View Single Post
Vechi 20.05.2010, 13:57:28

Data înregistrării: 10.12.2009
Implicit

Citat:
În prealabil postat de Scotianul Vezi mesajul
Uita-te te rog la acest citat

"My feelings as a Christian points me to my Lord and Savior as a fighter. It points me to the man who once in loneliness, surrounded by a few followers, recognized these Jews for what they were and summoned men to fight against them and who, God's truth! was greatest not as a sufferer but as a fighter. In boundless love as a Christian and as a man I read through the passage which tells us how the Lord at last rose in His might and seized the scourge to drive out of the Temple the brood of vipers and adders.To-day, after two thousand years, with deepest emotion I recognize more profoundly than ever before the fact that it was for this that He had to shed His blood upon the Cross. As a Christian I have no duty to allow myself to be cheated, but I have the duty to be a fighter for truth and justice... And if there is anything which could demonstrate that we are acting rightly it is the distress that daily grows. For as a Christian I have also a duty to my own people."

Adolf Hitler a spus asta intr-un speech in data de 12 Aprilie 1922.

Poti gasi detalii in:Norman H. Baynes, ed. The Speeches of Adolf Hitler, April 1922-August 1939, Volumul 1, pag.19-20, Oxford University Press, 1942.

Raul se poate ridica in multe forme,chiar din mijlocul nostru fara ca noi sa realizam asta.Isterizarea maselor in aceea perioada arata ca de multe ori nu reusim sa deosebim linia dintre bine si rau.Trebuie multa atentie pt ca istoria arata ca orice se poate repeta..fie si intr-o alta forma si poate chiar utilizand argumente care ne sunt familiare sau argumente care ne-ar putea convinge in mod uzual.Mare atentie la cine si ce va promite.Invatatura este doar in Biblie.Aplicarea ei este insa un subiect de maxima atentie.
Interesant citatul de mai sus. Ar trebui sa-l citeasca mai multi dintre cei care stau cu pietrele in buzunar, gata sa atace in numele lui Dumnezeu...:)