View Single Post
  #1736  
Vechi 21.04.2010, 19:22:07
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

194. Iubirea de Dumnezeu și iubirea pentru Dumnezeu (II)

De acum încolo, Ninel “Rândunel” nu va mai avea voie să ia sfat sau îndemn sau învățătură nici de la părinți, nici de la prieteni, nici de la duhovnicul lui, ci numai și numai de la liderii pucioși, “Fiii Dumnezeului de la Pucioasa”. Ei, și numai ei, ca depozitari ai adevărului absolut, îi vor spune lui Ioan “Rândunel” ce și cum, dar mai ales unde: ce să facă și cum să investească și mai ales unde să depună (“icrele”). Cum cei doi soțiori nu aveau copiii, acesta este considerat un avantaj, o fericire pentru ei, pentru că așa nu vor mai fi nevoiți să rupă de la gura copiilor. Ferice lor și ferice și pentru “Dumnezeul” Pucios, ferice Lui că Ioan și Daniela n-au făcut copii, căci așa nu va avea El concurență în copiii celor doi “rândunei”, iar “rânduneii” nu vor mai trebui să împartă în două ceea ce au, ci își pot canaliza energia și finanțele într-o singură direcție, direcția cea bună. Numai să se ferească ei de preoții din BOR și de fariseii de pretutindeni, ca nu cumva ăștia (în necredința lor față de “lucrarea” minunată a “Cuvântului” de la Pucioasa) să le deschidă lor mintea și să le arate că au fost și păcăliți, și cu banii luați și cu ochii (ochii dracului!) scoși (de prin buzunare). Că ar fi păcat să gândească așa, păcat împotriva “Duhului Sfânt” dela Pucioasa, păcat greu și pucios care nu se iartă în veac și în vecii vecilor:

“Să iei de la Mine. De la nimeni să nu iei decât de la Mine, că Eu sunt blând și smerit cu inima. Ferice vouă că n-ați născut copii. Ferice celor cu mâinile nelegate. O, ferice Mie că n-aveți voi copii, dar am Eu, și v-am dat să aveți ce am Eu, și iată, vă dau din casa Mea ca să aveți lucru cu mângâiere și cu folos de viață și de veșnicie cu Mine. Ferice vouă că v-ați lăsat găsiți de Mine, și când v-am găsit M-ați cunoscut că Eu sunt Dumnezeu cuvânt pe pământ. Să fiți înțelepți cu credința, să fiți ca Avraam în credință. Feriți-vă de necredința preoților și a fariseilor, căci ca ei nimeni nu poate face mai bine și mai întreg păcatul împotriva Duhului Sfânt, Care întregește în vremea aceasta lucrarea Treimii Dumnezeiești peste oameni. Lucrarea cuvântului Meu este Duhul Sfânt al Treimii Dumnezeiești.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 12-02-1997)

Astăzi, epilogul acestei “faceri de bine” este trist ca o durere de mamă.
Cei doi “rândunei”, care s-au purtat atunci ca doi guguștiuci galeși și mult milosârzi, au divorțat din motive de nepotrivire confesională. Ea s-a dus cu pucioșii, iar el a rămas cu ortodocșii. Liderii pucioși l-au mai curtat ani de-a rândul pe Ninel “Rândunel”, încercând să-l apropie de ei, dar n-au reușit. Au reușind doar să-i moaie încă o dată inima și să-i mai ciupească o “sponsorizare” de câteva mii de euro, cu care și-au construit structura metalică a cortului gigant de la Glodeni, sub care pucioșii au organizat ani de-a rândul așa-zisele “Festivale ale Creștinătății Rromânești”. Falimentul acestor adunături rurale cu tobe, alămuri și comedii de cabotini, numite pompos “festivale”, care nu se mai organizează de câțiva ani încoace, este explicat prin eșecul propagandistic și artificialitatea lor, dar mai ales prin faptul că sponsori găgăuzi (dar cu dare de mână) ca Ioan-Ninel “Rândunel” au fost din ce în ce mai puțini.
După ani de zile, “Rândunica” și-a dat seama de înșelăciunea liderilor pucioși, spunându-le cu adâncă durere în față “Sunteți niște oameni răi!”, dar era prea târziu pentru a-și repara și stricăciunea din familie: “Rândunelul” își refăcuse între timp viața și iubirea pierdută a tinereții, deci nu mai era disponibil pentru ea. Singura alinare pe care a găsit-o “Rândunica” a fost întoarcerea ei în familia Ortodoxiei din care plecase cu ani în urmă, amăgită fiind de părelnica “șfințenie” pucioșească.

