204. "A doua venire a Domnului" a și avut loc, la Pucioasa
Motto 1: "Acest Iisus care S-a înălțat de la voi la cer, astfel va și veni, precum L-ați văzut mergând la cer." (Fapte 1, 9-11)
Motto 2: "Eu sunt mai mare ca omul și M-am uitat în Scripturi și am găsit în ele venirea Mea cea de acum și am venit" (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 6-05-2010)
Duhul de la Pucioasa, crezându-se mai mare ca omul și uitându-se de curiozitate prin Sfintele Scripturi, a aflat în ele că Domnul Iisus va veni a doua oară pe pământ, pentru a nimici definitiv suferința și moartea din lume. Dar pentru că nu a citit bine, ca să vadă că Iisus ar trebui să vină la fel cum s-a și suit pe norii cerului (v. Fapte 1, 9-11), iar toate făpturile Îl vor vedea, coborându-Se din cer întru mare slavă, înconjurat de alai văzut de îngeri, el copiază modelul lui Hristos de acum 2000 de ani, căci el este Antihristul, adică cel ce se pune în locul lui Hristos, ca să-i amăgească pe mulți. El vine tot tainic ca acum 2000 de ani, vine tot cu durerea, cu crucea și cu jertfa, însă vine acum înconjurat de duhuri care se dau drept îngeri și sfinți (dar pe care nu-i vede nimeni), reproducând din imaginație aceeași piesă, dar cu alți actori, altă scenă și altă recuzită, în care cel mai important rol a fost rezervat sufleurilor de la Pucioasa, liderii pucioși care împart "Cuvântul" Pucios spectatorilor din tribune:
"Eu sunt Păstorul Cel cu crucea. Aplecați-vă sub crucea venirii Mele și simțiți-Mi durerea Mea cea de azi! Mă port suspinând prin cuvânt din loc în loc pe pământ, și iată-i pe cei ce Mă împart! Glasul Meu cel de azi se face cuvânt aici, la izvor, și apoi ei Mă dau oamenilor." (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 6-05-2010)
Cele care au mai fost, iarăși se repetă, ca într-un remake al unei piese de teatru cu mai multe reprezentații. Actorul din rolul principal este duhul pitonicesc de la Pucioasa, care joacă rolul lui Antihrist ce vine suspinând cu crucea în spate, însângerat sub ea, ca să-i convingă pe mulți că tot el este chiar Acela care a fost și acum 2000 de ani, Hristos Căruia el I-a furat numele și rangul Lui de Păstor. Apoi îi desfide pe preoții canonici din BOR pe motivul că ei nu stau ca el, sub cruce, ci poartă crucea ca pe o podoabă la gât. Postulând că acum "nu mai sunt păstori pe pământ", Antihristul Pucioasei se face el pe sine Păstor și păstorește cu "Cuvântul" Pucios o nouă Evanghelie (Evanghelia Sfintei Virginia), o nouă Preoție (Preoția lui Melchisedec) și o nouă Biserică (Biserica Noul Ierusalim):
"Eu sunt Păstorul Cel cu crucea în spate, însângerat sub ea cum am fost și neiubit de lumea cea plină de păcat, dar cei ce s-au așezat pe scaune de păstori nu stau sub cruce, ci își poartă la gât cruce strălucitoare [...]și Mă fac Eu Însumi păstor peste ea și-Mi las glasul [...]" (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 12-02-2010)
El vine ca să copieze mecanic, fără pic de imaginație creatoare, ceea ce a citit din Scripturi că Îl legitima pe Hristos la vremea primei Sale veniri pe pământ. Totul se reia de la capăt, ca și când jertfa pe cruce a lui Iisus de acum 2000 de ani ar fi fost zadarnică. O nouă suferință, o nouă cruce, o nouă biserică, noi ucenici, noi ucenițe, noi prooroci și apostoli, sunt pregătiți pentru acest nou "Iisus" care Îl pastișează pe Hristos:
" [...] Eu însă spun că în zilele acestea lucrez ca și acum două mii de ani și zidesc omul și-l fac biserică a Mea pe om și-l umplu de darul credinței sfinte [...] lucrarea Mea cea de azi este ca la începutul Meu pe pământ cu ucenicii Mei cei de acum două mii de ani, pe care i-am luat dintre iudei și i-am făcut fiii lui Dumnezeu [...]" (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 6-05-2010)
El nu vine la Pucioasa cu mărire și cu slavă, ca un victorios asupra păcatului și a morții, ci vine ca un învins, lamentându-se îndelung, ani de zile de-a rândul, de piedicile pe care i le pun în cale oamenii păcătoși și "necredincioși":
"[...] iar oamenii Îmi frâng calea și mersul Meu cel ceresc pe pământ." (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 6-05-2010)
Oamenii însă nu vor să creadă într-o a doua jertfă pe cruce, la fel cu cea de acum 2000 de ani, într-o a doua suferință a Fiului, într-o a doua Biserică și mai ales într-o a doua mântuire adusă pe pământ de către Antihrist, care se dă drept "Al Doilea Mântuitor", ci se încăpățânează să creadă tot în același Iisus Mântuitorul, Cel propovăduit în Biserica apostolică de 2000 de ani și Care le-a promis că va fi cu ei în toate zilele, nu numai în zilele acestea, zilele de propovăduire pucioșească:
