View Single Post
  #1600  
Vechi 25.03.2010, 23:16:51
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Măreția Dumnezeului Pucioasei (VII)

46. Infailibilul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își regretă unele fapte și își recunoaște o parte din vină:

“…Că iată au venit peste voi zile grele, când duminica și sărbătoarea mergi la servici. Și iată Eu sunt vinovatul tău, că te-am îngăduit să-ți iei servici… […] …V-am dat voie să vă luați servici și acest lucru nu trebuia să-l fac. Dar voi ce faceți cu banii de la servici?”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 13 decembrie 1977)

47. Ziditorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” și-a zidit o a doua casă de închinare, tot pe temelia lui Petru, după ce prima casă de rugăciune din comuna Maluri i s-a dărâmat la o alunecare de pământ pusă la cale de duhurile cele necurate:

“…Am făcut casă, și duhurile necurate au stricat-o, au dărâmat-o; și să nu se întâmple și cu aceasta ca și cu aceea. Păstrați-o, să nu se strice, că veți vedea în ea ce nu a văzut ochiul omului pe pământ. Această casă tot pe temelia lui Petru e așezată, și nimeni să nu zică: “Aceasta e casa mea”. ” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu")


48. Însemnatul și Minunatul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” le promite pucioșilor semne și minuni:

“ Dacă Eu am pus un păstor să vă păstorească și voi nu-l primiți, atunci vă osândiți. Așa au făcut fariseii care L-au răstignit pe Domnul. Vreți semne? Vreți minuni? Vreți? Dacă vreți, să știți că veți avea și de acestea.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 21 ianuarie/3 februarie 1978.)
Promisiunea a rămas neonorată. Unii creștini s-au resemnat, dar alții încă mai așteaptă în taină să vadă semnele și minunile promise. E drept că în “Cuvânt” se mai făcuseră și alte dezvăluiri interesante legate de minuni și de cine le face (cine citește, să înțeleagă!):
“Astăzi nu se mai fac minuni în trup, ci se fac minuni în duh. Azi face dracul minuni. Eu am pus stele pe cer, și el a pus stele pe pământ. [...] Pace vouă, copiii Mei! Amin.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 1 mai 1960)

49. Meticulosul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” face dosare de personal:

“ …Fiule Iordache, să-i spui lui Mihail, prietenul tău, că e scris în dosarul lui Dumnezeu, dar va fi șters, pentru că dușmănește pe cel nevinovat. Feriți-vă de a dușmăni pe cei aleși ai Mei. Nu dușmăniți.”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 23 februarie 1978.)

Interesant acest “glissando” de la “dușmănirea celui nevinovat” la “dușmănirea oricui”. El prinde la mijloc exact formula care constituie mesajul principal: “dușmănirea aleșilor Mei” ( liderii pucioși, adică “proorocii”, care nu sunt neapărat nevinovați, dar nu sunt nici niște oarecare). Poziția centrală, focalizatoare, este astfel privilegiată, iar scopul urmărit este potențat cu maximă abilitate. Între o variantă intens pedepsită (prima, cu ștergerea din “catastiful vieții”) și una doar moralizatoare (a treia, exclusiv pedagogică) se insinuează aceea care împrumută însușiri mimetice de la amândouă vecinele ei. O dovedește introducerea ei: “Feriți-vă!
Păzea!

50. Atotputernicul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e neputincios. El n-a reușit să facă ceea ce și-a propus și ce a “proorocit” că o să fie:

“… Israele, în tot felul M-am trudit cu tine , dar iată, a sosit sfârșitul și nu am reușit ce am scris în carte să se împlinească.(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 9/22 martie 1978.)

51. Voluntarul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” are pretenția să fie remunerat pentru timpul pierdut/petrecut în mijlocul “poporului” său:

“Fiilor, acest timp pe care Eu îl petrec în mijlocul poporului Meu, se plătește…”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 11 mai 1978.)

Cu totul altfel se comportă Dumnezeul cerului și al pământului. El este generos cu timpul, culant și îndelung răbdător, tocmai pentru că nu este circumscris timpului, ci este exterior lui, căci El este mai presus de timp:

“Dumnezeu este judecător drept, tare și îndelung-răbdător și nu se mânie în fiecare zi.” (Ps., 7:11)

52. Precisul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” dă explicații tautologice:

“…Domnul Iisus a venit de la Tatăl și s-a dus la Tatăl. De ce am venit? Pentru că mai am de împlinit. Ce? Mai am de împlinit și oricât de rea și grea ar fi vremea, Domnul împlinește ce are de împlinit…”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 11 mai 1978.)
Tehnica de “a vorbi vorbe” se mai numește în popor “a vorbi în dodii”. Pentru că ea constă în arta de a pune o întrebare la care nu se dă alt răspuns decât întrebarea însăși:
“…mai am de împlinit. Ce? [Ceea ce]Mai am de împlinit…”
“…împlinește…[Ce împlinește?]… ce are de împlinit.”

53. Melomanul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” cântă cântări amare, de vremuri grele:

“O, tată, s-au împlinit toate câte sunt scrise în carte. Nici tu nu vezi, măi creștine. Nu trebuie să știi, măi creștine, că s-au împlinit toate câte s-au făcut. Ia cântați voi: “Amărâtă-i ziua amară”. Ia cântați, că e cântată și de Mine.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 28 februarie/13 martie 1974)
“ Amintiți-vă de această vreme, tată, că iată, vă cântă Dumnezeu vremea de azi: “Vremuri grele mai trăim, și noi nu ne pocăim”. (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 6/19 iunie 1978.)

54. Echidistantul și Imparțialul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își nemulțumește supușii cu manevre inechitabile și îi amenință pe toți cu suferințe:

“ Este cineva care așteaptă să se căsătorească și zice: “A căsătorit alții mai mici, și pe mine mă trimitea la mănăstire. A căsătorit, și pe mine m-a trimis să mă pocăiesc“. Nu mă judecați, că vă veți căi. Da. E numai și numai îndoială în poporul Meu de ceea ce a făcut Dumnezeu: “ că m-a dus de la oraș, la țară; că m-a dus la mănăstire; că la unul i-a dat să trăiască așa, și la altul i-a dat să trăiască așa…”E numai îndoială în poporul Meu: “că unul suferă și altul nu suferă”. Dar Eu zic: fiecare va avea vreme de suferit și nimeni nu va scăpa de suferință, dar să asculte de aceste cuvinte, oricum ar fi ele.”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 1/14 iulie 1978.)

55. Atotștiutorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e îngrijorat că nu va ști ce să răspundă:

Ce voi răspunde Eu, ca Fiu al lui Dumnezeu, pentru neascultarea ta? Ce răspuns voi da când Tatăl Meu și toată făptura a așteptat venirea ta? Că vei fi chemat degrabă, fără să zăbovești. Și ce voi răspunde Eu, Fiul lui Dumnezeu, de păcatul tău? Că am trăit cu tine, și tu ai trăit fără Mine; am lucrat cu tine, și tu ai lucrat fără Mine. Ce voi răspunde Eu pentru acest lucru?”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 11/ 24 septembrie 1978.)