View Single Post
  #1756  
Vechi 24.04.2010, 16:59:34
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

194. Iubirea de Dumnezeu și iubirea pentru Dumnezeu (IX)

Oamenii nu mai știu ce este iubirea de Dumnezeu. Vine “Cuvântul” de la Pucioasa ca să le vorbească celor aleși (liderilor pucioși), dar să audă și cei chemați (vorba proverbului: "bate șeaua, ca să priceapă iapa") și să-i învețe pe ei și să le arate că pentru ca să-L iubească trebuie să-I lucreze Lui:

“Fiilor unși, nu știe omul ce este iubirea de Dumnezeu, nu știe nici creștinul care a venit la Mine ca să fie cu lucrarea Mea din vremea aceasta. Grăiesc vouă cuvintele Mele ca să le audă cei ce dau să-Mi fie sarcină pe drumul lucrării Mele cu voi. [...] Fiilor unși în grădina Mea, învățați lucrul mântuirii pe cei ce Mă iubesc lucrându-Mi Mie, și pe cei ce vor să Mă iubească și nu știu ce este iubirea de Dumnezeu.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 14-10-1998)

Singura biserică slujitoare prin iubire de Dumnezeu este Biserica Pucioșilor, autodenumită și Biserica Noul Ierusalim de la Pucioasa (BNIP), biserică lucrătoare de la sfârșit, care vrea continuitate cu biserica de la început. Omul rău din biserica de la mijloc (BOR), care se va ridica împotriva acestei Biserici de pe urmă (BNIP) ce se jertfește pentru a arăta că adevărul de pe pământ se află numai la Pucioasa, va fi biruit:

“Iată început și sfârșit, biserică lucrătoare prin iubire de Dumnezeu: cei de la început, cu cei de azi, și vom prinde la mijloc pe vrăjmașul bisericii Mele, că s-a vrut mai tare decât sfinții Mei, mai mare decât biserica Mea cea slujitoare prin iubire, cea care s-a jertfit pentru adevărul Meu peste pământ. Am spus că se va ridica omul rău ca să răstoarne biserica Mea, dar îl biruim.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 27-10-1998)

Pucioșii desființează cu aplomb iubirea de aproapele, înlocuind-o tot cu iubirea de Dumnezeu. Pentru ei iubirea de aproapele și iubirea de Dumnezeu nu mai sunt porunci distincte (chiar dacă au fost declarate în Biblie că sunt asemănătoare în importanță), ci ele se confundă într-una singură. Apoi sintetizează totul într-o erezie: Aproapele pucioșilor nu mai este omul, ci este Dumnezeu, căci pucioșii declară în mod explicit că singurul care le este aproape este Dumnezeu, iar implicit, că toți ceilalți le sunt departe cu iubirea și cu simțirea, și deci ei nu-i mai au la inimă, adică îi consideră dușmani. Viziunea clasică despre iubirea aproapelui (atunci când aproapele e un simplu om), este pentru pucioși o minciună, căci în viziunea lor ea se confundă (în sensul că se identifică) cu iubirea de sine:

“Iată, vin din cer Învățător ca să-l fac pe om să creadă în venirea Mea și să Mă cunoască venind, căci vin pentru cei ce cred, iar cei ce cred sunt râuri de apă vie și se fac venire a Mea peste cei ce-L caută pe Dumnezeu, hrănindu-se în taină cu iubirea de Dumnezeu. Iubirea îl hrănește pe om, precum și ura. Omul care-L iubește pe Dumnezeu, acela cunoaște iubirea de Dumnezeu [...] Omule, păcatul […] te ține rob și te hrănește cu iubirea lui ca să nu mai afli ce este iubirea, dar tu scutură-te și adu-ți aminte de porunca Mea, că așa ți-am spus: "Iubește pe aproapele tău ca pe tine însuți". Eu sunt aproapele tău. Vin să-ți fiu aproape și să te hrănesc, și te învăț să mănânci și să fii din cer, precum ai fost la început. E minciună iubirea ta, omule. Iubirea de tine te-a făcut fiu rătăcit de Tatăl tău. Iubirea ta trebuie să fie iubire de Dumnezeu, că așa ai fost creat la început, dar Eu te strig: vino spre început! Amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 6-02-1999)

În viziunea pucioasă, toți oamenii care nu cunosc și nu aplică ideologia exclusivistă și eretică de la Pucioasa (“Tot binele pentru Dumnezeu, niciun bine pentru om!”) nu mai sunt capabili de nici o virtute (curățenie, feciorie, credință în Dumnezeu, sfințenie, iubire de Dumnezeu, adevăr, pace, conștiință curată, etc., etc.) și de aceea îi dau dureri (de cap ?) “Dumnezeului” de la Pucioasa:

