188. “Fenomenul Pucioasa” : un “fenomen” cu trei explicații posibile (II)
II. “Șfânta lelică și proorociță Maria” : o “trâmbiță” retrogradată la rangul de “punte de trecere” (II)
A. Primul vector: omul. Întrebarea este deci: Prin lelica Maria vorbea omul?
Pentru a răspunde la întrebare să vedem mai întâi cum era percepută din exterior prestația de “poorociță” a lelicăi. Lelica Maria, primea “mesajele cerești” aparent la fel ca și sora ei Verginica (din punct de vedere a manifestărilor exterioare), dar substanțial diferit, din punct de vedere a mijloacelor. Mai precis, pucioșii s-au străduit să-i convingă pe cititorii cărții “Cuvântul lui Dumnezu” că Mariei nu-i mai vorbea Dumnezeu direct, ci prin intermediar, iar intermediarul era chiar Verginica, aflată acum în ceruri. Stau dovadă zeci de “corecții” (în fapt, modificări frauduloase) pe care ei le-au făcut odată cu lansarea unei noi ediții a cărții “Cuvântul lui Dumnezeu” și prin care ei lasă să se înțeleagă că nu Dumnezeu îi vorbea lelicăi, ci Veginica din ceruri îi vorbea. Pentru exemplificare vom da aici doar două exemple, în care intervențiile frauduloase sunt mai ample.
Primul exemplu:
1. “ …Iată Verginico, îți dau poruncă. Uite Verginico, această sfântă cruciuliță este a ta, îți va fi armă de biruință iar în acest carnețel vei trece toate faptele bune ale tuturor suflețelelor care Mă iubesc în poporul Meu. Și vei merge pe pământ însoțită de îngerul tău păzitor, care va fi nedespărțit de tine, dar nevăzut de nimeni și vei suna trâmbiță de trezire și de pregătire prin surioara ta. Duhul Sfânt va lucra prin amândouă. Pregătiți oile, că în curând vinePăstorul cel mare să le ia în primire…” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” ediția 1995; fragment din mesajul datat la 3 mai 1983)
1. “ …Domnul îmi dă o sfântă cruce în mână și un carnețel și îmi spune: “Iată, Verginico, îți dau ceva care te va bucura. Această sfântă cruciuliță este a ta. Îți va fi armă de biruință, ca să nu se apropie nici un vrăjmaș de tine, iar în acest carnețel vei trece toate faptele bune ale tuturor suflețelelor care Mă iubesc în poporul Meu. Și vei merge pe pământ, însoțită de îngerul tău păzitor, care va fi nedespărțit de tine, dar nevăzut de nimeni, și vei suna trâmbița de trezire și de pregătire prin mâna surorii tale; tu , cu gura ta, și ea, cu mâna să scrie; adică Duhul Sfânt va lucra prin amândouă, și luați legătura cu păstorii, să vă ajute să pregătiți oile, că în curând va veni Păstorul Cel mare să le ia în primire, să le găsească gata pregătite”.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, ediția 2006; fragment din mesajul datat la 20 aprilie/3 mai 1983)
Acest text este poate cel mai edificator asupra falsificărilor masive privind substituirea de persoană. Se sugerează că nu Dumnezeu îi vorbește lelicăi, ci Verginica îi vorbește. Modificările urmăresc să introducă în mod fraudulos explicații suplimentare privind noul statut al lelicăi Maria vis-a vis de “poporul” pucios: ea nu va fi o nouă “trâmbiță”, ci va fi doar un instrument pasiv și docil prin care “spiritul Verginicăi”, acum eliberat prin moarte, comunică mai departe cu “poporul ei”. Liderii pucioși inventează “carnețelul” în care lelica va nota tot ce-i va comunica duhul (duha) Verginicăi pentru “popor”. Verginica va lucra din cer cu gura ei spirituală, iar lelica va lucra pe pământ cu mâna ei materială. “Domnul” nu mai este inițiatorul și susținătorul dialogului, ci dispare pur și simplu din peisaj, iar legătura directă dintre “Domnul” și lelica, (așa cum apare ea, la modul concret, în ediția întâi a cărții), este de acum o palidă amintire (doar pentru cei care au citit ediția întâi și vor cu orice preț să mai aibă aducere aminte). Altminteri, lelica Maria primea mesajele la fel: tot adormită și tot inertă și neparticipativă ca și Verginica.
