View Single Post
  #1597  
Vechi 25.03.2010, 21:03:10
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Măreția Dumnezeului Pucioasei (IV)

Ce alte mesaje mai aducea ediția întâi a “Cuvântului de la Pucioasa” despre câini?

- Câinii inspiră teamă:
“O, popor păcătos, lasă-ți mânia jos, că fug oițele de tine ca de un câine” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 14 iunie 1974)
- Câinii nu sunt agreați și pentru faptul că sunt fioroși și creează groază în om:
“…și vei zice: unde sunt, pe cine să strig ca să îmi arate încotro să o apuc? Și vei auzi în toate părțile numai lătrat de câine și urlături de lupi și te vei îngrozi…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 7 martie 1974)
- Câinele rău va fi până la urmă supus și îngenuncheat omului:
“ Și vei sta cu picioarele pe spatele cîinelui rău” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 17 august1975)
- Câinii nici măcar nu trebuie hrăniți (duhovnicește, desigur!!):
Nu mai dați de mâncare la porci, la câini și la străini. Duhovnicește grăiesc…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 7 martie 1974)
- Dar câinii trebuie totuși hrăniți (tot duhovnicește, desigur??) și ocrotiți, ca să nu-i muște cineva:
“…aveți grijă și de câini, să nu-i muște cineva. Să le dați mâncare și apă și adăpost la câini.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 8/21 aprilie 1974)

Cu asemenea îndemnuri “duhovnicești”, dar și cu altele, care nu numai că se ocupă de meschinării dar se și contrazic flagrant, nu e de mirare că mulți creștini s-au smintit pe cale și au părăsit scârbiți “lucrarea” de la Pucioasa.

27. Atotțiitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își este suficient sieși și nu are nevoie de nimic. Totuși, cine vine la Pucioasa să facă bine și să nu vină cu mâna goală. O corăbiuță (citește automobil), sau o căsuță, sunt oricând binevenite:

“Vai, vai, vai! Cu Elena și Emilian nu poate Dumnezeu lucra planul Său, care trebuie lucrat degrabă. Dacă acest tânăr ar veni aici, ar lua și corăbiuța pe care o are în curtea sa, ca să facă cu ea slujba Mea. Așa se va lucra lucrul meu. Rămâne lucrul de făcut; nimic stricat, ci totul reparat” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 4/17 ianuarie 1974)

Corăbiuțele” secolului al XX-lea nu erau altceva decât denumirea conspirativă a mașinilor cu ardere internă, care nu mai mergeau cu forța vântului, ca pe vremuri, ci cu benzină aditivată cu tetraetil de plumb. Pe vremea aceea ( 17 ianuarie 1974) o “corăbiuță” era o adevărată avere, și nu oricine își permitea așa ceva. De aceea, darurile în natură (mai ales “corăbiuțe”), aduse benevol la “templul” de la Pucioasa, erau mult dorite și binevenite.

28. Atotștiitorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este în mare dilemă privind succesiunea Virginiei la “proorocie”:

“ Ce veți face voi în vremea aceasta, că mai este un pic? Și mai sunt fluturașe, dar nu sunt pregătite. Prin cine să mai vorbesc? Prin cine să mai cânt? Ce veți face voi când voi zice Eu: duceți-vă acasă, că acest trup merge la groapă, de unde este luat și duhul se va duce de unde este luat? Pe cine voi găsi în timpul acela lângă vasul Meu, cu acela voi fi și aceluia îi voi da steagul de biruință. Fericit va fi acela care va lăsa serviciul, ori femeia, ori copilul, ori averea în clipa aceea pentru Mine.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 11 februarie 1974)

