citat: mariamargareta (cu sick! vsovivi corectează)
II. “Șfânta(sick!) lelică și proorociță Maria”(sick!) : o “trâmbiță”(sick!) retrogradată(sick!) la rangul(sick!) de “punte de trecere”(sick!) (I)
“Părintele Nicodim”(sick!) se ferește(sick!) să facă o analiză similară, detaliată, asupra credibilității “textelor sacre”(sick!) provenite de la lelica Maria, sora Verginicăi. El lasă(sick!) să se înțeleagă(sick!) că demonstrația matematică(sick!) pe care a făcut-o pentru(sick!) Verginica, prin care a concluzionat(sick!) fără echivoc(sick!) că “Prin Sfânta Virginia vorbea Dumnezeu”(sick!) , este în mod firesc(sick!) valabilă(sick!) și pentru proorocițele care au urmat-o pe ea: și prin lelica Maria a vorbit Dumnezeu.
Lelica a început să “trâmbițeze”(sick!) timid(sick!), la mai bine de un an de când Verginica părăsise lumea aceasta. Liderii pucioși de astăzi plasează(sick!) destul de ambiguu(sick!) locul lelicăi în “lucrarea de proorocie”(sick!) de la Pucioasa. Pe de o parte(sick!), admit(sick!) că prin lelica s-a făcut o lucrare întru totul asemenea cu ce(sick!) a Verginicăi:
“ Nu a existat niciodată vreo îndoială pentru cei ce cred, ... ”
Pe de altă parte(sick!), primii care “nu au crezut așa”(sick!) se dovedesc(sick!) a fi chiar actualii lideri pucioși. În primul rând(sick!) , pentru ei(sick!) lelica nu a fost(sick!) o “sfântă”(sick!), așa cum a fost Virginia. Lelica n-a fost(sick!) nici “trâmbiță”(sick!), căci(sick!) atunci ar fi fost nevoiți(sick!) să o coteze(sick!) ca trâmbița a șaptea, cu care Apocalipsa se încheie(sick!). Or, lelica a murit (în anul 1997) și Apocalipsa nici măcar(sick!) n-a venit(sick!). Atunci(sick!) liderii pucioși au inventat(sick!) ceva ingenios(sick!): lelica a fost... o punte de trecere. Pe această punte se trece în pas grăbit(sick!) de la șfânta(sick!) proorociță Virginia la șfânta(sick!) proorociță Mihaela, ultimul prooroc (și cel din urmă – se pare):
“ ...Mulți dintre ei au găsit prilej de poticnire în “pregătirea mai puțină a vasului” prin care se continua vorbirea din cer, spunând că “lelica n-a avut postul cel de patruzeci de zile”. [...]” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, ediția 2006, pag. 271)
Acest text tendențios(sick!) este semnat anonim “Ucenicii”(sick!), fiindcă a fost scris de 1-2(sick!) adepți(sick!) mai docili(sick!) la comanda(sick!) directă(sick!) și sub supervizarea(sick!) liderilor pucioși în anul 2006, odată(sick!) cu lansarea(sick!) ediției a doaua(sick!) a cărții “Cuvântul lui Dumnezeu”. După ce inventează(sick!) sintagma salvatoare(sick!) “punte de trecere”(sick!), ei pășesc hotărât mărșăluind(sick!) cu bocancii(sick!) pe această punte și declarând(sick!) că “lucrarea”(sick!) se reia nu în 1982 (când a început lelica să vorbească “de la Dumnezeu”(sick!) până în anul 1994), ci în 1990, când a început Mihaela să scrie texte ca(sick!) de la Dumnezeu. Adică, cei 10 ani dintre anul morții Verginicăi și anul lansării Mihaelei ca “proorociță a ultimei trâmbițe, care este Domnul”(sick!) , sunt trecuți(sick!) (nu sub tăcere(sick!) , că asta nu se putea(sick!) ) în derizoriu(sick!), ca zece ani de necredință(sick!), în care “drepții”(sick!), credincioșii, acoliții(sick!) noilor lideri au tot așteptat(sick!) să reînceapă lucrarea, așteptare care li s-a părut(sick!) a fi ... doar zece zile!(sick!) :
“ Privind la poporul rămas opintit pe cale, sfânta Virginia spunea din cer cu durere: “Pentru cei pentru care eu n-am murit, acești zece ani au fost parcă zece zile, iar pentru cei care nu m-au așteptat, au fost zece ani. Iată că și poporul meu a rătăcit prin pustiul necredinței zece ani”( citat din Cuvântul lui Dumnezeu, vorbirea sfintei Virginia, 1/14 decembrie 1990)” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, ediția 2006, pag. 271)
Așadar, după cele zece zile(sick!) de vorbire fără nici un rost(sick!) a lelicăi Maria, apare soarele(sick!) pe cer: Mihaela preia hățurile(sick!) “proorociei”(sick!). Altă gâscă(sick!), în altă traistă!(sick!) Mesajele Mihaelei erau bogate(sick!) și lungi(sick!) și late(sick!) , ticluite(sick!)(sick!) cu măiestrie(sick!) și cu substanță(sick!), se cunoștea(sick!) că ea(sick!) a făcut liceul(sick!), în comparație(sick!) cu lelica Maria care avea doar(sick!) câteva clase de școală elementară. Se cunoștea!(sick!)(sick!) Ucenicii se grăbesc(sick!) și ei cu adulările(sick!) la adresa noii liderițe(sick!) pucioase:
“...”