Al doilea exemplu ilustrează la fel de clar caracterul intențional și interesat al mistificării:
2. “ […] că Eu socotesc că nu voiește fericirea dacă nu leapădă pata cea neagră. Asta e pata neagră care nu se spală, nu se șterge oricât ai freca. Nu se șterge după mormânt. Numai dacă o lepezi acum până-n mormânt. Acum când cer Eu…” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu” ediția 1995; fragment din mesajul datat la 4 iulie 1983)
2. “[…] că Domnul socotește că nu voiește fericirea dacă nu leapădă pata cea neagră. Asta e pata neagră, care nu se spală, nu se șterge oricât ai freca. Nu se șterge după mormânt. Numai dacă o lepezi acum, până în mormânt; acum când cere Domnul.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, ediția 2006; fragment din mesajul datat la 21 iunie/4 iulie 1983)
După câteva zeci de modificări aferente perioadei de început ( februarie 1982 - decembrie 1984), liderii pucioși au renunțat, lăsând impresia că după anul 1984, trecând perioada în care lelica și-a făcut rodajul cu mesaje de la Verginica, “Domnul” a început să vorbească și prin ea în mod direct. Mai ales că se apropia perioada când lelica trebuia să-i certifice pe ei, pe liderii pucioși, că sunt continuatorii de drept ai “lucrării”. De data asta “certificarea” trebuia să vină în mod direct, de la Dumnezeu, nu prin intermediar (adică prin Verginica).
Dar, este lelica perfect conștientă de statutul ei de “punte de trecere”? Asemănările dintre “proorociile” lelicăi și cele ale Verginicăi sunt izbitoare. Amândouă aud voci. Amândouă cad în transă disociativă și “proorocesc” în somn. Amândouă se trezesc fără să știe ce au făcut și ce au vorbit. Amândouă au tresăriri, angoase, vise, coșmaruri și viziuni macabre. Plecând de la premisa că au trăit aceeași copilărie nefericită, marcată de lipsuri, boli, traume psihice, pierderea tatălui la o vârstă fragedă, este posibil ca Maria să fi fost marcată psihic suficient de grav, încât ea să preia “din mers” manifestările disociative care au marcat-o pe Verginica?
Atât mesajele lelicăi, cât și cei care au cunoscut-o pe lelica Maria și au descris-o în amintirile lor, arată că și lelica ascundea în ființa ei două sau mai multe identități disticte, care alternau în controlul comportamentului general. Cei care au descris trăirile interioare ale lelicăi au remarcat trecerea rapidă de la o personalitate la alta, însoțită adesea de modificări comportamentale subtile, tresăriri și conexiuni tainice cu lumea de dincolo:
“Între ei era și o femeie în vârstă, cu un chip deosebit de blând, foarte tăcută, intervenind foarte rar în discuție și tresărind adesea, ca și cum vorbele pe care le spunea le-ar fi auzit într-o șoaptă tainică. Aceea era mama Maria, sora sfintei Virginia, femeie prin care Domnul a binevoit să conducă mai departe poporul spre grădina Edenului, nu doar pe Adam și Eva, cei proaspăt izgoniți după facerea lor de către Dumnezeu, nu doar poporul Vechiului Testament, ci întreg poporul creștin al Noului Ierusalim (poporul Domnului). [...] Erau cuvinte care veneau din interiorul și din afara acelui trup; parcă aparțineau și nu aparțineau acelei ființe care, când se trezea, semăna cu un albatros așezat pe o suprafață terestră. Spre sfârșitul cuvântului ceresc acea voce îl chema insistent pe părintele Florea, care refuzase să vină să asculte” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, ediția 2006, pag. 76)
Last edited by mariamargareta; 17.04.2010 at 19:23:38.
|