View Single Post
  #1980  
Vechi 20.05.2010, 15:05:34
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (II)

216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (II)

Faptul că Dumnezeu se manifestă în România și coboară cuvânt spre a ne redeschide inimile înspre calea mistică este un lucru normal pe care Dumnezeu are libertatea să-l facă. Expoziția de față mărturisește despre un loc ce se află la Pucioasa, mai precis localitatea Glodeni, unde din 1955 există o revelație mistică, în sensul că diverse persoane, de-a lungul timpului, au recepționat cuvântul lui Dumnezeu. Începutul acestei lucrări s-a făcut prin manifestare directă și primul vas prin care Dumnezeu a lucrat a fost sfânta Virginia. Îi spunem noi sfânta Virginia pentru că a dus o viețuire sfântă. Fiind fecioară, i s-a arătat Mântuitorul nostru Iisus Hristos spunându-i că o va vindeca pe mama ei, care la vremea aceea era foarte bolnavă, dacă îi va dărui ceva. La vârsta de paisprezece ani ea a avut un accident la ochiul stâng și și-a pierdut vederea, însă cu acest ochi nu mai vedea în dimensiunea pământească, ci vedea, de fapt, în dimensiunea cerească.

(Observația 3: Aici putem aprecia că este vorba de o interpretare artistică, desigur, demnă de un artist. Ca să nu le spună lucrurilor dureroase pe nume, și anume că Verginica era chioară de-a binelea, M.Z. dă un sens poetic, duhovnicesc și o funcționalitate benefică ochiului care, de altfel, ori nu mai exista, ori era ca și inexistent. Dar lucrurile n-au stat chiar așa cum le interpretează el. Mai precis, copilei Verginica i s-a arătat mai întâi o arătare care s-a recomandat a fi Maica Domnului cu Pruncul Iisus în brațe, care i-a vorbit și i-a promis că Pruncul ei îi va vindeca mama. A doua zi, Pruncul Iisus a venit singur, fără Maica Lui, și i s-a arătat din nou Verginicăi, dar acum arătarea devenise de pe o zi pe alta om mare, avea chip de sfânt, barbă și era înconjurat de raze strălucitoare. El i-a promis un târg: ca să-i vindece mama de boală, Verginica trebuia să plătească un preț, destul de piperat de altfel. După repetate negocieri, au convenit ca prețul plătit de copila Verginica să fie lumina ochiului stâng, despre care arătarea care se recomandase a fi Domnul Iisus-matur pretindea că are mare nevoie, ca să se folosească de ea ca de un ochean, cu care să-i spioneze pe oameni direct din ceruri, fără a mai fi nevoit să coboare pe pământ. În final, arătarea i-a făcut totuși o mare concesie Verginicăi, anunțând-o că o mai păsuiește câțiva ani și că va veni să-i ia ochiul abia când ea va împlini 14 ani)

În 1955, după un post de patruzeci de zile, pe care i-l ceruse Domnul, ea a fost împărtășită, în noaptea de Paști, de Sfinții Ierarhi Vasile, Grigorie și Ioan și din acel moment asupra ei s-a coborât cuvântul Domnului. În noaptea în care a început această lucrare, acest cuvânt suna așa: ”Hristos a înviat! Hristos a înviat! Hristos a înviat! Iată Eu sunt Alfa și Omega, începutul și sfârșitul, Cel ce M-am răstignit pentru păcatele lumii și sunt în duh, nu sunt în trup. Nu acest trup este Dumnezeu, ci Cel care vorbește prin acest trup; acesta este un vas pe care l-am ales ca să-Mi conduc poporul pe aceste ultime căi spre mântuire”.

(Observația 4: M.Z. reproduce această proclamație destul de aproximativ, poate din memorie. Textul pe care pucioșii îl promovează ca autentic este însă substanțial diferit și arată așa: “... Pace vouă! Hristos a înviat! Hristos a înviat! Hristos a înviat! Eu sunt Domnul Iisus Hristos. Nu sunt în trup, ci sunt în Duh. Coborâtu-M-am cu Duhul pe pământ ca să-Mi culeg un popor și să-i vorbesc tainele cele pentru vremea aceasta. Eu sunt Cuvântul lui Dumnezeu și am venit să vorbesc pe pământ, să-Mi gătesc calea celei de a doua arătări, așa precum este scris în cartea Mea. Nu acest trup sunt Eu. Aceasta este o trâmbiță din care Eu trâmbițez în vremea aceasta ca să vestesc peste voi toate câte vor fi în zilele ce vin.” [Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 30-04-1955]. Cu litere aldine s-au evidențiat porțiunile care coincid cât de cât. Să observăm că, în timp ce textul oficial promovează o singură cale spre mântuire – calea pucioasă, desigur – M.Z. încă mai oscilează, vorbind despre mai multe căi, ca și când mântuirea ar putea veni eventual pe mai multe cărări. De asemenea, M.Z. preferă s-o numească pe Verginica vas, în timp ce liderii pucioși o numesc trâmbiță.)

