205. Comentariu la "Cuvântul lui Dumnezeu din Duminica a șasea după Paști (III)
Săracii lideri pucioși, care mănâncă pâine fără să o muncească și au mașini luxoase, pământuri, case, castele și hambare pe care nu le-au cumpărat din banii lor, ci din banii însușiți după ce au mâncat casele văduvelor, le propovăduiesc altora sărăcia lucie:
"O, nu te teme de sărăcie, ci teme-te de bogăție, tată, căci bogăția piere! O, nu te teme de lipsuri, ci teme-te de toate cele stricate și vinovate, [...]" (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 9-05-2010)
După ce liderii pucioși au elogiat gestul închinării cârmuitorilor politici la străini, pentru a ieși cumva din recesiune, acum mustră poporul pentru că îi copiază pe străini în portul lor. Ei i-ar vrea pe români ba îmbrăcați în ițarii și iile strămoșilor, ba în tunicile și rochiile cu trenă ale prinților și prințeselor (cârmuitori care nici n-au existat în istoria românilor, până a nu fi aduși la tron prinți străini):
"Stau în sfat cu voi, fii români, și vă rog pe voi să deschideți cartea istoriei și să stați o clipă față în față cu străbunii acestui neam și întrebați-vă apoi dacă arătați ca ei, ca fii ai lor, ca urmași ai lor. O, frumos și creștinesc și iubit de Dumnezeu a fost portul românului! De ce, de ce, tată, l-ați părăsit și n-ați iubit să fiți frumoșii Mei? Iată cum vă luați după străini! Ați pierdut mândria aceea sfântă de a fi frumoși ca sfinții, ca străbunii, o, fiilor. Eu, Domnul, v-aș vrea pe toți împodobiți cu strai plăcut lui Dumnezeu, v-aș vrea prinți și prințese după port și n-ar mai fi nici un neam mai frumos pe pământ ca și neamul Meu român, pe care Tatăl l-a hărăzit al Meu acum, la sfârșit de timp, și iată, Eu vin în mijlocul lui cuvânt și îl povățuiesc pe el spre iubirea Mea cea de sus pentru el." (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 9-05-2010)
Poporul român este hărăzit de către "Dumnezeul" Pucios să fie Buricul Pământului, adică "întâiul pe pământ", căruia i se vor închina toate neamurile care vor veni și îi vor rezolva atât sărăcia, cât și toate lipsurile (sau invers, că e totuna):
"O, trezește-te, tată, și arată-te întru toate neam al lui Dumnezeu, căci Eu sunt Împăratul făpturii și te vreau întâiul pe pământ înaintea Mea, ca să se închine Mie și ție neamurile, tată, dar ascultă-Mă și nu te teme de sărăcie și de lipsuri dacă Mă asculți!" (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 9-05-2010)
"Dumnezeul" Pucioasei le pregătește românilor o surpriză cu iz tradițional românesc: le va da viață din costița Lui:
"Eu, Domnul Dumnezeul tău [...] Voiesc să-ți dau din costița Mea viață [...]" (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 9-05-2010)
Neamul român cel bolnăvior are în mijlocul lui salvare de la "chibuțul" de la Pucioasa, care este ridicat acum la rangul de cuibuț, în care liderii pucioși, fii ai "Cuvântului" Pucios din zilele acestea de pe urmă, se ascund de vrăjmași și de otrava lor:
"O, Mi-e tare milă de tine când te văd înțepat de vrăjmaș și de otrava lui, și aș vrea să te înviorez, neam român, și în chip curat să am ucenici de la Mine pentru tine ca să-ți fac bine prin ei din partea Mea, dar vrea-vor cei ce stau păstori peste tine, vrea-vor ei să Mă creadă și să Mă asculte ei pentru viața ta, pentru mila Mea de tine? Tu ești cuibuțul Meu cel de azi. Vin în mijlocul tău cu cuvântul Meu cel de azi și te găsesc tare bolnăvior. Stau înaintea ta cuvânt prin fiii cuvântului Meu cel din zilele acestea." (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 9-05-2010)
"Dumnezeul" Pucioasei, în nedumerirea Sa, apelează din nou la paradigma "iubirea naște credință", din care iese ascultarea care îi îngenunchează pe cei tari la cerbice și care nu I se supun Lui:
"O, așa dau Eu să lucrez în mijlocul tău, neam român, dar tu, tată, nu mai ești învățat să stai în cuib și să primești viață, și cum să fac Eu cu tine, oare, să te aduc la viață, să te scot din primejdie și să te aduc la iubire, la credință și la ascultare pentru acestea, o, neamul Meu cel de azi?" (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 9-05-2010)
"Cuvântul" de la Pucioasa este echivalat cu Duhul Sfânt, pentru a-i paraliza de frică pe cei din neamul român care încă ar da să se împotrivească liderilor pucioși, știut fiind că "păcatele împotriva Duhului Sfânt nu se iartă în veac". Toate duhurile pitonicești care își iau nume de sfinți și de îngeri sunt chemate în nor de slujire la Pucioasa. Neamul român este somat să-și dea inima pentru erezia de la Pucioasa:
"Sunt în mijlocul tău cuvânt de Duh Sfânt, neam român. Te povățuiesc și te îndemn să nu faci păcat împotriva Duhului Sfânt, căci Eu voiesc să te iert și să te vindec cu cuvântul Meu de peste tine, cu Duhul Sfânt, Care curge din gura Mea cuvântul râului vieții în mijlocul tău, țara Mea cea de azi. O, am grăit cu tine în mijlocul poporului cuvântului Meu de pe vatra ta. Chem îngerii și sfinții să-Mi slujească în mijlocul tău împlinirea cuvântului Meu de peste tine. Vreau ca tu să înviezi înaintea Mea și să trăiești în Domnul pe pământ. Pace ție! Ascultă povața Mea! Citește-o și învață s-o împlinești! O, așează-te cu credință înaintea Mea și dă-Mi, o, dă-Mi inima ta, neam român, țara Mea cea de azi! Amin." (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 9-05-2010)
"Cuvântul" de la Pucioasa este acum noua Evanghelie, Evanghelia lui Antihrist, care va trebui cercetată mereu și mereu de cei care o iubesc pe ea. În ea vor afla că "Dumnezeul" Pucioasei este un "Dumnezeu" Atotputernic care poate totul, dar nu oricum poate El, ci numai și numai prin liderii pucioși, fiii Lui cei neputincioși:
"O, cercetați, cercetați mereu, mereu cuvântul Meu de peste voi și faceți-vă rodul lui, căci Eu, Domnul, trebuie să pot cu voi în vremea aceasta cu necredință mare în ea și trebuie să pot prin iubirea voastră, prin jertfirea voastră pentru lucrările Mele și prin credința voastră, credința fiilor lui Dumnezeu, care poate totul, totul prin voi, prin fiii cuvântului Meu cel de azi, o, fiilor. Amin, amin, amin." (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 9-05-2010)
|