View Single Post
  #1603  
Vechi 25.03.2010, 23:32:59
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit Măreția Dumnezeului Pucioasei (X)

69. Perseverentul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” a fost tare bucuros atunci când, după mai mult de un an de căutări sterile, a găsit o înlocuitoare pentru Verginica tocmai în sora ei, Maria:

“O, cât de bucuros este Domnul că a găsit acest mijloc ca să folosească trâmbița lui de odinioară, pentru puțină vreme, ca să-și hrănească și să-Și pregătească poporul cel iubit.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 25 mai/ 7 iunie 1982)

După un an de frământări și de derută pentru “poporul” de la Pucioasa (rămas fără Verginica, mentorul ei spiritual, care a murit în anul 1980), ”Dumnezeul de la Pucioasa” se bucură ca un copil că a descoperit pe neașteptate că soluția salvatoare era la vedere, în aceeași ogradă: “trâmbița” Verginica ar putea vorbi iarăși chiar prin sora ei, “lelica” Maria.
Un lucru reprobabil este însă atunci când, peste doar câteva luni, despre acest subiect se minte cu nerușinare. Deși între decesul “vasului” Virginia Tudorache-Stoica (14 decembrie 1980) și primul mesaj adus “din ceruri” de “văsulețul” Maria Tudorache, sora ei (5 februarie 1982) au trecut un an și două luni de tăcere suspectă, se pretinde că soluția găsirii unei noi “proorocițe” care să-i păstorească pe creștinii care ,“rămași fără mamă…își fac de cap”, a fost găsită “la repezeală”:

“ Vede Domnul că acei copii rămași fără mamă și fără învățăturile cele scumpe, își fac de cap, și a găsit Domnul la repezeală acest văsuleț crescut dintr-o rădăcină cu mine. Am fost două surori ca două flori într-o rădăcină[…]”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 10/23 iunie 1982)

70. Strigătorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” strigă cu disperare strigături la cei ce fug pe căile pierzării (dar fără nici un rost, căci ei nu aud niciodată nimic):

O, copilașii Mei, măăăăi copilașii Mei! Măăăăi copilașii Mei! Măăăăi copilașii Mei, măăăăi!
Nu vă strig pe voi. Strig pe unii din copilașii Mei care fug pe drumul pierzării.
Măi copilașii Mei, măăăi! Măi copilașii Mei, măăăi! Măi copilașii Mei, măăăi! Măi copilașii Mei, măăăi! Măi copilașii Mei, măăăi! Fugiți de Mine, nu vreți să stați cu Mine! Vai vouă, vai vouă! Nu veți mai fi iertați! Vai vouă!
Mihaile, îl vezi ce face? Îl vezi pe poporul Meu? Deși are porunci, deși are prooroc, deși are Scriptură, deși are legea în mână, tot fuge după natură, tot fuge după băutură, tot fuge după Sodoma și Gomora. Pentru ce mai e bună această Scriptură? Pentru ce mai proorocesc Eu în acest trup?” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 19 septembrie/2 octombrie 1973)

După ce strigă din toți plămânii, dacă vede că nimeni nu-l aude și nimeni nu-l ascultă, trece la amenințări. Se lamentează la un Mihail (arhanghelul?). Se exprimă depreciativ la adresa Sfintei Scripturi: Scriptura nu mai e bună de nimic. Se îndoiește până și de eficiența propriilor “proorocii”, dar nu se grăbește să renunțe la ele. Pe scurt, un adevărat circ.

71. Nostalgicul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” tânjește după jertfele de miei și de viței:

“ Atunci se tăiau junci, miei pentru jertfele lui Dumnezeu. Acum nu mai aduce nimeni nici o jertfă, și nici viață plăcută lui Dumnezeu nu se mai aduce și de aceea nu mai e primită nici o jertfă.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 2 ianuarie 1989)

Așadar, nu mai e primită nici o jertfă, dar nu pentru că s-ar fi renunțat de bunăvoie la această practică, ci pentru că acum nu mai aduce nimeni nici o jertfă, de nici un fel. Dacă nu se mai fac jertfe, nici nu se mai are de unde să se primească.

72. Încăpătorul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” s-a umplut de venin până la refuz:

“ V-am spus că M-am umplut de venin până la refuz.” (citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 24 decembrie 1989 )

73. Liniștitul “Dumnezeu de la Noul Ierusalim-Pucioasa” e neastâmpărat și are toate șansele să rămână veșnic așa:

Nu Mă voi astâmpăra până nu voi aduce pe conducătorul României, iar el să fie pe voia lui Dumnezeu și să-Mi scoată poporul român la lumină și mântuire.”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 26 februarie 1990)
“ Și până nu va veni acela care va lucra pe voia lui Dumnezeu și va aduce pe România la lumină, nu mă voi astâmpăra”(citat din cartea "Cuvântul lui Dumnezeu", mesajul din data de 25 februarie 1992)

Neastâmpărul “Dumnezeului de la Noul Ierusalim-Pucioasa” are ca subiect dorința arzătoare de a-l re-instala pe tronul țării pe regele Mihai I. Or, acest lucru nu s-a realizat de atunci și până astăzi, iar șansele de a se realiza în viitor sunt practic nule. Există perspectiva ca “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” să rămână veșnic neliniștit și nemulțumit de această neîmplinire și, după cum singur promite în mod repetat, să nu-și mai regăsească niciodată astâmpărul.