View Single Post
  #1596  
Vechi 25.03.2010, 19:23:38
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Măreția Dumnezeului Pucioasei (III)

23. Imparțialul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” îl favorizează și îl cocoloșește fățiș pe Nicolae Stoica, soțul Verginicăi (Virginia Stoica, născută Tudorache):

“Dacă îl vedea pe Nicolae cu sticluța în mână, zicea: “L-am văzut cu sticla, și eu să muncesc la casa sa?” Dacă l-ai văzut, de ce n-ai muncit? “Am văzut pe Nicolae cu mândruța, și eu să fac căsuța lui?” Ține minte, fiule, dacă l-ai văzut, de ce n-ai pus duhul în lucru, să munciți, să mustri mândruța!” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 20 mai/2 iunie 1973)

Deci mândruța e de vină că se ține Nicolae după ea, și de aceea trebuie mustrată. Iar nemulțumiții să treacă la muncă, să facă clacă! Ce dacă Nicolae e cu sticluța în mână și își râde de ei, că “e proști”!? Nicolae e de-al nost’!:

“Daniele, băgați în zidărie și magazia, că nu e pentru Nicu, e pentru noi. Și Nicu e al nostru. Nu știți voi cum să lucrați cu el. Eu, să fiu în trup cu voi, râzând l-aș face să nu mai aibă această patimă” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 5/18 august 1973)

Și Nicu e cu noi! E de-al nostru, e de comitet! Dacă are patima beției, ceilalți sunt de vină, că nu se pricep cum să-l facă să se lase de ea. Numai faptul că e în duh, și nu în trup, îl împiedică pe imparțialul autor al mesajului să-l vindece pe loc pe Nicolae Stoica de patima beției.

24. Atotștiutorul “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu mai știe ce să facă cu Nicolae Stoica pentru a-l da pe brazdă, și de aceea tocmește iscoditori și misiți care să tocmească slujbe la popa din sat pentru vindecarea lui Nicolae. Cu alte cuvinte, pentru a-l întoarce pe Nicolae Stoica de la vasele de băutură la "vasul" ceresc (adică la soția lui, pe nume Verginica Stoica - născută Tudorache):

“Daniele, iată ce-ți grăiește Domnul: cu Nicolae, tată, ți-am spus: mai ia-l cu binele, poate cu binele se va întoarce. Nu vrea să mai primească nici unul de la vasul Meu. Crezi? Măi, tată, mai ia-l și cu binele. Vezi ce vrea să facă. Mai du-te la preotul acela și spune-i, tată, preotului, să se ocupe de Nicolae. Să fie slujbă întărită pentru vindecarea lui Nicolae. Spune-i că e vrăjit și i-a dat băutură fermecată ca să tragă cum trage pasărea la apă.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 5/18 august 1973)

“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este nesigur dacă Nicolae Stoica are șanse să renunțe la băutură și la necredința în “lucrare”. E sigur însă că a fost “fermecat” (adică, i s-au făcut “fermece”, boscoane), și de aceea trage Nicolae la măsea. Păstorul Daniel e însărcinat “să vadă ce vrea să facă” Nicolae, adică să-l spioneze discret pe acesta. Slujbele preotului din sat rămân ultima speranță, dacă vor fi ascultate de cine trebuie, adică de Dumnezeul cel Atotputernic și adevărat.
Nicolae nu s-a mai întors la Verginica nici până în ziua de azi, dar nici Verginica nu l-a mai așteptat multă vreme, căci s-a mutat la Domnul în anul 1980.

25. Iubitorul de prunci “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e depășit de situația tragică de pe pământ a copiilor, și de aceea se tânguiește și plânge, dar ar trece imediat de la plânset la bucurie dacă nu s-ar mai naște nici un prunc pe pământ:

“Măi copii, pentru păcatul care este azi la voi, Dumnezeu Se bucură dacă nu s-ar mai naște nici un prunc, că numai iadul se bucură de aceste nașteri, și Dumnezeu Se tânguiește și plânge” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 27 august/9 septembrie 1973)

26. Ziditorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” nu agreează câinii așa cum i-a zidit pe ei Dumnezeu, căci îi consideră “spurcați”:

“Creștine, nu-ți mai bate joc de Mine, precum nici Eu nu-mi bat joc de tine, nu-Mi bat joc de trupul tău. Că dacă Mi-aș bate joc de trupul tău, te-aș face un câine, căci numai câinele mănâncă orice fel de spurcăciune. Câinele nu are timp de curățenie. Și tu nu ai timp de curățenie. Creștine, nu-ți mai bate joc de Mine, că toate se vor judeca.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 10 noiembrie 1973)
Deși lucrurile sunt foarte clare, actualii lideri de la Pucioasa își bat joc de “Dumnezeul” lor, pe de o parte pentru că ei cresc o droaie de câini în ograda lor, nesocotind astfel de ani de zile mesajul acestui Cuvânt pucioșesc, iar pe de alta pentru că își permit chiar să falsifice Cuvântul, răstălmăcindu-i înțelesurile. Să explicăm unul câte unul aceste două delicte:
În primul rând, mesajul din Cuvânt este limpede: câinele este spurcat. În gospodăria unui om s-ar îngădui eventual un singur cîine, ținut în lanț și în curte (în nici un caz în casă), ca să nu spurce toată curtea și să nu muște pe nimeni. La Pucioasa se întâmplă cu totul altceva. În loc să fie ocrotită de îngeri, comunitatea de la Pucioasa e “ocrotită” de cohorte de câini. Pentru că liderul absolut, Mihaela, este o mare iubitoare de câini mari și mici, aici s-a înfiripat o întreagă menajerie de câini care s-au perindat liberi în ultimii ani prin curțile “șfinte” și prin încăperile “șfinte”, de au spurcat temeinic toate locurile. Aici, fetele spală câinii cu șampon, îi usucă cu foenul (la Pucioasa, foenul se folosește numai pentru câini; fetele n-au voie să se usuce cu foenul pe păr, ca “să nu cadă în mândrie și în viață ușuratică”), îi țesală, îi caută de purici, îi plimbă, iar pe cei mici îi culcă cu ele în pat. Câinii de la Pucioasa sunt niște mici prințișori, mici idoli (fără să vrea, ei dau clase vițelului de aur, cel neînsuflețit, al lui Aaron). Dumnezeu tot mai împuținează din câinii pucioșilor, căci ei mor pe capete, dar îndată cei dispăruți sunt înlocuiți (cu o încăpățânare care ar fi trebuit să fie demnă de ceva mai bun) cu exemplare proaspete. Nici pisicile n-o duc mai rău la Pucioasa. Peste tot aceste animale în exces lasă numai excremente, numai păr, numai mizerie. Perele, prunele și gutuile care cad din pomi pe jos nu se mai pot mânca, pentru că toată bătătura e spurcată, iar tufele de zmeură și tufele de trandafiri miros toate a urină de câine. De fapt, toată bătătura miroase a urină de câine. Concluzia: deși în Cuvânt se spune clar, în mai multe locuri, că toți creștinii trebuie să renunțe definitiv la animale, pentru a păstra curțile curate, la Pucioasa se ignoră cu nepăsare aceste îndemnuri, iar spurcăciunile câinilor și pisicilor au întinat toate “locurile sfinte”.
În al doilea rând: pentru că nu le convine ce le zice “Dumnezeul” lor în acest Cuvânt, pucioșii și-au permis să-i răstălmăcească până și îndemnurile cele mai clare, făcând din da, nu și din nu, da ( nesocotind astfel și Sfânta Scriptură, care zice exact invers: cuvântul creștinului să fie ce este da, da și ce este nu, nu). Iată și dovada, scrisă negru pe alb:

Versiunea din 1995 a Cărții pucioșilor spune clar: “Câinele nu are timp de curățenie. Și tu nu ai timp de curățenie” (mesajul din data de 10 noiembrie 1973).
Iar versiunea din 2006 a aceleiași Cărți spune: “Câinele are timp de curățenie, și tu nu ai timp de curățenie” (mesajul din data de 28 octombrie/10 noiembrie 1973).

Stai și te întrebi: Oare liderii de la Pucioasa, Mihaela și Nicușor, care au născocit și au pritocit aceste schimbări frauduloase din ediția a doua a acestui “Cuvânt”, după ce i-au prostit cu insolență pe adepții lor, acum chiar îi cred proști pe toți? Cum să aibă timp de curățenie patrupedul despre care tocmai s-a spus că “mănâncă orice fel de spurcăciune”? Până și schimbarea prin care se contopesc cele două fraze într-una, are tâlcul ei. În versiunea din 1995, a doua frază o întărește pe prima, confirmându-o ca pe un exemplu negativ: “așa cum câinele nu are timp de curățenie… nici tu nu ai timp de curățenie”. În versiunea din anul 2006, relația dintre cele două fraze, juxtapuse cu forța, capătă o cu totul altă semnificație: frazele nu se mai confirmă una pe alta (adică, a doua pe prima), ci se prezintă ca două idei care sunt alternative și opuse ca sens: “câinele are timp de curățenie… în timp ce tu nu ai timp de curățenie”. Cu alte cuvinte, câinele pucios e curat din fire și îi dă acum lecții de igienă omului delăsător! Asistăm aici stupefiați la cea mai perversă inversare de sensuri, menită să scoată basma curată idolatria maniacă și bolnăvicioasă a stăpânilor de “sclavi credincioși” (oameni și câini) de la Pucioasa!