View Single Post
  #1594  
Vechi 25.03.2010, 17:15:44
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Măreția Dumnezeului Pucioasei (I)

Vsovi chiar că se îmbată cu apă rece. Cităm din panseurile lui anterioare:

“...orice găină, curcă beată așa ca mine, nu trebuie să facă nici un efort căci Măreția lui Dumnezeu se vădește din fiecare punct și virgulă din Cuvântul lui Dumnezeu...”

Chiar așa! Oare cum reiese din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa măreția acestui “Dumnezeu”? Iată în continuare câteva mostre, extrase fără nici un efort din mesajele pucioșești și comentate pe scurt.

1. Atotștiitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este un profet pedepsitor care vorbește singur, căci nimeni nu-l ascultă. Pe cei care nu cred în “lucrarea de la Pucioasa” îi va condamna fără de milă, iar pedepsirea lor se va face prin mijloace nedrepte și inumane:


“…dar Eu, Domnul, sunt profet acum și vorbesc prin viu grai și nimeni nu mă ascultă” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 17/30 aprilie 1965)
“Ține minte că nu este prooroc din cer ca Mine, dar voi condamna fără de milă pe acela care nu crede în lucrarea Mea” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 2 mai 1965)
“…Nu este prooroc din cer ca Mine, dar voi condamna fără de milă pe acela care nu crede în lucrarea Mea” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 2 noiembrie 1965)
“ De câte ori i-am iertat al său păcat? Îi răpesc copilul pe care i l-am dat, și îi răpesc și fiicele. Sunt gata să spun un cuvânt. Crezi? ”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 25 decembrie 1976 /7 ianuarie 1977)

2. Atotțiitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” are dificultăți în a combina toate ereziile de la început și a le altoi pe erezia de la sfârșit și de aceea se îndoiește de propriile sale puteri:

“Astăzi am luat altoaie din toate lucrările ce s-au lucrat la început, ca să le unesc una cu alta, dar greu Îmi este ca să le unesc una cu alta, căci străin s-a făcut sfârșitul de început [...] “Dacă voi reuși, bine va fi, așa cum scrie în Carte la rugăciune, precum în cer, așa și pre pământ, fără păcat” [...] “Dacă voi reuși cu tine, voi pune acest pământ ca să fie raiul pentru tine” [...]“Nu greși, tată, ca să pot reuși cu tine, ca să-ți dau în folosință patria creștin ortodoxă.” (citate din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 7 ianuarie 1966)

3.Atotputernicul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” , în caz că se va dovedi neputincios până la capăt, va păstra totuși suficientă putere ca să fie răzbunător:
Dacă nu voi reuși, vă voi da focului de veci pe toți acei ce Mi-ați adus Mie stricăciune” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 4 februarie 1966)

4.Atotputernicul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” are probleme serioase cu echilibrul interior:

“O, tată, tată, sunt beat, tată! O, Maica Mea, sunt beat, M-am îmbătat, M-am îmbătat ca omul care bea vin! N-am băut cu ceașca, nici cu cana, nici cu găleata, nici cu vadra, că aceste măsuri Îmi sunt prea mici, căci sunt fără măsură lacrimile pe care le-am băut.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 16/29 mai 1065)

5. Atotștiitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu știe ce este scris în condica diavolilor. În schimb diavolii cu care el se conversează sunt atotștiutori, căci ei cunosc până și sfârșitul, despre care Biblia spunea că nu-l știu “nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatăl” (Matei, 24:36):

“Tată, m-am întâlnit în drumul Meu nu cu un diavol, ci cu milioane de diavoli, și le-am cerut să-mi arate condica să văd cât mai au până la terminare, și Mi-au spus: “Stăpâne, să nu ne omori, că mai avem puțin” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 22 decembrie/4 ianuarie 1973)

6. Atotcunoscătorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” are probleme serioase cu propria sa cunoaștere.

- Uneori e nesigur pe ceea ce spune:
“Acest trup care Mă folosesc de el pentru voi, e o scară, ca scara lui Iacov, ruptă din scara lui Iacov. Nu o fi ruptă din aceea?” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 20 ianuarie 1973)

