View Single Post
  #1601  
Vechi 25.03.2010, 23:24:56
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Măreția Dumnezeului Pucioasei (VIII)

56. Justițiarul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” instituie o justiție originală: fiecare nu va fi răsplătit după fapta sa (ci a altora):

“ Ați auzit? Se vor osândi fiii pentru părinți și părinții pentru fii.”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 17 noiembrie 1978.)

Biblia condamnă acest obicei. Mai întâi, arată că este un obicei omenesc, nu un așezământ dumnezeiesc:
"Pentru ce spuneți voi în țara lui Israel pilda aceasta și ziceți: Părinții au mâncat aguridă și copiilor li s-au strepezit dinții?” (Iezechiel 18,2)
La rândul lui, proorocul Ieremia face o proorocie despre Mesia, arătând că vremea Lui va aduce și desființarea acestei tradiții pur omenești:
“În zilele acelea nu vor mai zice: "Părinții au mâncat aguridă și copiilor li s-au strepezit dinții".”(Ieremia, 31,29)
Iată însă că sectanții pucioși reînvie această tradiție iudaică, punând inițiativa lor chiar pe seama Celui care o desființase: Hristos.
Justiția pucioșilor este originală nu numai pe fond, ci și pe probleme de procedură:
“…La anul pe timpul acesta, Domnul începe judecata cu suprafața. Nu așa cum știți voi judecata. Deosebită este judecata sfântă. O judecată se face prin schimbarea la față a unor persoane care fac păcat. Dumnezeu îi judecă și le dă vreme să se pocăiască. Ține minte, nu uita aceste cuvinte, că sunt sfinte. Ai auzit? La anul pe timpul acesta, Dumnezeu mai începe curățirea pământului de viespe și de viespari, de tăunii aceia mari, că nu mai poate circula populația care face voia Mea.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 20 martie 1979)
Apăi, dacă se are în vedere numai schimbarea la față a păcătoșilor, și nu cea din profunzime, slabe sunt speranțele. Că zice o vorbă: “Lupul părul își schimbă, dar năravul, ba!”

57. Îndelung-Iertătorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” este ranchiunos și nu voiește să se împace cu cei care i-au greșit, dar s-au pocăit între timp:

“…Adevărat este că mulți din cei certați cu Mine, voiesc să se împace. Dar cine-i primește? Nu-i primește nimeni, tată.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 17/30 ianuarie 1979)

Asta nu-i totul. El merge cu ranchiuna mai departe, interzicându-le și creștinilor pucioși să-i primească pe cei care au greșit, dar care s-au pocăit:

“ Dacă cineva dintre voi va primi pe cineva dintre aceștia, își ia pedeapsă grea.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 17/30 ianuarie 1979)

Cu cei lipsiți de milă față de gâze, este și el lipsit de milă. Excepție fac gâzele otrăvitoare (nu gazele otravitoare! a se citi corect, cu diacritice):

“…Dacă nu ți-e milă de o gâză, Eu cum să am milă de tine? Dar dacă e gâză otrăvitoare, care-ți prăpădește munca ta, pe aceea ai voie să o omori.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 22 decembrie 1987/ 4 ianuarie 1988 )

58. Liricul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” își exersează talentul poetic:

“ O, pământule și mare
Pentru-a ta neascultare
Vai, vai, și iar vai!
Că nu vei intra în rai
cu păcatul care-l ai.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 20 martie 1979)

Aici, pământul și marea sunt tratați unitar, ca și când ar fi o singură ființă (...a ta neascultare...) , iar destinul lor este tot unitar: amândoi nu va intra în rai, ci va rămâne pe dinafară. Nu este prea clar în ce a constat neascultarea acestor entități neînsuflețite și cvasi-inerte. Singurul lucru clar e că vor fi pedepsite exemplar. Aviz amatorilor neascultători, care nu ascultă și disprețuiesc “proorociile” de la Noul Ierusalim-Pucioasa!

59. Seninul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” se supără pe aceia care, bolnavi fiind, se duc la doctori și își înlătură bolile și suferințele din trup:

“…Mulți dintre voi sunt bolnavi, ca să fie mai plăcuți în fața lui Dumnezeu. Dumnezeu are voie să încerce pe poporul Său, crezi? Nu alungați suferința, că Dumnezeu se supără pe acela.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 1 august 1979)

60. Integrul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” a mai avut încercări de a se infiltra printre creștinii din România, dar toate au eșuat.