Trebuie că tare greu(sick!) i-a venit(sick!), dar bine că a reușit(sick!) , în sfârșit(sick!), după zece ani(sick!) de chin(sick!), în care “poporul Lui a rătăcit prin pustiul necredinței”, să-Și deschidă(sick!) ecourile(sick!). Și să-Și pună și temelia(sick!). Mai pusese El o temelie în 1955, dar și aceea s-a surpat(sick!). Pentru cei care au uitat(sick!) de la mână până la gură(sick!) , “ucenicii”(sick!) repetă(sick!) imediat(sick!) precizarea(sick!) de maximă importanță(sick!), ca să fie clar(sick!) pentru toată lumea(sick!), odată(sick!) pentru totdeauna(sick!):
“Sora sfintei Virginia, lelica Maria, a fost puntea de trecere de la o generație de creștini la alta” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, ediția 2006, pag. 272)
Dar ce rost(sick!) a mai avut(sick!) această “punte”(sick!) , dacă în plan prozelitist(sick!) n-a făcut(sick!) mai nimic(sick!)? Ei bine, liderii pucioși i-au găsi(sick!) unul tocmai potrivit(sick!): să-i legitimeze(sick!) pe ei(sick!), pe liderii pucioși(sick!), “noua generație”(sick!) care vine tare(sick!) din urmă și preia hățurile(sick!) din mers de la “ăi bătrâni”(sick!), că “și ei sunt de la Dumnezeu”(sick!). Să-i legitimeze(sick!) că ei sunt “cei ce rămăseseră credincioși lângă El”(sick!). Să-i întărească(sick!) pe ei(sick!) că sunt “cei aleși dintre cei chemați”(sick!). Să-i certifice(sick!) pe noii lideri pucioși (lelița Mihaela și nenica Nicușor) că “ei sunt temelia tainică și trainică(sick!) a noii lucrări de la Pucioasa; ei sunt noul început al Bisericii Sale dreptmăritoare; ei sunt fiii Lui cei iubiți(sick!), și pe ei să-i ascultați !(sick!) Ei sunt cei care de atunci încoace aud și scriu “Cuvântul lui Dumnezeu” (spre deosebire(sick!) de lelica Maria, care “auzea și rostea Cuvântul”(sick!)). Așadar(sick!) este vorba acum(sick!) de o deosebire(sick!) epocală(sick!), un salt(sick!) calitativ(sick!) uriaș(sick!): apare în istorie, la Pucioasa, un fir nou de Cuvânt Dumnezeiesc”, firul scris(sick!), față de firul cel vechi(sick!), firul vorbit(sick!))”:
“ În anul 1990 Dumnezeu reușise să-Și pună temelia unui nou început al Bisericii Sale dreptmăritoare pe pământul român...” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, ediția 2006, pag. 272)
Acum(sick!) , că lucrurile sunt clare(sick!) cu lelica, lelița și nenica, și cu raporturile(sick!) de certificare(sick!) dintre ei(sick!), să trecm(sick!) la oile noastre(sick!). Cine vorbea prin lelica Maria?
Preluând(sick!) raționamentul(sick!) Nicodimului Pucios, făcut pentru “Sfânta Virginia”(sick!), rezultă(sick!) că și în cazul lelicăi ne stau în față aceiași trei vectori(sick!) de transmisie(sick!) a mesajului ceresc prin lelica: omul(sick!) , diavolul(sick!) sau Bunul Dumnezeu. Care să fie cel mai(sick!) plauzibil(sick!) dintre ei? Îi vom lua(sick!) pe rând(sick!).
Last edited by vsovivi; 14.04.2010 at 18:25:57.
|