View Single Post
  #1487  
Vechi 26.02.2010, 09:36:36
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 176. Preoția lui Melchisedec (III)

Concluzia pucioșilor? Biserica s-a stricat. Nu miroase a pucioasă încă, dar miroase a stricăciune. Antihrist s-a strecurat în Biserică și de acolo a început să-i prigonească pe “adevărații creștini”, adică pe Pucioși. Antichrist lucrează prin preoții nebotezați de pucioși, adică preoți neîncreștinați, preoți care nu sunt făcuți după legea cea nouă de la Pucioasa, legea scrisă în cartea de “proorocii” a pucioșilor:

“Am voit să lupt și să rup ceața aceasta și să Mă ajut cu poporul cel hrănit cu cuvântul Meu. Am așteptat să găsesc loc să pot vorbi cu acest popor, să-i pot încredința taina despre stricăciunea cea din biserică, dar el nu M-a ascultat în lucrarea legilor sfinte, dară să Mă mai fi ascultat ca să îndrept cu el stricăciunea care a stricat biserica! O, este un sul în cer care este scris pe pământ din poruncă cerească. Și ce este în acest sul? Este scris legătură împotriva celor ce au rupt ungerea cea adevărată a preoției, căci dacă cei ce au scris zapis cu antichrist ca să schimbe legile Domnului, dacă aceia au schimbat, am dat poruncă să se întocmească sul scris, care să lege din lucru pe cei ce au schimbat lucrul lăsat de urmașii Mei cei unși până la ei. Și scris este: "Ce este legat pe pământ, este legat și în cer", iar această legătură s-a legat pe pământ din porunca cerului, măi tată. Și dacă e greu de crezut aceasta, uitați-vă la fața bisericii și spuneți voi lui Dumnezeu ce a rămas din ea și ce este în spatele acestei fețe. Și iată lume nebotezată și neîncreștinată de nimeni atâta vreme. Și dacă ești neîncreștinat, cum se poate să fii preot după legea lui Iisus Hristos?
O, așa am dus Eu această durere lungă și n-am putut s-o spun poporului acestei lucrări, și nici acum nu crede acest popor, și nici chiar voi, iubiții Mei păstori, nu credeți durerea Mea și plânsul Meu și lucrarea pe care abia am putut s-o așez pe pământ așa cum este ea acum, așa cum aș fi voit de mult să fie și să trăiască peste acest popor. Că n-am avut nici vouă cum să vă spun cum poate omul să fie preot așa cum este scris în cartea Mea.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 4-12-1992)

Apoi s-a declamat că toți preoții ar trebui să fie musai necăsătoriți, ca la catolici, deși în Biblie scria că preotul trebuie să fie “bărbat al unei singure femei”. Dar pentru că s-a dovedit că nu pot fi în stare de asta, li s-a luat dreptul de a mai avea femei. Și din acest motiv, se pretinde acum că numai preoții pucioși mai sunt “curați” dintre preoți. (Este și motivul pentru care doi dintre ei - Spirică și Nicușor - care fuseseră căsătoriți, s-au despărțit de soțiile lor, ca să pară feciorelnici în ochii admiratorilor pucioși și ai întregii lumi. Și așa au ajuns ei, peste noapte, "preoți curați"):

“Nu mai este preot pe pământ, căci preotul trebuie să fie bărbat al unei singure femei în viața lui de om, dar cine să mai citească și să înțeleagă acest cuvânt? De ce, oare, credeți voi că am zis să fie preoți dintre cei curați în poporul Meu? Și de ce am zis Eu să Mă lăsați pe Mine să fiu mare peste acest popor? Pentru că Eu știu când așez pe cineva la lucrul preoției și știu dacă acela are mâinile curate și după lege, și știu toate mâinile, și pe cele curate, și pe cele cu sânge pe ele. Și n-ar fi asta tot, dar alta e durerea, că dacă omul s-ar lăsa născut încă o dată, adică s-ar lăsa născut de sus, și născut să fie apoi, atunci acela ar fi o făptură nouă și n-ar mai da să moară, de vreme ce se lasă născut de sus.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 4-12-1992)

Apoi s-a instituit “trăirea de monah după rânduiala lui Melchisedec”, o inovație care nu s-a mai explicat, dar s-a dat totuși indicația prețioasă că “cel ce are înțelepciune, să înțeleagă (singur) cum vine aceasta”:

“Și-a împlinit Domnul dorul Său cel mistuitor, ca să vadă în vremea aceasta pe pământ viață și trăire de monah după rânduiala lui Melchisedec, care a fost fără neam și fără spiță. Cel ce are înțelepciune, să înțeleagă cum vine aceasta peste lucrarea și peste viața unui creștin monah.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 4-12-1992)

Apoi s-a inventat “nașterea de sus, după rânduiala lui Melchisedec” și aceasta s-a tâlcuit prin faptă, adică s-a zis că arhiereul Irineu a fost cel “uns” în chip nevăzut, necunoscut, cel care a re-înnodat firul rupt al unșilor și care lucrează lucrarea ascultării (afirmație care s-a dovedit a fi falsă, deoarece Irineu a ales în ultimii 17 ani “calea neascultării” de liderii pucioși):

“Lucrarea aceasta este prea mare, iubiții Mei, este prea cerească, și de aceea n-o puteți trăi până ce nu vă lăsați născuți de sus, după rânduiala lui Melchisedec. Și voiesc să tâlcuiesc în faptă această lucrătură, și de aceea am luat un om și l-am atins de sus și l-am adus în casa aceasta a Mea și l-am uns preot și arhiereu și lupt din greu să-Mi desăvârșesc prin el înnoirea bisericii și tragerea ei în matcă. L-am uns pentru că nu avea cine să-l mai ungă de vreme ce atâta timp a fost rupt firul unșilor. Eu l-am uns, nu l-au uns cei ce se zic pe sine că sunt cei ce ung. Eu l-am uns, iar aceia vrând-nevrând, l-au primit ca pe un uns al Meu. El lucrează lucrarea ascultării. El este în ascultarea Mea și stă sub ascultarea Mea; stă, pentru că Eu trag din greu să-i dau putere să stea. Și iată ce vă spun: ferice de bisericile cele ridicate după căderea stâlpului bisericii, ferice acelor biserici în care a intrat și a slujit acest fiu uns, că acelea au primit sfințirea cea din cer.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 4-12-1992)

Apoi s-a instituit “lucrarea de jertfire preoțească prin cuvânt, după rânduiala lui Melchisedec”:

“O, mare taină este aceasta, dar voi nu o puteți purta acum, copii ai poporului Meu, căci Tatăl Meu a folosit trup și a binecuvântat pe Avraam și pe urmașul său, și aceasta este lucrarea Tatălui Meu, în care și voi stați, și iată, lucrați după rânduiala lui Melchisedec, și prin cuvânt lucrați, așa cum Melchisedec prin cuvânt a adus jertfă lui Dumnezeu și a fost numit preot în veac, preotul lui Dumnezeu, prin care Tatăl Meu Și-a făcut lucrarea Sa de pecetluire a făgăduinței făcute peste Avraam.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 12-11-1993)

Sinodul BOR este mustrat pentru statornicia lui în Tradiția Bisericii și este apelat la modul peiorativ cu sintagma “sinedriul din vremea din urmă”. Acestuia i se anunță înființarea din temelie a unei biserici noi, curată cu trupul și ascultătoare cu duhul: Biserica Noul Ierusalim. Această zidire se va face tot după rânduiala Tatălui, adică a lui Melchisedec, căci Melchisedec înseamnă Tatăl:

“Iată Eu și pruncii Mei și ieslea cuvântului Meu, România! O, sinedriule din vremea cea din urmă! Nu ai cunoscut pe Cel ce vine; nu ai cunoscut, că nu ai vegheat la vreme ca să nu ți se spargă casa, și a venit furul și te-a legat pe întuneric și ți-a prădat bogăția cea de la Mine, dar Eu i-am cerut socoteală furului și am venit înapoi la tine cu cele furate de fur, ca să ți le dau înapoi și să clădești biserica Mea cea dintâi. Nu am venit să-ți stric casa ta, ci am venit să o repar cu tine, dar dacă nu Mă primești, Eu te iau de pe temelie și zidesc cu cei credincioși, și biserica Mea va fi curată cu trupul, că duhul ei strigă din pământ la Mine, și voi răscumpăra făptura Mea, și voi lucra după rânduiala Tatălui Meu, după rânduiala lui Melchisedec, și nu va pieri biserica Mea dinaintea Mea.” ( Citat din Cuvântul lui Dumnezeul de la Pucioasa din 21-11-1993)