" Eu însă spun că în zilele acestea lucrez ca și acum două mii de ani și zidesc omul și-l fac biserică a Mea pe om și-l umplu de darul credinței sfinte, că nu mai e nimeni pe pământ să-l ajute pe om să creadă în venirea Mea, în mântuirea cea de la Mine, în purtarea crucii, căci vai celor fără de cruce și celor ce taie din ea, neștiind ei că ea este puntea lor spre Dumnezeu!" (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 6-05-2010)
Credința în venirea de azi a lui Antihrist nu se găsește decât în cei care au primit această credință în dar, de la acest duh Pucios, în inimile lor. Iar taina și minunile lucrăturii liderilor pucioși, cei care s-au ales pe sine ca să stea în fruntea bucatelor și de aici să se dea drept singurii și autenticii "credincioși", nu trebuie descusute sau ispitite de curioși, ca nu cumva să se descopere înșelăciunea lor:
" [...] nu găsesc pentru ele credință pe pământ dacă nu pun Eu în om darul credinței cea pentru venirea Mea de azi. Eu pe cei cu care Mă sprijin ca să vin pe pământ cuvânt i-am scos din lume și i-am așezat înaintea Mea și le-am dat duhul credincioșiei, și nu trebuie descusută sau ispitită lucrarea Mea cea de azi și taina ei cea pecetluită între Mine și cei credincioși venirii Mele de azi [...]" (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 6-05-2010)
La pucioși însă, o minune nu ține decât trei, cel mult patru zile. Suficiente, spre exemplu, ca paradigma iubirii să se răstoarne: nu iubirea vine de la credință, ci credința vine de la iubire:
"[...] iubirea celor credincioși vine de la credința lor [...] " (citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din data de 2-05-2010)
" [...] iubirea cea curată pentru Mine are putere mare în om și îl umple de darul credinței [...]" (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 6-05-2010)
Prozelitismul pucios nu trebuie subestimat. El încă mai aduce roade otrăvite: oi rătăcite, conduse de păstori orbi care le duc la groapă, vin la liderii pucioși să se extazieze de frumusețea minciunilor lor și de binecuvântările pe care le împarte Antihrist cu generozitate, din staulul pucios :
"Binecuvintez pe păstorul care și-a adus în ziua aceasta oile la izvorul Meu de cuvânt și-i dau lui ceea ce-i folosește, și tainic îi dau lui duhul umilinței, duhul celor ce plac lui Dumnezeu, celor mari la Dumnezeu și la oameni, și în el să se păstreze el, căci așa sunt cei ce seamănă cu Dumnezeu pe pământ. Amin." (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 6-05-2010)
Duhul care își ia numele de "Sfântul Gheorghe" îi îndeamnă și el pe vizitatori să fie credincioși "Cuvântului" de la Pucioasa și să nu-i ispitească pe liderii pucioși (sau să-i descoasă, cerându-le consecvență, coerență și dovezi), ci să sporească în credința oarbă în "Cuvântul Domnului" lor:
"O, fiți credincioși, fiți credincioși cuvântului Lui cel de azi și credeți fără să ispitiți! O, sporește-le lor credința, Doamne, Păstor milos, Păstor cu glas duios. Așa Te rog eu pentru cei ce vin spre izvorul Tău de cuvânt. Amin" (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 6-05-2010)
Noii-veniți sunt îndemnați "să facă minuni înăuntrul lor", iar dacă nu se vor pricepe cum să le facă, să ceară ajutorul liderilor pucioși, care au cheia înțelepciunii în ei și care vor ști să le dea răspunsuri, în numele lui Dumnezeu, la orice nedumerire sau întrebare:
"Fiți făcători de minuni înăuntrul vostru! Întrebați cum să faceți aceasta, iar Eu vă voi răspunde prin servii Mei, căci am înțelepciunea Mea în ei pentru mulți, pentru cei ce se aleg pentru Dumnezeu prin glasul Meu de Păstor. Amin." (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 6-05-2010)
"Dumnezeul" Pucioasei le răspunde celor curioși pe măsura așteptărilor lor, prin servii Lui, manipulatorii și gestionarii Glasului Lui: liderii pucioși cei înțelepți pentru mulți și făcători de minuni înăuntrul lor.
A doua venire a "Domnului" a avut loc deci, și e în curs de desfășurare, desfășurare care se tot desfășoară, căci trenează de vreo 55 de ani încoace, la Pucioasa.
Înseamnă că urmează a treia venire, cea proorocită de Biblie că va fi a doua, dar pe care pucioșii nu mai au nevoie s-o aștepte. "Dumnezeul" lor a venit, deci se pare că acum au tot ce le trebuie.
Oare... chiar nu le mai lipsește nimic?
Last edited by mariamargareta; 10.05.2010 at 10:05:50.
|