View Single Post
  #1798  
Vechi 02.05.2010, 19:11:47
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

198. Templul pustiit de la Pucioasa (Incrementa atque Decrementa Aulae Puciossae) (XII)

A venit și ziua târnosirii bisericii. Pucioșii încă se mai codesc să dea pe față “lucrătura” lor, știind bine că au ceva necurat de ascuns. Ei nu se grăbesc să aducă la cunoștința întregii lumi bucuria coborârii pe pământ a “împărăției lui Dumnezeu de la Glodeni”, considerând-o ne-desăvârșită (deocamdată, până la venirea unor vremuri mai favorabile), adică spunând că este “o taină cerească până la arătarea ei” (deși ea tocmai s-a arătat atunci):

“Pace vouă! Pace, și Paști nou să fie această zi, căci împărăția lui Dumnezeu se va desăvârși peste lume. Aceasta este o zi de taină cerească până la arătarea ei, căci ea va mărturisi în zilele ce vin, și va fi luată și văzută apoi de pe înălțimi, și va fi bucurie peste toți cei ce vor veni și vor lua lumină spre descoperirea neamurilor și spre slava poporului lui Israel cel binecredincios.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat la 11-12-1991)

Biserica de la Glodeni va fi numită de acum “Sfânta Sfintelor” de pe pământ. Cei care-i contestă pe liderii pucioși ar fi mai bine să se depărteze de bunăvoie de aceste locuri împrejmuite cu ziduri înalte și groase, până nu vine pedeapsa focului peste ei:

“Luați și măsurați această piatră și împrejurimile ei, și se va numi Sfânta Sfintelor care este pe pământ pentru așternutul lui Dumnezeu. Eu sunt cu voi, iar cel ce nu este cu Mine după adevăr, să se depărteze, căci Dumnezeu este foc mistuitor, iubiții Mei.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat la 12-12-1991)

Trei luni mai târziu, naistul Gheorghe Zamfir reușește să cumpere pe bani grei poarta monumentală de la Ghelari, sculptată de Marian Zidaru și de ucenicii lui. Zamfir este îndemnat să cânte din nai de bucurie, pentru minunea cea mare a aducerii porții de la Ghelari la Glodeni, ca să fie încastrată în zidurile de incintă ale “mănăstirii” drept simbol al despărțirii acesteia de restul lumii:

“Domnul Savaot și Fiul Său, dimpreună cu Duhul Sfânt, Se ridică și aduce mulțumire celui din seminția Noului Ierusalim care a fost îmbrăcat cu putere cerească pentru ca să biruiască puterea cea potrivnică și să aducă peste acest așezământ poarta Domnului. Pace ție, copil iubit, care ai biruit împotrivirea celui potrivnic! Pace de la ocrotitorul tău cel ceresc, care, ca și tine odinioară, a tăiat capul balaurului cel rău și a lucrat biruință în numele Domnului. Iată, ridică-te și lucrează de-acum, căci văzurăm minunea aceasta împlinită. Scoală-te și cântă […] Așa v-am spus Eu vouă, să nu vă temeți, căci Eu voi lucra minune mare și voi aduce poarta Domnului.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat la 12-12-1991)

Pe această poartă s-a spus de atunci și până astăzi că nu va trece nimeni, decât numai “Domnul” Pucioasei și regele Mihai, atunci când vor binevoi Ei să treacă. Deocamdată, preaiubitul rege Mihai n-a trecut, doar i s-a “proorocit” că va trece; dar timpul e înainte și ar mai avea ceva șanse, până nu va muri:

“Am adus la locul ei poarta Domnului; am adus-o, preaiubitul Meu, prin minuni am adus-o, căci duhul rău cunoștea taina ei și pusese stăpânire peste ea și blestem peste ea, dar am adus-o prin credința și lucrarea celui ce o cântă pe România, celui ce-i cântă României cântarea cântărilor. Am adus-o. L-am trimis prin cuvânt și a ridicat poarta Domnului, poarta prin care vei intra tu cu glorie, preaiubitul Meu. Așa este scris în Scripturi, că "aceasta se va numi poarta Domnului și va intra pe ea Domnul, și va intra pe ea regele celei binecuvântate".” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat la 26-04-1992)

