View Single Post
  #1860  
Vechi 11.05.2010, 16:39:23
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 206. Liderii pucioși pornesc ofensiva intimidărilor (II)

Două au fost în principal obiectivele lui Bogdan.

Primul, în deschidere, a fost acela de a-l descoase pe Ionică dacă nu cumva el este sursa care a ciripit despre evadarea celor trei grații (Georgiana, Vali și cu Ina) din "raiul" pucios. Și mai ales de unde s-a aflat că nea' Nicolae și cu tanti Geta fac presiuni uriașe asupra fetelor ca să se întoarcă, speriați de blestemele liderilor pucioși că "dacă Vali va pune mâna pe sapă în grădina lui taică-su (nea' Nicolae), toată recolta lui se va arde și pământul lui se va pârjoli" și deci vor muri cu toții de foame:

"Aduc aminte de pilda cea din sfinți a ucenicului care căuta cu ajutor pentru cel după trup frate al lui și căruia îi mergea tot mai rău, până ce Eu, Domnul, am descoperit că unde intră lucrul ucenicului Meu, arde acolo unde nu găsește bun pentru Mine locul, și atunci s-a oprit pârjolul din casa celui ajutat și a venit în loc bunăstarea și facerea de bine pentru sfinți. Eu, Domnul, voi fi și le voi ajuta celor ce nu știrbesc cu nimic calea Mea de azi și pe ucenicii Mei de pe ea, căci sunt Cel ce pot tot ceea ce voiesc, iar duhul credincioșiei celor ce Mă însoțesc va fi pentru izbânda Mea și a celor ce au la Mine mijlocitor dintre ei. Amin." (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 25-04-2010)

Celor care înțeleg mai greu vorbirea în pilde a duhului pitonicesc de la Pucioasa ar trebui să li se tâlmăcească. Ucenicul "care caută cu ajutor pentru cel după trup frate al lui" este fosta uceniță pucioasă Vali, care s-a oferit să muncească pe pământul tatălui ei (nea' Nicolae), considerat a fi "frate" pucios, ca să nu-i mănânce pâinea degeaba. Dar acestuia "îi mergea tot mai rău" (asta fiind "proorocia" liderilor pucioși despre ce va păți nea' Nicolae dacă va îndrăzni să o lase pe Vali la munca câmpului, în loc de a o trimite pachet înapoi la Târgoviște, unde ar fi să lucreze o muncă ceva mai elevată, la una dintre mașinile de cusut ale liderilor pucioși).

Urmează "descoperirea" tainei, adică tălmăcirea încâlcită a pildei celei limpezi: " unde intră lucrul ucenicului Meu, arde acolo unde nu găsește bun pentru Mine locul ". Altfel spus, și mai pe înțeles, unde va lucra cu sapa și cu grebla ucenița Vali, pe locul de grădină al tatălui ei, va arde și pământul de sub ea, și recolta lui nea' Nicolae se va pârjoli, pentru că "locul lui nea' Nicolae" nu e bun pentru Dumnezeu (numai locul de la Târgoviște, sau cel de la Pucioasa e bun. Acolo să lucreze Vali, nu aici; și pentru liderii pucioși să lucreze, nu pentru cei după trup ai ei).

Urmează îndată și îndemnul, și soluția salvatoare pentru a scăpa de pârjol: dacă nea' Nicu consimte să nu se lase ajutat de Vali la munca câmpului, iar Vali nu mai are încotro și se va întoarce la Târgoviște, nea' Nicu va scăpa de toate belelele care atârnă deasupra capului lui ca sabia lui Damocles, iar peste casa lui se vor prăvăli, în loc de sabie și pârjol, bunăstarea și facerea de bine:

"[...] atunci s-a oprit pârjolul din casa celui ajutat și a venit în loc bunăstarea și facerea de bine [...]" (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 25-04-2010)

După îndemn, urmează promisiunea ajutorului: dacă nea' Nicu și tanti Geta vor pune piciorul în prag și o vor trimite pe Vali înapoi (implicit, și pe celelalte două "răzvrătite", căci liderii pucioși știu bine că cele trei grații, Aglaia, Euphrosyne și Thalia, sunt mereu nedespărțite), înseamnă că ei au lucrat bine, ca să nu li se știrbească fetelor calea pucioșească pe care porniseră cu ani în urmă. Drept răsplată, li se garantează că "Dumnezeul" Pucios le va ajuta lor să ducă la bun sfârșit această lucrătură:

" Eu, Domnul, [...]le voi ajuta celor ce nu știrbesc cu nimic calea Mea de azi și pe ucenicii Mei de pe ea [...] " (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 25-04-2010)

În fine, "pilda" se încheie cu repetarea unei minciuni gogonate pucioșești, dar cu mare priză la naivii care și-au lăsat câte o progenitură în custodia sclavagistă a liderilor pucioși: Toți care vor avea un reprezentant din familie trimis la una dintre "mănăstirile" mixte pucioșești (e vorba de Glodeni-Pucioasa și Valea Voievozilor-Târgoviște) vor fi mântuiți necondiționat, și ei și tot neamul lor cel adormit până la Adam. Ce credință, ce fapte bune? Legea cea nouă de la Pucioasa declamă că simplul fapt de a avea un "mijlocitor", donat ca "sclav" în ascultarea liderilor pucioși, garantează mântuirea întregului neam ( viu și adormit) care a făcut "donația":

" [...] duhul credincioșiei celor ce Mă însoțesc va fi pentru izbânda Mea și a celor ce au la Mine mijlocitor dintre ei. Amin." (Citat din "Cuvântul" de la Pucioasa din data de 25-04-2010)

Concluzia pildei? Bate șeaua ca să priceapă calul și iapa, și să-și trimită urgent mânza înapoi la jug.