Cunoscut prin anii ’60 ca “Dumnezeul de la Maluri” (până ce o alunecare de teren i-a dărâmat casa Verginicăi, încât a fost nevoită să se mute cu familie cu tot la Pucioasa), “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” mărturisește că a mai avut încercări de a se infiltra și stabiliza printre creștinii autohtoni, dar toate au fost zădărnicite. Creștinii s-au entuziasmat la început, apoi i-au abandonat repede pe noii “Dumnezei” care promiteau multe dar nu finalizau nimic. Cea mai tulburătoare problemă era chiar nesiguranța că l-au ales bine pe "unicul Dumnezeu”, deoarece erau mai mulți Dumnezei care pretindeau același titlu, deși apăreau prin locuri și timpuri diferite (Maglavit, Vladimirești, Parepa, Maluri, Pucioasa, Ionești, Arad, Tecuci, etc.). Paradoxal este că majoritatea acestor “lucrări” sunt revendicate de către același “Dumnezeu de la Pucioasa”, care se plânge că a fost nevoit să le abandoneze succesiv, din cauza dușmăniei și fărădelegilor oamenilor:

“ Copilașii Mei, băgați bine de seamă, că multe lucruri sunt oprite pe loc. Uite mănăstirea Vladimirești, e oprită pe loc. Cine a oprit slujba sfântă? Tot prin cei de acolo, prin cei ce au lucrat fărădelegea. Și a intrat dușmănia între ei și au început să vândă, și atunci s-a încuiat. Dușmăneau oile pe păstor, îl dușmăneau ca de tâlhărie, că maicile de acolo nu erau mulțumite. Acolo s-a întâmplat cum s-a întâmplat cu îngerii din cer. Așa se întâmplă când intră dușmănia și încăpățânare în popor. Ce s-a întâmplat în locul de la Maglavit? S-a oprit. Prin cine? Prin cei ce au vândut și au dușmănit din cei de acolo. Așa și cu casa noastră, care s-a dărâmat când s-a iscat ura, mișelia și tâlhăria.
Și la fecioara de la Parepa, am zidit temelia acelei locuințe până la jumătate și s-a oprit pentru că toți din familia aceea s-au răzvrătit, și lucrul s-a oprit. Nu se ridică la temelie și la acoperiș dacă poporul este încăpățânat. La zidul templului Meu strigă cărămida la Mine!”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 13/26 iulie 1973)

“Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” n-a abandonat visurile lui mai vechi, de a prelua sub control și alte locuri și mănăstiri:
“…Mănăstirea Vladimirești, Domnul Iisus se luptă ca să o dezrobească de ființele stricate care sunt în ea, și să se descuie. Dar pentru că Veronica urăște de moarte pe Verginica, Domnul Iisus a prelungit, că Veronica, lucrarea Mea o urăște. Lucrarea Mea a lucrat și prin ea și nu Verginica i-a luat-o, ci surorile din acea curte. Și nu surorile, ci monahiile” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 23 feb.1976)

Taina “urii de moarte” dintre cele două “trâmbițe apocaliptice” (“a patra” și “a șasea”) fusese despecetluită tot prin Cuvânt, cu doar două săptămâni în urmă, când s-a dezvăluit că “dușmănia pentru profeție” a Veronicăi i-a adus pedeapsa, căci "darul" ei i-a fost devorat până la ultimul oscior de felinele domestice:

“ Dar Veronica, care este dușmană pe Verginica și poartă această dușmănie pentru profeție, s-a scris în cer.” [...] “ Să știți că profeția de astăzi nu este profeția lui Veronica, că pe a ei a mâncat-o pisica.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de11 februarie 1976)


61. Credulul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” pretinde că l-a crezut pe Israel cel din vechime a fi “creștin”, dar mai tîrziu a văzut că S-a păcălit, căci Israel nu era creștin:

“ Dar și lui Israel îi spuneam tot creștin, da, și l-am scos din pustie și l-am dus la bine și pe urmă s-a aflat și s-a descoperit că nu a fost creștin” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 4 februarie 1966)