Dumnezeu anunța atunci că vremea sfârșitului este aproape, că este momentul să aleagă un “Nou Israel” și să hotărască un “Nou Ierusalim”. Israel fiind de fapt poporul cel credincios, iar Ierusalimul, cetatea desăvârșirii Domnului. De-a lungul timpului, Domnul a descoperit prin această lucrare că vremea împlinirilor s-a apropiat, că România va intra într-o perioadă de strălucire și de glorie.

(Observația 5: Această “proorocie”, care datează de pe vremea Verginicăi, nu s-a mai împlinit deși au trecut de atunci zeci de ani. România a trecut prin profunde transformări după 1989, dar schimbările în bine sunt doar la nivel declarativ. Oamenii nu trăiesc mai bine, ci mai prost. Siguranța zilei de mâine sau a persoanei au dispărut. Indicele de sănătate al populației a căzut dramatic, iar populația este în scădere ca număr. Emigrația, imigrația și șomajul au ajuns la cote alarmante. Datoria externă este acum uriașă, deși în 1989 era zero. Fabricile au fost distruse, făcute una cu pământul, iar mijloacele fixe au fost furate sau vândute la fier vechi. Viitorul țării este amanetat. Pe plan spiritual s-a înregistrat un mic reviriment, dar mai mult statistic decât în realitate. Ofensiva sectelor și a altor culte a devenit agresivă, iar oamenii sunt debusolați și devin ușor victime falselor minuni și amăgirilor care le promit dialogul zilnic și întâlnirea rapidă cu Dumnezeu. Unde este strălucirea și gloria, promise cu emfază la Noul Ierusalim? Putem concluziona fără teamă că această “proorocie” este o mare minciună.)

Anunță, de asemenea, că momentul reîntoarcerii unsului său, regele Mihai, s-a apropiat și că numai prin reîntoarcerea acestui uns al lui Dumnezeu ne putem realiza idealurile, adică ascultarea de Dumnezeu.

(Observația 6: Nici această “proorocie”, care anunță venirea regelui – dar nu ca turist, sau ca pensionar, așa cum lasă aici să se înțeleagă, din precauție, Marian Zidaru, – ci ca rege pe tron, de unde să îndrepteze lucrurile care deja o luaseră razna și să-i ajute pe români să-și “realizeze idealurile”, nu s-a mai împlinit și nici șanse să se împlinească nu se mai întrevăd. Regele s-a întors, totuși. Sunt românii mai ascultători de Dumnezeu acum, când regele este rezident permanent în România? Aș! Deci, și această “proorocie” pucioasă s-a dovedit a fi o mare minciună.)

În jurul acestei “lucrări” – petrecute la Pucioasa – s-au adunat numeroase familii de credincioși care ascultau cuvântul și nu descopereau altceva decât îndemnul spre credința cea adevărată, Biserica Creștin-Ortodoxă.

(Observația 7: M.Z. se ferește să identifice credința cea adevărată cu credința semenilor lui din Biserica majoritară, Biserica Ortodoxă Română – BOR, ci alege intenționat pentru biserică o denumire convențională, ambiguă, inexistentă ca instituție, pe nume Biserica Creștin Ortodoxă –BCO. El reproduce involuntar ceea ce a învățat de la liderii lui, și anume mentalitatea și dorul mocnit de a se desprinde de “tutela” BOR și a înființa o Biserică separată, schismatică).

La început aveau acces toți creștinii, unii chiar cu țigara în gură, fiecare după nivelul de înțelegere al vieții creștine. Apoi, Domnul a început să selecteze acest popor. Mai întâi a spus că bine ar fi ca omul să se elibereze de patimi, să nu fumeze, să nu bea țuică, să trăiască curat, și la aceste porunci, mulți au plecat de la lucrare, bârfind-o. Apoi Domnul a cerut să nu se mai mănânce carne și atunci au căzut iarăși mulți. De curând Domnul a cerut ca toți martorii acestui cuvânt să trăiască în curățenie.

(Observația 8: M.Z. se contrazice aici, căci puțin mai înainte a spus că “Domnul, mai întâi” le dăduse unele porunci, printre care aceea ca “să trăiască curat”, iar acum spune că “de curând Domnul le-a cerut să trăiască în curățenie”, ceea ce înseamnă de fapt același lucru.Înseamnă că ori le ceruse în două rânduri să instituie aceeași jertfă – ceea ce e greu de crezut – ori M.Z. face o confuzie temporală între “mai întâi” și “de curând”).