Cei trei “fii unși de sus ” în chip supranatural, nevăzut, necunoscut, ca “preoți ai Noului Ierusalim”, urmează să facă slujbe întreite în noul lăcaș de cult. Slujbele vor trebui făcute numai în ascuns, de aceea s-a hotărât ca ele să fie săvârșite numai noaptea:

Păstrați slujba ascunsă încă un picuț de timp, copiii mei.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat la 19-04-1992)

Preoția celor trei “preoți unși” (Spiridon, Iliuță și Nicolae) este o “preoție” nouă, inexistentă în BOR. Ea este obținută fără hirotonie de episcop și se numește “preoție după rânduiala lui Melchisedec”. Ea este una (unică) la Dumnezeu, și de aceea hirotonia făcută de episcopii din BOR este doar o rânduială făcută de oameni:

“Îți spun pentru ca să-ți pot iarăși spune că această lucrare și această ungere care este în mijlocul acestei grădini de lucrare cerească, este după rânduiala lui Melchisedec, măi tată, și nu după rânduială făcută de oameni, căci Melchisedec înseamnă Dumnezeu, înseamnă lucrarea cea tainică, cea ascunsă, care lucrează în taina lui Dumnezeu, așa cum a lucrat ea și peste Mine în vremea trupului Meu, și așa cum am lăsat-o Eu peste apostolii Mei, care nu erau din lume, precum nici Eu nu eram din lumea aceasta, și ei nu erau ai slavei văzute, ai slavei trecătoare, ai orânduielii oamenilor. Ei erau ai suferinței, ai smereniei, ai patimilor ce veneau peste ei de la stăpânii lumii cei învârtoșați în inima lor, cei iubitori ai trufiei deșarte. Și cum mai zic aceștia care se zic pe sine că sunt urmașii acelora de atunci și până astăzi? O, Eu am ajuns cu aceia până astăzi, dar pe aceia n-ai să-i poți găsi printre fiii trufiei, pe tronurile slavei, căci alta este slava dumnezeiască, alta, și nu așa cum este ea numită astăzi că este slavă dumnezeiască. Eu am ajuns cu aceia până astăzi, și iată, lucrez și am lucrat prin ei prin vreme, dar am lucrat după rânduiala lui Melchisedec. Am ieșit în calea lui Avraam și am binecuvântat pe Avraam, și de aceea este scris: "Eu sunt mai înainte de Avraam", și de aceea am spus mai-marilor bisericii de atunci: "Dacă ați fi fiii lui Avraam, ați cunoaște că Eu vin de la Dumnezeu, dar voi căutați să Mă ucideți pentru că aveți de tată pe diavolul, și de aceea faceți faptele diavolului". Am venit întru ale Mele, după rânduiala lui Melchisedec, și am lucrat peste cei ce Mi i-a dat Tatăl din lume, după rânduiala lui Melchisedec, și lucrez și acum, și voi fi lucrător până la plinirea împărăției cea din cer. Lucrez după rânduiala lui Melchisedec, căci ea este rânduiala, și una este rânduiala lui Dumnezeu.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat la 16-07-1992)

Cei trei “preoți unși” ai Noului Ierusalim sunt binecuvântați și meniți să lucreze neîmpărțit și nedespărțit până la a treia venire a “Domnului” ( a doua venire fiind venirea “Domnului” în Duh , adică venirea din cer a “Cuvântului” Pucios):

“Binecuvântată să fie troița cea vie și lucrătoare de jertfă vie și sfântă și curată, și binecuvântați să fie cei trei fii unși care formează această troiță lucrătoare de înviere din morți. Binecuvântată să fie troița celor trei inimi vii care lucrează întreită putere în numele puterilor cerești. Nimeni să nu se încumete să se atingă de această troiță ca s-o fărâme sau s-o despartă, căci unul ca acela se va sfărâma de ea și va fi dat de lângă ea. Nimeni să nu se teamă de cei ce se încearcă să se lupte cu Dumnezeu, căci cu această piatră am ridicat biserica cea vie și am biruit cu ea porțile iadului, iar prin lucrarea cea vie a celor trei fii lucrători întru troiță vie de jertfă vie și cerească, voi scoate din moarte făptura Mea. Amin.” (citat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”; fragment din mesajul datat la 22-07-1992)