View Single Post
  #1937  
Vechi 14.05.2010, 00:43:09
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 207. “Evanghelia după Sfânta Virginia” (II)

Dar, după ce liderii pucioși și-au dat arama pe față cu atâta josnicie, încât Mihaela a ajuns să-i strige Victoriei jigniri și cuvinte de mahala, în fața întregii obști de la Pucioasa (iar adepții pucioși o ascultau, stupefiați de cele ce aud), “Evanghelia de la Pucioasa” și-a schimbat și ea orientarea cu 180 de grade, ca la Ploiești. Acum Zidarii nu mai erau deloc agreați, pe motiv că între Zidari pe de o parte, și liderii pucioși pe de alta, se așternuse între timp o despărțire insurmontabilă:

“Vă deschid acum urechea ca să puteți voi auzi cuvântul epistolei Mele [...] spre cei doi fii ai Mei, Marian și Victoria, care s-au alăturat vouă la începutul Meu cu voi, și pe care Eu, apoi, i-am scris cu voi în cartea vremii, tată, și în cartea Mea cu voi, ca să aibă ei nume mare, numele Meu, nume de fii ai Ierusalimului, a cărui împărăție este din ceruri, nu de pe pământ, tată. [...]

Dar ce voiesc să grăiesc Eu acum cu voi, tată? Voiesc să vă spun că s-a așternut între Mine și voi despărțire, tată, [...]” (citat după Cuvântul Pucios din 30 august/12 septembrie 2007)

Relațiile dintre Dumnezeul Pucios (reprezentat de cei doi “fii” favoriți ai săi, Mihaela și Nicușor) și cei pe care îi numise mai înainte “copiii Mei Marian și Victoria”, nu mai erau bune ca altădată. Între liderii pucioși și foștii lor colaboratori apropiați au apărut sentimente “creștinești” noi și neașteptate: ura și despărțirea. Cauza lor? Cea reală era faptul că liderii pucioși nu mai suportau ideea de a împărți puterea și gloria cu cei doi Zidari. “Proorocii” voiau ca numai ei să țină hățurile “căruței”, iar Zidarii îi incomodau, deoarece deveneau din ce în ce mai proeminenți și mai aveau și o bogăție de idei. Iar cauza fabulată de pucioși (care aveau idei puține, dar fixe), era aceea că iubirea de lideri a celor doi Zidari și dorința lor de a li se face dreptate s-au transformat, chipurile, în iubire de sine:

“O, nu este bine între voi și Mine, tată. [...] Vă spun fiilor, că răstălmăcirea cuvintelor și a faptelor aduce ură și despărțire între cei de un nume cu Mine pe pământ. Vă spun, fiilor, că dreptatea de sine nu este altceva decât iubire de sine, tată, iar cei de pe cale cu Mine trebuie să aibă cruce prin lepădare de sine, fiilor.” (citat după Cuvântul Pucios din 30 august/12 septembrie 2007)

Promisiunile făcute Zidarilor de către liderii pucioși, cum că o parte din banii rezultați din vânzarea operelor lor de artă vor fi investiți într-un fel de “atelier-muzeu-centru cultural-expoziție permanentă cu vânzare” în ograda lui nea’ Didi din Valea Voievozilor, au rămas vorbe goale. În schimb, li se promitea Zidarilor că din banii lor s-au procurat și s-au strâns multe bogății “în ceruri”, care sunt “puse bine” la naftalină, și-i așteaptă pentru ziua cea mare a “întâlnirii”, deși acum sunt invizibile pentru că nu se văd:
“Dar voi fiți ai Mei așa cum Eu v-am născut și v-am crescut cu cuvânt din sânul Meu, că voi sunteți bogați în ceea ce aveți cules la Mine, tată, și nu altfel cules, căci cele ce se văd, sunt numai uscături, dar cele ce vor fi, sunt cele puse bine la Mine și nu se văd, precum nici Eu, Domnul, nu Mă văd de către om.” (citat după Cuvântul Pucios din 30 august/12 septembrie 2007)

Dumnezeul Pucioasei pretinde acum că e amenințat de către diavol cu despărțirea Zidarilor de liderii pucioși, de “lucrarea” și de “poporul” pucios. Zidarii sunt acuzați de ticluire (adică, de minciună, dacă e să vorbim pe șleau) și de “socoteală răutăcioasă”: cum că ar fi afirmat ei că liderii pucioși i-au alungat de la mănăstirea” de la Glodeni. Păi au afirmat deoarece chiar așa a și fost, deci Zidarii spuneau adevărul: cei doi dictatori, Mihaela și Nicușor, le-au scos lucrurile personale în curte (pe unele le-au ars, pe altele le-au aruncat la gunoi, deși unele dintre ele erau opere de artă), ca să înțeleagă cei doi Zidari că nu mai sunt bine-veniți, ci să se ducă învârtindu-se, la atelierul lor din București. Motivul invocat de către liderii pucioși pentru acuzarea Zidarilor este mai mult decât derizoriu și de-a dreptul ridicol (cine citește, se uimește!). Ei sugerau, cu nonșalanța imbecilului, că diavolul Îl necăjește pe Dumnezeu, Îl întărâtă și-L amenință, pentru că Zidarii s-au depărtat de “poporul” pucios cel plăpând, făcându-l pe acesta “să se smintească”:

