View Single Post
  #1440  
Vechi 19.02.2010, 20:48:40
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

Ca de obicei, Vsovi se străduiește să facă din rahat bici, dar în entuziasmul lui infantil nu realizează că biciul lui nu pocnește (dar face stropi), oricât de tare ar plesni Vsovi din el. Textul cu pricina suna astfel:

“Am în coborârea Mea de azi pe marele ierarh Vasile, și am încă în amintire ziua când părinții Mei M-au dus la opt zile după nașterea Mea să fiu tăiat împrejur în trup, după datina legii, și Mi-au pus numele Iisus, așa cum îngerul M-a numit prin vestirea lui, și a văzut bătrânul Simeon în ziua aceea mângâierea lui Israel, după cum Duhul îi vestise lui că nu va gusta moartea până ce nu va vedea pe Unsul Domnului, și M-a luat el în brațe și M-a binecuvântat și Mi-a zis: "Cu ochii mei văd mântuirea Ta, gătită înaintea popoarelor spre luminarea lor, iar acum, Stăpâne, slobozește pe robul Tău în pace, după cuvântul Tău".”(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” din 14-01-2010)

Deci ce zice Vsovi? Iată ce zice (printre alte bazaconii):

“... voi ați identificat zilele ca find aceleași prin deducție textuală greșită deși se specifică foarte clar că e ziua tăierii împrejur! Deci dacă era ziua tăierii împrejur atunci de ce ați identificat-o voi cu ce s-a întâmplat peste 40 de zile ca să ziceți fie că Domnul minte fie că pucioșii confundă zilele? Deci cine e autorul ereziei cu confundarea zilelor?”

Care să fie “deducția textuală greșită” prin care se identifică în textul pucios ziua Tăierii împrejur cu ziua Întâmpinării? Păi iată ce spune textul cu bucluc:

“Am în coborârea Mea de azi ( Comentariu: este vorba de comemorarea Tăierii împrejur a Domnului, pe stil vechi pucioșesc) pe marele ierarh Vasile, și am încă în amintire ziua (Comentariu: aici se scoate în evidență o zi specială, și anume cea de la 8 zile după Nașterea Domnului) când părinții Mei M-au dus la opt zile după nașterea Mea să fiu tăiat împrejur în trup, după datina legii, și Mi-au pus numele Iisus, așa cum îngerul M-a numit prin vestirea lui, și a văzut bătrânul Simeon în ziua aceea (Comentariu: deci este vorba de ziua aceea, adică aceeași zi amintită mai înainte, ziua Tăierii împrejur) mângâierea lui Israel (Comentariu: întrucât “mângâierea lui Israel” este Domnul Iisus Hristos - Pruncul născut din Fecioară, însemnă că aici se spune că Simeon L-ar fi văzut pe Prunc în a opta zi. Biblia spune însă cu totul altceva: că Simeon L-a văzut pe Prunc abia la a patruzecea zi după a Sa Naștere) după cum Duhul îi vestise lui că nu va gusta moartea până ce nu va vedea pe Unsul Domnului, și M-a luat el în brațe (Comentariu: Conjuncția copulativă “și” plasată între verbele “a văzut” - a văzut bătrânul Simeon în ziua aceea - și verbele care urmează – “M-a luat el în brațe” și “M-a binecuvântat” și “Mi-a zis” arată că toate s-au petrecut în aceeași zi, în ziua aceea: ziua Tăierii împrejur) și M-a binecuvântat și Mi-a zis: "Cu ochii mei văd ( Comentariu: verbul “văd” este așadar asociat aceleiași zile, ziua Tăierii împrejur, deci pucioșii confundă indubitabil aici, în acest text, cele două evenimente : Tăierea împrejur și Întâmpinarea Domnului) mântuirea Ta, gătită înaintea popoarelor spre luminarea lor, iar acum, Stăpâne, slobozește pe robul Tău în pace, după cuvântul Tău".

După război, mulți viteji se arată. Abia după o lună, pe 14 .02 2010, pucioșii revin cu un alt “Cuvânt” în care încearcă să dreagă busuiocul, după ce fuseseră avertizați pe acest Forum că au dat cu bâta-n baltă. Dar de ce n-au făcut această corecție pe loc, în același “Cuvânt” din 14 .01. 2010?

Așdar, dragă Vsovi, dacă vrei cu orice preț să faci din rahat bici, ai grijă că atunci când pocnești din el nu poți evita stropii.