
11.05.2010, 11:45:00
|
Banned
|
|
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
|
|
Cică comentarii în stil arici pogognici
mariamargareta
Citat:
Acest "Cuvânt" are un caracter de manifest politic.
|
Poate, cineștie, o fi ceva gen statutul partidului comunist... Oare mai viceversa decât viceversa puteți? Știu că puteți, vicentoarsa... viceglobulpământesc. Și apoi?
Uite ce pline de raționalitate sunteți, exact așa cum vă și pretindeți, subtile și savante dar și lingvisviste; păi astea sunt argumentele voastre? Plasarea de cornițe și de copituțe (ghilimele și sedilă)? Musteți nu puneți pe icoane sau pipă sau ..? Noroc că barbă și mustață deja au.
Citat:
de la Pucioasa se face povățuitor politic al românilor, aflați într-un moment de gravă criză economică și financiară:
"Duhul Sfânt Se face cuvânt pe pământ și Se face povățuitorul oamenilor." [...] pe pământ nu mai este cuvântul lui Dumnezeu pe nicăieri, ci este numai cuvântul omului, fiindcă omul nu s-a deprins să ia de la Dumnezeu povață pentru toate câte lucrează el pe pământ. [...]Vin pe pământ cuvânt să-l fac pe om să Mă cunoască în cuvântul Meu și apoi să Mă aștepte și să-Mi ceară povața. Să se întrebe cu Mine omul, iar Eu să Mă întreb cu el, [...] Vin pe pământ cuvânt acum, la sfârșit de timp, ca să-i fac să vadă pe cei ce nu văd și să le iau vederea lor, a celor ce zic că văd [...]" (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 9-05-2010)
|
Probabil Domnul sau liderii pucioși or dori , după mintea voastră, ca să ție poborului pucios ședințe de învățământ politic, ori ședințe de guvern în scopul redresării economice și financiare a țării... Totuși nu rezultă din citat povățuirea politică, dar poate că o să urmeze... citatul, de unde credeți voi că rezultă. Să vedem.
Citat:
Mai întâi i se oferă omului o mostră de inconsistență în gândire și în exprimare, prin promovarea a două idei care se bat cap în cap:
|
Nu cumva se bat ideile la voi în cap? Unele cia și altele hăis ca să iasă care mai de carie, prima, din pricina probabil a inconsistenței în ale obrazului sau ale purtării cuvioase...
Citat:
1. "Dumnezeul" Pucioasei poate să-i deschidă omului ochii și chiar o face, fără probleme, de multe ori. El îi deschide ochii omului de atâtea ori cât vrea, pentru că așa vrea El să i-i deschidă:
"Pot Eu să-i deschid lui ochii, așa cum și fac de atâtea ori cu omul [...]" (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 9-05-2010)
2. "Dumnezeul" Pucioasei poate să-i deschidă omului ochii, dar n-o face, ca să nu-l doară pe om deschiderea ochilor lui. El nu îi deschide niciodată ochii omului, ci așteaptă și iar așteaptă ca omul să-și deschidă singur ochii, pentru că așa vrea El să nu i-i deschidă, și de aceea îl pune pe om s-o facă, așteptând îndelung ca el să și-i deschidă:
" Aștept și iar aștept. Îl aștept pe om să Mă cunoască în lucrările Mele și îl rog să deschidă ochii și să vadă. Pot Eu să-i deschid lui ochii [...] dar îl rog pe el să și-i deschidă, ca să nu-l doară dacă umblu Eu la el și la îndărătnicia lui și la nevederea atât de bolnavă a trupului și a sufletului și a duhului lui." (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 9-05-2010)
|
Mă întreb cum ați ajuns la concluzia că din citatul și exemplul nr. 1 ar rezulta că Domnul deschide ochii omului cu forța? Păi în ambele exemple se arată că Domnul deschide ochii omului, căci El poate și o și face deci nu e rău ca să-l lase pe om orb, dar nu o face cu forța, ci dacă omul vrea să fie orb atunci de ce și pentru ce să-i ia plăcerea? Îl lasă pe om mai departe să i se bată ideile oarbe prin cap de ciudă neștiind care din ele să iasă mai întâi, dar îl cheamă totuși că poate se răzgândește orbul și poate totuși vrea să vie la Lumină și să se lase ca Lumina să-i deschidă ochii și să vadă el apoi Lumina rămânând în Lumină...
Deci mă mir din nou de exemplele voastre care nu vă susțin insinuările și ironiile ci tocmai că se bat cap în cap cu ele... dovedind clar că cineva e, nu numai orb ci și bătut în cap... firește că nu la voi mă refer ci la cel rău și ispismaș.
Last edited by vsovivi; 11.05.2010 at 11:55:31.
|