View Single Post
  #1579  
Vechi 22.03.2010, 13:31:37
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

Vsovi vrea să aducem argumente și dovezi că modificările din Biblia pucioasă sunt falsuri aducătoare de ridicol, făcute cu șiretlic:

Citat:
9. Liderii pucioși scot ediții “îmbunătățite” ale propriilor lor predici pseudo-creștine, fără a realiza că orice ediție modificată a Bibliei de la Pucioasa acoperă de ridicol, de incertitudine și de suspiciunea falsului, tocmai ediția precedentă.



Care sunt argumentele? Doar că zici tu, sau ziceți voi cele două lingviste? Păi dacă ziceți voi, doar așa că ziceți, că ziceți ce a zis nenia fariseul și tanti grijania, păi atunci înseamnă că n-a zis nimeni iar voi slujiti la fățărnicie stăpânitoare!


Uite un argument, care arată cum evoluează în timp caracterul schismatic și dușmănos al pucioșilor față de viața bisericească din BOR. Este vorba de “Mărturia” lui Costache Cristea, așa cum apare ea în cele două ediții ale “Cărții Șfinte” pucioșești:

“ Am doisprezece copii dintre care cinci sunt călugări, cu binecuvântarea Domnului ” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", Ediția 1995, pag.22)
“ Am doisprezece copii, dintre care cinci sunt călugări.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", Ediția 2006, pag.55)

Greu de crezut că, de bună voie și nesilit de nimeni, Costache Cristea să fi renunțat la binecuvântarea Domnului, pe care el o reclama în 1995, fie pentru cei doisprezece copii, fie pentru cei cinci călugări, fie pentru amândouă. Mai degrabă liderii pucioși, cînd au făcut “corecturile” cărții, s-au împiedicat și de binecuvântarea pretinsă și poate chiar primită de la Dumnezeu de “tăticul Cristea”, cum îl alintă ei cu fariseism pe venerabilul “păstor”. Și cum le stătea în gât și erau să se înece cu ea, au procedat radical: au șters-o din istoria scrisă a Noului Ierusalim. Așa, că… acum putem fără grijă să spunem că “tăticul Cristea” a făcut cei doisprezece copii nu cu binecuvântare, ci din “desfrânare”; și că cei cinci călugărași nu au avut binecuvântare să ia calea monahismului și a bisericii, ci au făcut-o de capul lor. Dovadă că niciunul n-a rămas lipit de Noul Ierusalim, ci au preferat să stea în trupul Bisericii strămoșești.