“Mă doare de aceștia, căci omul nu știe ce este iubirea de Dumnezeu și urmarea Lui. Oamenii fac aceasta pentru binele lor, nu pentru binele Meu, iar cine face așa, acela nu știe să caute calea Mea, și s-o afle apoi. [...] Și iarăși zic: omul nu știe ce înseamnă curățenie, nu știe ce înseamnă feciorie, nu știe ce înseamnă credință în Dumnezeu, nu știe ce înseamnă sfințenie și iubire de Dumnezeu și adevăr și pace și conștiință curată, ca să le lucreze și să le aibă pe acestea.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 28-02-1999)

Noul Testament promovează explicit doar două porunci, care odată împlinite devin virtuți: iubirea de Dumnezeu și iubirea de aproapele, lăsând să se înțeleagă că toate celelalte virtuți (inclusiv semerenia) derivă sine qua non din împlinirea acestora două. Pucioșii formulează însă un precept eretic prin care postulează că smerenia e mult mai de preț decât iubirea de Dumnezeu. Motivația lor la acest precept este sterilă, deoarece nu este legată prin nimic de iubirea de Dumnezeu, ci de alte virtuți derivate (cumpătarea, mulțumirea, umilința). Pe de altă parte, se lasă să se înțeleagă că aceste virtuți derivate nu pot decurge din iubirea de Dumnezeu , ci numai din smerenie:

“Smerenia înalță pe om deasupra trupului său mai mult decât iubirea de Dumnezeu, căci cel smerit este cumpătat și înțelept și mulțumit prin smerenie, și unul ca acela nu cade din har, căci este umilit, iar cel umilit se înalță de pe pământ spre cer.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 28-03-1999)

Totuși, explicit vorbind, pucioșii declară adesea că iubirea de semeni nu este desființată, asociind-o teoretic cu iubirea de Dumnezeu (deși, așa cum este pusă în practică, ideologia lor exclusivistă dezminte la modul vizibil această declarație):

“Dacă omului îi vine în față faptă de neiubire de Dumnezeu și de semenii lui Dumnezeu, faptă de furt, faptă de desfrânare, faptă de minciună, faptă de ucidere, faptă de lăcomie, faptă fără porunca Mea cea din lege, atunci omul este învățat de însăși clipa faptei ce are de făcut, după porunca Mea și nu după fapta care-i vine în față, și fericit va fi acela în faptele sale și se va păzi fără pată din partea lumii.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 4-04-1999)

Pucioșii, atunci când elogiază virtutea pocăinței, ajung repede la aforismul sentențios că iubirea de Dumnezeu este consecutivă pocăinței:

“Omul se scoală greu spre pocăință și spre iubire de Dumnezeu, căci cel ce nu se scoală când Eu zic „Astăzi!”, acela nu se scoală nici mâine, căci omul este mincinos când își zice „Mâine”, și intră sub judecata cuvântului Meu, care a spus „Astăzi!” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 22-07-1999)

Alteori însă, ordinea lor se inversează:

“Învățați de la ea iubirea de Dumnezeu și răbdarea și pocăința și nădejdea și credința, fiilor.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 29-03-2004)

Contradicția de idei devine și mai pregnantă, aproape programatică, într-un text elaborat de pucioși peste alți cinci ani. Aici se spune clar că nu pocăința este înaintea iubirii de Dumnezeu, ci invers:

“O, Maria Egipteanca a fost plină de iubire cu firea ei cea omenească și a putut apoi să-Mi dea Mie cu ardoare și cu lepădare de sine iubirea ei, căci s-a înțelepțit apoi prin iubire de Dumnezeu, nu prin luptă pentru pocăință mai întîi, și apoi s-a sfințit prin nevoință și prin părere de rău și prin ură asupra păcatului, […]” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 5-04-2009)

Pucioșii apreciază corect că virtutea fundamentală a iubirii de Dumnezeu “se probează prin fapte (dar o echivalează în mod eronat cu o listă de virtuți derivate, precum postul, rugăciunea, umilința și pocăința, deoarece aceste virtuți se pot practica și din alte motive, fără nicio iubire de Dumnezeu):
“Credința în cuvântul Meu se arată prin fapta ei; iubirea de Dumnezeu, la fel, fiilor.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 5-09-1999)
“Vindecarea trupurilor se face prin iubire de Dumnezeu, adică prin post, prin rugăciune, prin umilință și prin pocăință, căci trupul, cum îl învățați, așa vă cere. Nu vă temeți de post. Temeți-vă de mâncare, și mâncați cu umilință, căci voi sunteți creștini. “ (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 21-11-1999)

Last edited by mariamargareta; 28.04.2010 at 09:59:11.