View Single Post
  #1697  
Vechi 19.04.2010, 19:32:01
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

189. “Fenomenul Pucioasa” : un “fenomen” cu trei explicații posibile (III)

III. “Șfânta leliță și proorociță Mihaela” și basmul “Albă ca Zăpada și cei 14 Pitici”(V)

Preluând raționamentul “părintelui Nicodim”, admitem (ca și în analizele precedente făcute asupra “poorocițelor” Verginica și Maria) că și pentru Mihaela doar trei pot fi vectorii prin care mesajul de la Pucioasa ajunge la ceilalți oameni: omul, diavolul sau Dumnezeu. Unul și numai unul trebuie să fie animatorul Cuvântului, căci ei se exclud reciproc. Desigur că pucioșii spun că Dumnezeu este Cel care îi vorbește Mihaelei. Însă ei spuneau la fel și pentru celelalte “proorocițe”, iar realitatea i-a contrazis în mod neechivoc.
O primă deosebire majoră dintre “proorocițe” este aceea că numai Verginica este considerată “trâmbiță”, și anume “a șasea trâmbiță” apocaliptică. Mihaela găsește o soluție ingenioasă pentru a deveni cea mai importantă dintre cele trei “proorocițe”, fără a fi nevoită să dea prea multe explicații asupra statutului ei real. Cea de-a Șaptea Trâmbiță Apocaliptică este Însuși Domnul!” El vorbește de deasupra, din cer, iar Mihaela Îl aude și Îi consemnează spusele.

Bine, dar atunci ce statut a avut Maria? A 6,5-a “trâmbiță”?

Nicidecum! răspund pucioșii. Maria a fost doar “o punte de trecere” între Verginica și Mihaela.

Teoria acesta cu “trâmbițele apocaliptice de la Pucioasa” poate fi percepută de unii ca o joacă infantilă de-a pisica cu șoarecele, iar de alții ca o dificilă problemă de logică matematică, cu mai multe întrebări incomode, dintre care unele au rămas deocamdată fără răspuns:

1. Între anii 1955 și 1980, Domnul vorbește prin gura Verginicăi.
Întrebare: Cine este “trâmbiță” și a câta este ?
Răspuns: Proorocița Verginica este “trâmbița a șasea de pe pământ”;

2. Între anii 1980-1982, nu mai vorbește nimeni din cer.
Întrebare: Cine este “trâmbiță”?
Răspuns: Nimeni.

3. Între anii 1982-1984, duhul Verginicăi vorbește prin gura surioarei ei, proorocița Maria.
Întrebare: Cine este “trâmbiță” și a câta este ?
Răspuns: tot Verginica este trâmbiță, dar de data aceasta este în duh, adică este “trâmbița a șasea din ceruri”.

4. Între anii 1984-1990, “Domnul” începe să vorbească prin gura lelicăi Mariei.
Întrebare: Cine este “trâmbiță” și a câta este ?
Răspuns: ? (“Domnul” nu poate fi , pentru că El începe a fi “Trâmbiță” abia în 1990; Maria nu poate fi, deoarece ea este doar “punte de trecere” între cele două “trâmbițe”: a șasea și a șaptea; duhul (duha)Verginicăi și-a încheiat “proorocia” peste Maria în 1984; Mihaela nu și-a început încă “proorocia”)

5. Între anii 1990-1994, sunt două proorocițe: Maria și Mihaela.

5.1. Începând cu anul 1990, Mihaela începe a auzi din cer Glasul Domnului, pe care îl consemnează în scris.
Întrebare: Cine este “trâmbiță” și a câta este ?
Răspuns: Domnul este “Trâmbița a Șaptea”.
Întrebare: Dar Mihaela ce este?
Răspuns: Mihaela este Poartă de coborîre a Cuvântului la Iesle.
Întrebare: Dar Ieslea ce este?
Răspuns: Ieslea este Mănăstirea Mixtă de la Pucioasa.


5.2. Începând cu anul 1990 și până în 1994, “Domnul” vorbește în continuare și prin gura Mariei. În același timp, deoarece El Și-a început “trâmbițarea” peste Mihaela , proorocița Maria încetează a mai fi punte între Verginica și Mihaela.

Întrebare: Ce este cuvântul adus în paralel de proorocița Maria între anii 1990-1994, îndată ce ea nu este “trâmbiță”?
Răspuns: ?