- Alteori, se orientează după aparențe, nu după propria cunoaștere a evenimentelor:
“ Și Mă uit pe pământ să văd: mai e mult ca să aduc la sfârșit toate câte sunt scrise în Carte?…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 27 martie 1977)

- Alteori, nici măcar supușii nu și-i mai poate recunoaște dintre ceilalți oameni, dacă au făcut imprudența să se îmbrace în haine roșii:
…Astăzi este vremea lui roșu. Și Eu am spus mereu, nu mai purtați roșu. Și voi purtați! În casele voastre e roșu. Prin ce să vă cunosc de cei roșii? Că ești roșu și pe-afară și pe dinăuntru.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 20 feb.1980)

7. Omniprezentul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este luat adesea prin surprindere:

“Eu, ca Dumnezeu, nu Mă așteptam la căderea acestui număr mare de copii…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 3/16 iulie 1966)
“O, tată, nu M-am așteptat la acest păcat. O, cum te-am răsfățat și cum te-am mângâiat! Poporul Meu, ai intrat în apă.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 31 octombrie/13 noiembrie 1975)

Chiar și părăsirea Verginicăi de către soțul ei legitim și apoi fuga lui în lumea largă îl ia pe neașteptate pe “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa”. Totodată, el dezvăluie aici faptul că această căsătorie a fost făcută din interes, ca să fie el “ocrotitorul legitim al Verginicăi”, deci n-ar fi putut să dureze, îndată ce nu era întemeiată pe dragoste:
“Crezi? Să crezi, că nu M-am așteptat. A spus că va vedea de ea, și pentru aceasta am cununat, ca să se spună că are bărbat, și de el, că are femeie. Dar duhul rău a fost șiret și l-a înșelat.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 10/23 februarie 1973)

8 . Atotștiitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu știe cum să dea de urma preferaților săi:
Unde o fi Ioan de la Vladimirești, care mărturisea mii și mii într-o clipă? Unde o mai fi acesta?” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 31 decembrie 1973/13 ianuarie 1974)

9. Atemporalul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” a pierdut de mult noțiunea timpului:

“ Vino la Mine! Nu se știe cât timp are să mai fie de acum. Vino, tată, vino! Căci căminul e mititel…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 7 ianuarie 1977)

10. Îndelung răbdătorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu se mai poate stăpâni:

“Fiilor, sunt mai rău decât lupul când îi este foame. Mi-e foame, creștine, sunt plin de foame. Dă-Mi să mănânc. Mi-e foame, poporul Meu. Creștine, dă-Mi să mănânc ce este scris în legea Mea și nu ce ai tu în legea ta!” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 14 ianuarie 1966)
“…Vino, vino. Să nu vă duceți la blocuri. Este piatră care se va sfărâma în curând. Nu mai poate Dumnezeu să rabde…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 7 ianuarie 1977)

11. Oratorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” devine uneori confuz în vorbire:

“Ce era să fie acum, măi copiii Mei, și ce este acum! Tată, cum încetează din viață! Jumătate a încetat. Când pleca cineva de la lucrarea Mea, pleca încărcat și plin de cuvinte, iar acum se mânie și urăște pe cei ce vin la Mine, căci nu se mai poate spune “frate” la nimeni, că are slăbiciune, și când îl strânge chinga rea, totul spune de la Mine. Copilul Meu, nu era vremea aceasta, dar vai de cel ce a vândut cuvântul Meu! ” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 26 octombrie/8 noiembrie 1967)

12. Pașnicul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își îndeamnă fățiș supușii la violență:

“Acest Turculeț merită bătut, merită bătut, tată” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 26 octombrie/8 noiembrie 1967)

13. Chivernisitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” a ajuns falimentar, mărturisind public că este în mare “pierdere” financiară:

“Țineți-vă bine, măi copiii Mei, căci ce am pierdut Eu acum, n-am pierdut un leu, ci am pierdut mii și milioane de lei. Ce era să fie acum, măi copiii Mei, și ce este acum! ” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 26 octombrie/8 noiembrie 1967)