Iar Dumnezeul Pucioasei i-a uitat definitiv pe cei doi “rândunei” darnici, și nu le-a mai trimis niciun “Cuvânt” de dragoste sau de reconciliere de atunci încoace, de parcă nici n-ar fi fost. Dar, dacă n-ar fi, nu s-ar povesti.

Exemplul culant al lui Ionel “Rândunel” n-a fost urmat de prea mulți românași. Totuși, Dumnezeul Pucioasei n-a încetat să-i curteze la grămadă, cerându-le cu entuziasm să facă gesturi de “iubire pentru El” , plecând de la premisa optimistă că “nu se știe de unde sare iepurele, sau răsare guguștiucul”:

“Din inima Mea rup și îți dau să mănânci hrană mestecată, hrană gustoasă, ca să fii tu gustul Meu cel dulce și ca să ai iubire pentru Mine, copilule român.”(citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 05-04-1998)

“Să-L ia omul pe Dumnezeu în el, căci Dumnezeu este iubire, iar omul să facă tot așa, să se facă iubire pentru Dumnezeu, să-L iubească omul pe Dumnezeu. Amin, amin, amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 08-11-1999)

Anul 2001 a însemnat apoteoza teoretizării unei pretinse superiorități a “iubirii pentru Dumnezeu” față de “iubirea de Dumnezeu” :

“Fericit este cel ce știe să iubească acest cuvânt: iubirea pentru Dumnezeu.
Iubirea de Dumnezeu o au mulți în felul lor și după măsura lor, dar iubirea pentru Dumnezeu e floare rară, fiilor copii. Iată cât se iubește omul pe sine! Toată iubirea și-o păstrează pentru el omul. Chiar și iubirea de Dumnezeu, tot lui și-o dă, căci omul dă să se folosească de Dumnezeu în nevoile lui omenești și trupești. Când M-am apropiat de slăbănogul care aștepta lângă apa vindecării, l-am întrebat dacă voiește să se vindece, și el s-a plâns că n-are cine să-l ajute pentru vindecare. Nimeni nu se uita la el ca să-i facă bine. Nimeni, fiilor, nimeni. Și dacă l-am ajutat Eu, el s-a așezat în iubire pentru Mine și M-a mărturisit după ce Eu i-am spus cine sunt, și i-am spus să nu mai păcătuiască apoi, ca să nu-i fie iarăși mai rău pentru păcat.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 06-05-2001)

“Dumnezeul” Pucioasei e nemulțumit că nu există reciprocitate la câștig între El și om, și asta nu mai e iubire pentru Dumnezeu. Omul, indiferent dacă este bun sau rău, tot ia și iar ia de la Dumnezeu, de 7000 de ani încoace, fără să vină cu nimic la schimb; iar “Dumnezeu”, fiind sfios din fire, nu îndrăznește să ia nimic de la om și astfel, iată cum El Se păgubește, căci omul își tot ia iubire de la “Dumnezeu” și “Dumnezeu” sărăcește în iubire:

“O, este mare lucrare să vină pe pământ iubirea pentru Dumnezeu. Această hărnicie pentru ascultarea de acest cuvânt este cea mai frumoasă lucrare pe care o poate zidi omul între pământ și cer. Eu am avut sfială înaintea Tatălui și când l-am zidit pe om, și când i-am dat din Mine, și când l-am păstorit, și când l-am vindecat, și când l-am mângâiat, și când l-am dojenit, și când l-am iubit. Dar omul când Mă iubește, nu știe să aibă sfială, și își ia iubire de la Mine, și de aceea Mă iubește. Dar ca să aibă el iubire multă pentru Mine, ba. Iar Eu stau sfios de șapte mii de ani în slujba omului și îi dau din cer, și ia și cel bun și cel rău, dar Eu nu iau pentru Mine de la om, și ce este al lui nu este al Meu, că e al lui.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 06-05-2001)

Pucioșii dau în scrierile lor un sens literal conceptului de “iubire multă pentru Dumnezeu”. Ei concep mesajul biblic despre iubire în mod exclusivist, ca o “iubire unidirecțională și totală” adică “nimic pentru om, totul pentru Dumnezeu!”. Așadar, nu numai iubirea de sine este blamată de pucioși, ci și iubirea de aproapele (și în special cea pentru rudele de sânge) este considerată un obstacol în fața iubirii autentice pentru Dumnezeu. Interpretarea literală a Bibliei (“Cine nu urăște pe tatăl său și pe mamă și pe femeie și pe copii și pe frați și pe surori, chiar și sufletul său însuși... – v. Luca 14,26) este considerată de pucioși ca o necesitate stringentă, fără a vedea ei că tot Biblia spune că Dumnezeu, Care nu se vede, trebuie iubit prin aproapele, care se vede – fie el și dușman, nu numai rudă de sânge.