din morminte aud glasul Tău și se scoală în grăire. Sfinții Tăi și mai vârtos își trezesc Duhul Tău din ei și grăiesc ajutându-Te la zidirea împărăției Tale pe pământ și în om.– Venirea Ta, Doamne, e cale a sfinților Tăi spre oameni, că iată vremea despre care Tu ai spus că până și morții din morminte aud glasul Tău și se scoală în grăire.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 2-08-2006)
Antihristul Pucios cel nevăzut, necunoscut și fără de trup îi mitraliază sistematic pe “credincioșii” lui cu cuvintele persuasive “Eu sunt cel ce sunt!”:
“ Eu sunt Cel ce sunt, și izvorul râului vieții sunt, și adăp cu el pe cei însetați. Amin.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
“ Sunt Domnul Iisus Hristos, Fiul Tatălui Savaot. Sunt în cer și pe pământ deodată [...] Eu sunt Alfa și Omega, [...] Eu sunt Dumnezeu-Cuvântul, [...] O, Eu sunt cu cei credincioși, sunt cu cei ce Mă iubesc [...] Eu sunt cu ei și la ei.[...] Eu sunt Domnul Dumnezeul celor ce Mă așteaptă să vin la ei și să fiu cu ei,[...] “ (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)
Apoi, îi mitraliază cu cuvinte nimicitoare pe slujitorii Bisericii Ortodoxe Române. Aceștia sunt demascați ca fiind necredincioși în “lucrarea” de la Pucioasa, păcătoși și nesupuși. Ei nu se supun ecuației “Cuvântul Pucios = Iisus Hristos” și nu recunosc duhul proorociei care lucrează nestăvilit prin liderii sectei de la Pucioasa. Sunt greoi la înțelegere și tari la cerbice. Sunt îngâmfați din prea multă cunoaștere a Scripturii. Nu vor să admită că Dumnezeu nu este numai în ceruri, ci și pe pământ cu oamenii (dar nu cu toți, ci numai cu unii – cu pucioșii adică).
“ Grăiesc acum slujitorilor bisericii neamului român. Vin din cer pe pământ cuvânt în ziua aceasta și grăiesc vouă, celor necredincioși puterii lui Dumnezeu, căci Eu am puterea aceasta ca să grăiesc vouă. O, numai păcatul din voi vă ademenește să nu vă supuneți adevărului că Eu sunt acest cuvânt, care grăiește cu voi prin duhul proorociei, așa cum în toate veacurile a grăit Dumnezeu. V-ați făcut greoi la înțelegere sau nu vreți să înțelegeți voi, cei tari la cerbice, că mărturia Mea este duhul proorociei. Ați citit Scriptura ca să știți ce scrie în ea, iar cunoștința v-a îngâmfat, și din pricina îngâmfării nu vă aplecați ca să-L cunoașteți pe Dumnezeu pe pământ cu oamenii.” (Citat din “Cuvântul” lui Dumnezeul de la Pucioasa din 7 februarie 2010)