View Single Post
  #1771  
Vechi 26.04.2010, 15:25:47
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

194. Iubirea de Dumnezeu și iubirea pentru Dumnezeu (XIX)


Cei care vin pentru prima oară la Pucioasa sunt avertizați să nu se aștepte la minuni, că nu vor găsi. Ei vor trebui să aibă multă credință împlinitoare și iubire de Dumnezeul Pucioasei și statornicie în această iubire (nu așa cum au venit mulți cu entuziasm, dar au dezertat atunci când au dat de greu, de nedreptăți, de neîmpliniri, de învățături aberante și eretice, dar și de “probe” abil ticluite de liderii pucioși ca să-i încerce “cât de mult pot fi ei umiliți și înjosiți, fără să se răzvrătească”):

“Amintesc celor împietriți la credință și la inimă că Eu am spus acum două mii de ani că împărăția lui Dumnezeu nu vine în chip vădit și că ea se așează în om când vine, și aceasta trebuie să împlinească cel ce vine să fie cu această lucrare: credință să împlinească și multă iubire de Dumnezeu și mereu statornicie și credincioșie pentru tot mersul Meu cu tine pe pământ, poporul Meu.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 11-09-2009)

Pucioșii în general și liderii lor în special sunt arătați pildă de iubire de Dumnezeu și de trăire și de frumusețe în fața slujitorilor “bisericii din lume” și a întregului neam român:

“V-am arătat pe voi pildă de iubire de Dumnezeu și de trăire și de frumusețe a omului înaintea Mea. ” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 27-09-2009)

Mai marii Bisericii și ai Statului sunt chemați să se uite la Pucioși și să vadă și să se mire și să-și plece grumajii și genunchii lor în fața măreției pucioșești și să ia pildă de credință și de purtare și de putere sfântă, pe care pretind că o au pucioșii de la Dumnezeu, dar mai ales să le recunoască întâietatea liderilor pucioși în fața celor mulți:

“O, să se uite la voi slujitorii bisericii și neamul român și cei ce îl conduc pe el, să se uite la voi și să ia ei pildă de iubire de Dumnezeu în oameni și pildă de credință și de purtare sfântă înaintea Mea și de putere sfântă, căci cei ce isprăvesc cu păcatul sunt cei mai mari de pe pământ și sunt întâii între cei mulți. Amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 27-09-2009)

Unde nu este iubire de Dumnezeu își face loc părăsirea de Dumnezeu. Poporul Pucios cel iubitor de Dumnezeu Îi pregătește a treia venire, cu slavă, a lui Hristos (căci a doua a avut loc deja, și are și acum loc: ea este în plină desfășurare prin coborârea “Domnului-Cuvânt” la Pucioasa). România este țara de la sfârșit, unde se va întoarce omul cel dintâi (Adam) care la început a fost plămădit din glod și a căzut în glod tot aici. Deci, Adam a murit și a fost îngropat în România, prin împrejurimile Pucioasei (la Glodeni, desigur!):

“Vin cuvânt pe pământ ca să-Mi pregătesc popor pentru ziua venirii Mele cu slavă, cu Duhul Sfânt și cu foc, zi la care oamenii nu vor putea lucra decât cu iubire de Dumnezeu sau cu părăsire de Dumnezeu, și apoi unii vor fi botezați cu Duhul Sfânt, iar alții cu foc, precum Eu am proorocit să fie în ziua Mea de slavă, după ce șapte veacuri și mai bine am așteptat omul să se întoarcă măcar acum, la sfârșit, în țara din care a căzut la început.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 14-10-2009)