“Faceți-Mi și voi Mie voia și nu mai stați fără poporul Meu, că-Mi cade poporul, se smintește cel plăpând și se pierde de pe cale, tată. O, nu e bună amenințarea pusă peste Mine de către diavol pentru statul vostru departe de cei ce-Mi sunt popor, departe de lucrarea celor ce Mă poartă atât de durut cât sunt. Ați pus vină peste ei că v-au alungat, tată. O, nu e așa, tată.
Socoteala făcută de voi e răutăcioasă și nu vă puteți ascunde sub această ticluire și vreau să vă șterg această vină, tată.” (citat după Cuvântul Pucios din 30 august/12 septembrie 2007)

Dumnezeul Pucioasei e nemulțumit că Zidarii fac răstălmăcirea lucrurilor doar dintr-o singură parte (din partea lor, desigur), de unde ar trebui să deducem că răstămăcirea ar fi bună doar dacă s-ar face simultan din ambele părți (adică, și din partea lui, nu numai din partea lor, ca să fie echitate):

“Nu e bună răstălmăcirea faptelor numai dintr-o singură parte a faptelor.” (citat după Cuvântul Pucios din 30 august/12 septembrie 2007)

Se emite apoi pretenția că celor doi lideri pucioși aducători ai “Cuvântului” ar trebui să li se șteargă o vină, indiferent de ce au făcut și cât de vinovați sunt, ca să poată fi ei folosiți pe mai departe ca “purtători de cuvânt” ai “Dumnezeului” Pucios. Soții Zidaru, cu faima lor artistică recunoscută (și de asemenea fiind cotați la unison, de cei care i-au întâlnit, ca fiind niște oameni cinstiți), erau pe vremuri un bun paravan pentru liderii pucioși, în umbra căruia aceștia au stat ani buni ascunși de iscodirile lumii. Dar, dacă n-au știut cum să-i păstreze pe Zidari, fără ei liderii pucioși se văd deodată cât sunt de “plăpânzi în fața celor tari”:

“O, nu vreau să rămân vinovat în purtătorii Mei spre voi, fiilor. Ei ajung tare, tare plăpânzi în fața celor tari, și nu e bine să nu mai pot Eu să călăuzesc cu nădejde prin ei, iar dacă Eu nu călăuzesc de la mijloc tot lucrul Meu și pe poporul Meu, ajunge pradă clătinării poporul, tată.”

Dumnezeul Pucioasei e de-a dreptul debusolat. El nu știe nici măcar cât la sută mai sunt de partea lui cei doi Zidari, din ce fuseseră ei odată:

“O, fiilor, spuneți-Mi, tată, cât mai sunteți voi ai Mei din tot ce sunteți voi? “

Acest capitol dureros și rușinos al “Evangheliei de la Pucioasa” se termină tot cu o proorocie mincinoasă: Zidarii vor primi înapoi, chipurile, “darul milei de liderii pucioși” și “darul iubirii sfinte pentru ei”. Două daruri otrăvite și mincinoase, căci Zidarii sunt în continuare supărați foc pentru minciunile, fraudele și nedreptățile pucioșilor, pe care le consideră (pe drept cuvânt!) de neiertat:

“Vă dau înapoi darul milei de ei, darul iubirii sfinte pentru ei.” (citat după Cuvântul Pucios din 30 august/12 septembrie 2007)

Și ca să pună capac la toate (minciunile), “fiica Victoria” este demascată a fi “capul răutăților”, cea care “îl slăbește” pe “cel ales” (adică pe Marian, căci numai el a rămas “ales”, iar Victoria nu mai este aleasă, deși era și ea cot la cot cu Marian, pe vremea când amândoi erau adulați cu cuvintele languroase “copiii Mei”):

“Și te rog pe tine, fiică Victoria, ajută-l și nu-l slăbi pe cel ales de Mine, care este lângă tine.” (citat după Cuvântul Pucios din 30 august/12 septembrie 2007)

Cei care îi cunosc mai bine pe cei doi artiști pot afirma că era exact invers: pe vremea aceea (anul 2007), Victoria încă mai era dispusă să le facă oarece concesii liderilor pucioși (sperând că doar, doar, s-ar mai fi putut salva ceva din armonia părelnică de altădată) în timp ce Marian nici nu mai voia să audă de ei.

“Evanghelia de la Pucioasa” s-a dovedit prin ea însăși un mare bluff, un ghiveci de gogomănii, minciuni și presupuneri aberante cu pretenții de “proorocii”, amestecate savant cu învățături frumoase copiate de prin cărțile de învățătură creștină.