View Single Post
  #1760  
Vechi 25.04.2010, 17:07:13
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

194. Iubirea de Dumnezeu și iubirea pentru Dumnezeu (XIII)

Liderii pucioși își binecuvintează un nou automobil și pe cei care l-au dăruit lor, cu care vor răspândi “Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” (Evanghelia cea Nouă) peste pământ, ca niște lucrători de rugă și de iubire de Dumnezeu care aduc vestirea cea nouă și așteaptă roadele ei, căci sunt vrednici de plata lor:

“Binecuvântată să fie corăbiuța cea nouă. Amin. Binecuvântați și duhovnicești să fie cei ce au pus acest dar înaintea Mea și a voastră. Și se vor înmulți binefacerile cele pentru lucrul Evangheliei Mele peste voi și peste pământ, dar stați-Mi lucrători de rugă și de iubire de Dumnezeu, fiilor, că voiesc să pot cu multul pentru vestirea Mea peste oameni. întețiți vestirea Mea peste pământ și lucrați mai mult pentru ea ca să vă aducă ea vouă roadele ei, fiindcă vrednici sunt lucrătorii de plata lor, de pâinea lor și de haina lor și de apa lor și de acoperișul lor. Amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 14-01-2004)

Duhul care își ia numele “Șfântul Ioan Botezătorul” ia cuvântul și arată cum credința în Dumnezeu aduce iubire de Dumnezeu în om: prin preotul învățător și botezător peste om. Dar dacă preotul nu este și apostol de Duh Sfânt, botezul lui nu este valid, ci o ceremonie omenească. Toți cei care botează și sunt botezați, dar nu-l urmează pe “Domnul” Pucioasei, urmează pe diavolul și fac faptele diavolului:

“Credința în Dumnezeu aduce iubire de Dumnezeu în om și veghe și faptă de Duh Sfânt pe pământ. Moare om de la om și nu mai este învățător pentru pocăință pe pământ și nu mai este botezător peste om, căci preotul care botează trebuie să fie apostol de Duh Sfânt, iar altfel botezul rămâne obicei fără de lucrare din cer, de vreme ce toți cei ce botează și toți cei botezați fac faptele diavolului și nu ale lui Dumnezeu, căci cei ce nu urmează pe Domnul, urmează pe diavolul.”(citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 20-01-2004)

O nouă chemare a liderilor pucioși către supușii lor, ca să pregătească în pripă și cu trudă și cu mult zel un alt “Festival al Creștinătății Rromânești”, le promite acestora că se vor adăpa din izvorul de Cuvânt de la Pucioasa cu apa cea vie, viața cea veșnică, iubirea de Dumnezeu, petrecerea cu sfinții și cu îngerii în duh dumnezeiesc:

“Vă așez la lucru cu trudă pentru pregătirea zilelor Mele de sărbătoare cu voi și cu cei ce prin iubirea lor de Dumnezeu se vor aduna la fântâna Duhului Sfânt, la praznic de Rusalii, iar Eu îi voi întâmpina cu duhul și cu cuvântul gurii Mele, și cu dor doresc ca cel ce va bea din apa Mea, să se facă în el izvor spre a-și adăpa în el viața cea veșnică, iubirea de Dumnezeu, petrecerea cu sfinții și cu îngerii în duh dumnezeiesc, căci cel ce se închină lui Dumnezeu, trebuie să se închine în duh și în adevăr. Amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 9-05-2004)

“Domnul” de la Pucioasa le cere pucioșilor, cu plânsul pe obraz, să aibă grijă ziua și noaptea de plăcerea Lui, iar pe Sfânta Maria Egipteanca le-o dă ca model de iubire de Dumnezeu:

Vă rog însă, cu plânsul pe obraz, aveți grijă de plăcerea Mea și umblați pentru ea ziua și noaptea. Aveți grijă de zilele de post, să fie ele pline de pace și de răbdare și de rugăciune și de iubire de Dumnezeu și de iubirea Mea dintre voi, și cereți și vi se va da, și bateți și vi se va deschide. Amin, amin, amin. Vă amintesc, fiilor, de Maria Egipteanca, cea care a rămas în amintirea neamului creștinesc. Învățați de la ea iubirea de Dumnezeu și răbdarea și pocăința și nădejdea și credința, fiilor.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 29-03-2004)

“Domnul” de la Pucioasa e adânc îndurerat și plânge de la om, căci oamenii se duc la biserică la preoți neduhovnicești în loc să se adune în biserica Lui, în jurul Lui, și să-L aibă de învățător peste ei și să-I slujească și să asculte de El, având ei doar o singură țintă, iubirea de Dumnezeu:

“Cei ce sunt adevărații fii ai bisericii Mele, aceia cred și împlinesc cuvântul iubirii de Dumnezeu în iubirea dintre ei care are drept țintă să-L mărturisească pe Tatăl, pe Fiul și pe Duhul Sfânt, căci altă țintă iubirea de Dumnezeu nu are, poporul Meu, dar oamenii sunt fără învățător peste ei și nu știu să se adune în jurul Meu când se duc la biserică dacă preotul nu este duhovnicesc ca să-L slujească pe Dumnezeu și nu pe el însuși.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 11-09-2004)

“Domnul” de la Pucioasa e ascultat numai de cei morți, iar cei vii nu-L ascultă ca să-I urmeze Lui cu iubire de Dumnezeu:

“Eu sunt Fiul Tatălui Savaot, și glasul Meu umple cerul și pământul și locuința morților când grăiesc, iar cei din morminte aud glasul Meu și vin la chemarea Mea, și Mă doare, cu durere dumnezeiască Mă doare că cei vii cu trupul nu dau să audă glasul Meu care-i cheamă pe ei de la moarte la viață, de la ei la Mine, ca să fiu Eu bogat de oameni cu iubire de Dumnezeu în ei […]” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 3-10-2004)

Duhul care își ia numele “Șfânta Cuvioasă Parascheva” ia cuvântul și demonstrează că că iubirea de Dumnezeu nu este iubirea lui Dumnezeu. În timp ce iubirea de Dumnezeu este imperfectă, iubirea lui Dumnezeu în om ajunge la perfecțiunea iubirii: eaurăște pentru ca să iubească adevărul” și abia așa scapă de anatema. Cei care nu pot așa, se încântă pe sine și se mângâie cu păcatul cel mare al neiubirii de Dumnezeu:

“– Tu, Doamne, cu sfinții lucrezi în cer și pe pământ, iar cu cei ce lucrezi Tu, cu aceia vii când vii pe pământ. Te-am iubit pe pământ cu dragostea Ta din mine, nu cu dragostea mea de Tine, și le spun celor ce iubesc pe Dumnezeu că iubirea de Dumnezeu nu este iubirea lui Dumnezeu. Iubirea lui Dumnezeu în om nu mai iubește lumea și duhurile ei, ci ea urăște pentru ca să iubească adevărul, iar cel ce nu iubește adevărul, care-l face liber de sine pe om, acel om este vrăjmaș lui Dumnezeu și este anatema, căci scris este: "Cel ce nu iubește pe Dumnezeu, să fie anatema". […] O, ce păcat mare! Să se încânte omul cu neiubirea de Dumnezeu, cu călcarea poruncii iubirii de Dumnezeu și să numească aceasta mângâiere a lor!” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 27-10-2008)

Last edited by mariamargareta; 25.04.2010 at 17:09:22.