Fluturașele” sunt acele adepte potențial candidate la succesiunea Virginiei la “proorocie”. Se vede bine că succesiunea Virginiei era neclară cu 6 ani înainte de moartea sa. Această “proorocie” era cât pe-aci ca nici să nu se mai împlinească deoarece, deși Mihaela a fost cea care s-a aflat lângă Virginia în 1980 la moartea sa, totuși “proorocia” s-a păstrat tot în familie, dându-i-se Mariei, sora după trup a Virginiei. Aceasta a “proorocit” ani buni (între 1982 și 1994), prin aceeași metodă controversată ca și sora ei (aparent adormită, aparent în stare de catalepsie, aparent “primind” comunicări tainice din lumea nevăzută). Deși Mihaela știa despre sine că primise depline drepturi (stabilite prin “proorocia” din 11 februarie 1974) de “a prelua ștafeta proorociei”, totuși nu a îndrăznit să intre în conflict cu “păstorii” (nea’Mișu și nea’ Cristea, oameni tare încăpățânați și aprigi) până în anul 1990. Abia atunci a început și ea să “proorocească”, la concurență aprigă cu Maria. E drept că Mihaelei i-a displăcut din start procedeul Mariei și a ales o cale mai simplă: ea “auzea” pur și simplu “glasul Domnului”, pe care îl așternea imediat pe hârtie. Schimbarea impusă de Mihaela pentru modalitatea de a “prooroci” era radicală, dar și îndrăzneață, deoarece contravenea flagrant “proorociei” din 11 februarie 1974, care anunța o continuitate clară de procedură privind “trâmbițarea”: “Prin cine să mai vorbesc? Prin cine să mai cânt?” Totuși, destul de repede Mihaela s-a desprins în câștigătoare. Diferența de educație și de școlire a fost un atu zdrobitor în favoarea Mihaelei: Maria a trebuit să se retragă din “ringul proorocesc” în anul 1994, fiind copleșită de acuratețea, ingeniozitatea și bogăția de idei ale mesajelor “primite” de către Mihaela. Adevărul este că un rol decisiv în această “punere pe tușă” a “proorociței” Maria l-au avut și unele “recomandări” ferme de a se retrage, primite “de la Domnul” (dar nu direct, prin mesajele ei simpluțe, ci indirect, prin mesajele stufoase și elaborate, “primite din cer“ de către Mihaela), pentru a nu-i mai pune în încurcătură pe creștini și să clatine “lucrarea”, căci adepții nu mai știau în ce parte să mai tragă, cu două proorocițe atât de diferite, una fiind considerată de către creștinii mai vechi “prea bună, dar și prea simpluță”, iar alta “prea răutăcioasă, dar și deosebit de dotată”. După punerea Mariei pe linie moartă, o parte dintre adepți n-au mai vrut să recunoască “lucrarea cea nouă” a Mihaelei și s-au risipit. Deși Maria a fost și ea o “proorociță”, după retragerea ei forțată ea a intrat într-un consistent con de umbră, deliberat întreținut de către noii lideri: ea n-a mai fost recunoscută nici ca “trâmbiță”, nici ca “sfântă”, ci ca o “punte” peste care se pășea direct de la Verginica la Mihaela; dar în general despre Maria liderii pucioși preferă să nu mai vorbească deloc, ca și când nici n-ar fi existat.
În schimb, Mihaela a preluat “steagul de biruință” de la ne-recunoscuta “trâmbiță” Maria și-l poartă acum cu mult aplomb. După ce a zdrobit orice posibilă concurență în obștea pucioasă (în special pe cea feminină), ea s-a înconjurat exclusiv de elemente docile, lipsite de personalitate și de coloană vertebrală, capabile de ascultare orbească, indiferent de gradul de inutilitate sau de stupizenie a “indicățiilor” primite “de sus”, de la liderii pucioși.

29. Imperturbabilul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își regretă toate, toate faptele sale, până și binele pe care l-a făcut, de ciudă că nimeni nu ascultă de el ca de un Dumnezeu adevărat:

“Ascultă bine aceste cuvinte! Îmi pare rău de lucrul Meu, Îmi pare rău! Și de focul care l-am dat și de potopul care l-am dat Îmi pare rău! Îmi pare rău și de binele de acum care l-am dat, că nimeni nu ascultă de Mine!...” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 12 martie 1974)
“ O, Daniele tată, sunt foarte supărat! Îmi pare rău că am venit din cer pe pământ. Îmi pare rău de ce am făcut Eu. Sunt supărat nespus de mult, pentru că omul care e făcut de Domnul, întru toate e făcut de Domnul. Îmi pare rău că i-am dat secretul Meu. Îmi pare rău că i-am dat chipul Meu. Îmi pare rău că l-am făcut și i-am suflat Duh din Duhul Meu…”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 19 decembrie 1976)

30. Ireproșabilul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este numit “escroc” din cauza “poporului lui”:

“…Poporul Meu, pentru tine sunt batjocorit și sunt numit escroc. Așa zic unii credincioși, că voi sunteți escroci și lucrarea Mea. Cine zice așa? Toți care nu sunt în acest loc. Pentru tine poporul Meu care nu asculți cuvântul Meu, Mi-au pus nume de escroc…” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 21 aprilie 1974)