Întrebare: Ce rol joacă proorocița Maria între anii 1990-1994, căci ea nu mai este “punte” începând cu 1990 (dar nici “trâmbiță” n-a fost și nu este)?
Răspuns: ?

6. Începând cu anul 1994 și până în prezent, “Domnul” vorbește doar în urechile Mihaelei. Pe parcurs, El le mai dă dreptul la cuvânt peste Mihaela tuturor făpturilor cerești: întâi vorbește duhul Verginicăi, apoi rând pe rând Maica Domnului, Arhanghelii, Sfinții, precum și unele spirite ale celor adormiți.
Întrebare: Cine este “trâmbiță” și a câta este?
Răspuns: Tot Domnul este “Trâmbița a Șaptea” din ceruri, deși acum par a fi mai multe care vorbesc.

7. Începând cu anul 1994 și până în anul 1998 (anul morții sale), proorocița Maria nu mai proorocește, deși ar fi putut.
Întrebare: De ce?
Răspuns: ? (se pare că nu i s-a mai dat voie, ci i s-a cerut să se retragă din “proorocie” și să intre sub ascultarea Mihaelei)

O a doua deosebire majoră dintre “proorocițe” este aceea că primele două primeau “Cuvântul” pe când erau în somn profund, iar Mihaela îl primește în stare de veghe. Ca să nu fie acuzată de sperjur, Mihaela și l-a asociat la proorocie pe Nicușor, el fiind un “martor” că lucrurile privind “coborârea Cuvântului” stau exact așa cum le relatează Mihaela.
Dar cine vorbește de fapt prin Mihaela? Omul, diavolul sau Dumnezeu?
O demonstrație sigură asupra autenticității “proorociei” ei nu se va putea face decât odată cu trecerea sănătoasă a vremii. Dacă este de la om sau de la diavol, această “lucrare” se va destrăma. Dacă este de la Dumnezeu, ea va cuceri lumea.
Deocamdată însă, există unele semnale indirecte care par să indice că este vorba tot de o lucrare omenească, sădită pe un teren psihic deficitar și sugerată de diavol, care de obicei nu doarme. Un om care își închiuie că “este Dumnezeu” sau că “Dumnezeu este în el” sau că “Dumnezeu vorbește prin el”, se va strădui din răsputeri să “nu-L facă de râs pe Dumnezeu”. Și își va da tot interesul și va scoate la iveală ceva frumos, ceva “dumnezeiesc”. Doar că, om fiind, va mai face și unele erori. Și, om fiind, se va grăbi să le acopere pe furiș cu nisip, ca să nu le mai observe și alții. Și atunci se va demasca.

Cele două ediții ale cărții “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa stau dovadă vie că acolo e lucrătură omenească, nu “lucrare dumnezeiască” și nici “minune diavolească”. Sute de erori de fond și mii de greșeli de ortografie au constituit preocuparea de căpătâi a echipei redacționale care a pregătit în anul 2006 ediția a doua a acestei cărți, supervizată la modul autoritar și absolut de... Mihaela! Ea a stabilit cum se corectează, ce se taie, ce se introduce, ce se lasă, ce se schimbă de la o ediție la alta. Iar schimbările de fond operate atunci dezvăluie: fie manevre grosolane, adesea disperate, de acoperire a unor formulări incomode, demascatoare, sau a unor enormități care trebuiau să dispară; fie cosmetizări care trebuiau să facă toată povestea pucioșilor cât mai frumoasă și cât mai credibilă. Or, dacă ar fi fost vorba de un adevărat Cuvânt al lui Dumnezeu, nici o virgulă nu s-ar fi schimbat din el, dar nici n-ar fi fost nevoie.

Caracterul oportunist, puritan, despotic, imprevizibil, incoerent, dușmănos, megaloman al leliței de la Pucioasa conturează vag imaginea caleidoscopică a acestei “proorocițe” cu profil neuropsihic de mucava. Descoperind un gol de putere în țara piticilor pucioși, ea a subminat orice competiție loială, a risipit fără milă orice concurență potențială și apoi s-a așezat în fruntea bucatelor pentru a-și exersa vocația ascunsă de călăuză a orbilor. Odată ajunsă pe tronul împăratului gol, Albă ca Zăpada de la Glodeni încearcă din răsputeri să se mențină în cărți, trăgând sforile și (din când în când) cu urechea la porțile cerului.

Last edited by mariamargareta; 19.04.2010 at 19:42:37.