Pucioșii au fost învățați să nu umble cu bani și conturi în bancă, deoarece “banii sunt ochii dracului”, ci să-și gospodărească și să-și cultive singuri cele necesare, dar ei nu ascultă deloc. Ei și acum sunt robii banilor, a obiectelor scumpe “de oraș” și a facilităților motorizate, electrice și electronice. Cel care are iconomatul peste Biserica Noul Ierusalim ( Nicu Popp) este însă îmbrăcat în armură strălucitoare și ocrotitoare ca să poată umbla cu banii dracului fără să se vateme, și e statornic în lepădarea de sine (are și experiență bogată, a avut mai demult o firmă proprie care a dat faliment). E sănătos la iubire de Dumnezeu, iubind el lumina întru toate (doarme mai mult ziua, dacă se teme de întuneric), temându-se de Dumnezeu întru toată lucrarea sa cea pentru biserica pucioșilor (dar cel mai mult temându-se de cicăleala acră a liderilor pucioși și de gura lor mare):

“V-am învățat, fiilor, să nu umblați cu bani, o, și ce frumos v-am învățat! Nu M-au ascultat cei strânși mănunchi pentru trăirea Mea cu ei. Eu pe cel ce are iconomat peste biserica Mea îl îmbrac cu o lucrare aparte, cu o putere aparte, cu o armură aparte ca să-l ocrotesc pe el, și aleg pentru aceasta om sănătos la iubire de Dumnezeu, statornic în lepădarea de sine cea întreagă și curat cu inima și cu fapta, iubind el lumina întru toate, temându-se de Dumnezeu întru toată lucrarea sa cea pentru biserica Mea. [...]Eu pe cel ce are iconomat peste biserica Mea îl îmbrac cu o lucrare aparte, cu o putere aparte, cu o armură aparte ca să-l ocrotesc pe el, și aleg pentru aceasta om sănătos la iubire de Dumnezeu, statornic în lepădarea de sine cea întreagă și curat cu inima și cu fapta, iubind el lumina întru toate, temându-se de Dumnezeu întru toată lucrarea sa cea pentru biserica Mea.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 9-04-2010)

Concluzie: expresia “iubirea pentru Dumnezeu”, inventată de către liderii pucioși într-un moment de infatuare cocoșească, este o expresie artificială care a dispărut de la sine, fiind înlocuită rapid și aproape total cu cea clasică și echivalentă ca sens (“iubirea de Dumnezeu”). Ea nu a reușit să fie convingătoare nici măcar pentru cei care au inventat-o, căci și ei acum prea puțin o mai folosesc.

Liderii pucioși excelează în inconsecvențe pe toate planurile doctrinare, dar reușesc să fie consecvenți în desfășurările lor logoreice (vorba lungă, sărăcia omului), urmărind cu tenacitate un principiu sănătos în teorie, dar cam greu de aplicat în practică: să fie bogați duhovnicește și săraci pământește. După ce au achiziționat pământuri “de la cei potrivnici” ba cu japca (pretextând că “e pământul Domnului, noi doar îl răscumpărăm”), ba cu amenințări cu blesteme, ba prin donații, ba cumpărate cu acte legale, au devenit și pucioșii, în sfârșit, bogați pământește. Duhul Verginicăi a început să se bucure și el în “Cuvânt” de pământurile ucenicilor lui, ca bogatul care i-a rodit țarina:

“Mă aplec cu cuvântul peste cei adunați în preajma ieslei cuvântului Tău, Doamne. Iată grădina, iar în jurul ei, grădini. Avem pământ, Doamne, și în el ne este bine, că este al Tău cu totul. Pe vremea când eram eu pe pământ cu Tine, venea antichrist și mă umplea de zbucium, că își zicea stăpân. Acum, Tu ești stăpân pe ce este al Tău, că ai popor al Tău, și sub el supui pământul și pe omul potrivnic. Acum e cântarea biruitorilor, Doamne, iar pe vremea mea era dorul arzând după vremea aceasta. Acum ieșim cu poporul, dar atunci ne ascundeam cu el și cu Tine, căci omul cel roșu Te pândea de peste tot. Acum, Tu ai adus făgăduințele pe care le făceai atunci, căci cuvântul Tău este adevărul.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, fragment din mesajul datat la 14-12-2000)

Pe vremea ei, Verginica era săracă, dar credincioasă. Azi, după ce a murit, “duhul ei” se bucură și de drum lung, și de bogăția și grija altora.

Last edited by mariamargareta; 28.04.2010 at 09:28:41.