View Single Post
  #1982  
Vechi 20.05.2010, 17:06:44
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (III)

216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (III)

Pentru că așa spunea Domnul: “Sunteți ultima generație și pentru ce mai vreți să nașteți copii? Ca să-i vedeți în foc?” După acest cuvânt cei mai mulți au căzut, rămânând astfel foarte puțini.

(Observația 9: Încă de prin anul 1966, cei care se credeau a fi ostași ai Domnului erau pregătiți că va veni o poruncă de a renunța la relațile trupești și la zămislirea de prunci, pe motiv că “cei care se vor naște de acum nu vor mai fi ai Domnului, ci ai satanei”: “Apropie-te de Mine, oștire română, căci copiii care vin, nu sunt de la Mine, nu sunt cu Mine, că Dumnezeu va strica școala cea pământească și va înălța biserică dacă va fi ascultare. Dumnezeu va strica zămislirea pruncilor dacă va fi ascultare în oștirea română, căci am luat altoi pentru voi și pun altoi de la început, ca cel născut să rămână înviat. Dacă voi reuși, bine va fi,[...]” [Citat din Cuvântul de la Pucioasa, din data de 7-01-1966]. Treptat, mesajul pucios s-a radicalizat, iar în anul 1975 hotărârea era deja luată; zămislirea de prunci este interzisă, iar căsătoria decade din cinstea de a face parte din cele 7 Taine ale Bisericii: “... Creștinilor, supravegheați-vă copiii, că Dumnezeu S-a hotărât ca nici un copil să nu se mai zămislească.[...] …Opresc căsătoria! După anul nou, trimit un număr de fecioare la mănăstire, nu voiesc să mai căsătoresc. Din toate familiile creștine, să fie o fiică la mănăstire și feciori…” [Citat din Cuvântul de la Pucioasa, din data de 4-12-1975] . Așadar, pucioșii care erau tineri în anul 1966, având o vârstă de circa 20 de ani, erau amăgiți de liderii lor ca să nu se mai căsătorească, pe motiv că “sunt ultima generație”. Alții ca ei, care n-au avut “norocul” să primească asemenea îndemnuri ieșite dintr-o minte creață, s-au căsătorit, au avut copii, iar acum, la vârsta de peste 60 de ani, mai mult ca sigur că au și nepoți. Deci, au mai trecut două generații bune de la marea minciună care anunța dispariția generațiilor de pe pământ, prohibiția zămislirii de prunci, desființarea căsătoriilor și, implicit, a botezurilor. Îndemnul biblic “Lăsați copiii să vină la Mine” a fost aruncat la gunoi de către pucioși făcă nici cea mai mică remușcare. Pucioșii au rămas cu doar cinci Taine din cele 7, apoi nu s-au lăsat până ce nu le-au răstălmăcit și pe acelea cinci.)

Toți cei care au căzut au făcut front comun cu unii preoți, care n-au înțeles lucrarea lui Dumnezeu și care au favorizat bârfele. Printre aceștia se numără și preotul satului, preotul Butcă, care în colaborare cu P.S.Vasile, n-a făcut decât să împroaște cu noroi această lucrare, ce continuă să primească cuvânt de la Dumnezeu, pentru cei care-L doresc. Faptul că P.S.Vasile a avut un accident grav în ultimele săptămâni este o mărturie că de acel loc trebuie să ne apropiem cu frică.

(Observația 10: Este cunoscut faptul că nu numai acel accident de care vorbește M.Z., dar și altele, pățite de alții care nu vorbeau de bine “lucrarea” de la Pucioasa, și chiar moartea lui Vasile Târgovișteanul, toate sunt interpretate de pucioși ca încălcări ale legăturii blestemului lăsat de P. S. Irineu asupra acestor locuri de la Glodeni-Pucioasa: “ Pentru ca sfântul templu să fie umbrit de strălucirea cerească și ca Domnul să-și arate puterea desăvârșirii Sale, eu, arhiereul Irineu, din mila lui Dumnezeu martor al acestei lucrări de mântuire, leg sub blestem pe oricine ar cuteza să calce în acest loc sfânt fără a ține strict rânduiala arătată în acest nou legământ, coborâtă de la Dumnezeu pentru acest sfârșit de întuneric” [Citat preluat din cartea “Cuvântul lui Dumnezeu”, ediția 2006, pag. 13] Cu asemenea citate se acopereau liderii pucioși la nenumăratele proteste venite “din afară”, care îi acuzau interogativ, că de ce nu lasă ei pe nimeni să intre în biserica lor? Iar ei le răspundeau că nu-i lasă din dragoste și din milă creștină, ca să-i “protejeze” de efectele acestui blestem pe cei “neîmplinitori” ai regulilor pucioșești, și să n-o pățească și ei cum a pățit-o episcopul Vasile)
Arhiereul Irineu s-a dezis de pucioși încă din anul 1993, exprimând public părerea de rău pentru că (cităm) “a scandalizat pe mulți creștini din țară și a mâhnit clerul bisericesc”, dar n-a avut tăria să meargă până la capăt. El a recunoscut că a pus la temelia bisericii (cităm din nou) “un hrisov ce nu corespunde întru totul cu rânduielile canonice ale Bisericii dreptmăritoare”, iar din acest motiv trebuia să fi dezlegat blestemul conținut de acest “hrisov”, nu să se limiteze doar la a-și exprima regretele pentru o implicare hazardată și neinspirată în afacerile “duhovicești” ale unor oameni pe care nici măcar nu-i cunoștea suficient.)

După ce Sfânta Virginia a fost ridicată cu duhul la cer, trupul ei a fost îngropat în cimitirul satului și, conform tradiției creștin ortodoxe, a fost dezgropat după șapte ani. La dezgropare s-a constatat că acest trup era nestricat și dădea o mireasmă extraordinară. Cuvântul Domnului a fost ca trupul ei să fie îngropat la loc în cimitir și să se păstreze această taină.

(Observația 11: Oare despre ce taină este vorba aici? Căci toate amănuntele s-au relatat pe îndelete și în gura mare. Sau sunt niște vorbe goale aici, dar care “dau bine” la auditori)

Mulți au crezut atunci că s-a încheiat lucrarea lui Dumnezeu în momentul în care Sfânta Virginia a fost ridicată la cer pentru că Domnul spune: “acest vas al al Meu nu va cunoaște moartea”, dar El se referea la gradul de sfințenie pe care i l-a dat, pentru că nu viețuirea în trup este garantarea vieții, ci comuniunea cu Dumnezeu. Lucrarea lui Dumnezeu a continuat totuși peste o altă persoană, a cărui nume nu are prea mare importanță, în aceeași formă. Ea adormea și Duhul lui Dumnezeu vorbea prin gura ei.

(Observația 12: Din păcate n-a fost așa, iar Verginica a cunoscut din plin, ca orice muritor, amărăciunea morții. Din nou, M.Z. reproduce texte destul de aproximativ, poate din memorie. Textul la care face el referire este ceva mai complex: “Verginico, [...] Fii cuminte, nu te mai gândi la moarte, căci tu, chiar dacă vei adormi, tu pururi vie vei fi. Va muri cine va fi să moară, dar tu, în veci nu vei muri.” [Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 19-01-1968]. Deci nu se referea la sfințenia Verginicăi, așa cum spune M.Z. ci chiar la viețuirea ei după trup. Cuvintele “vei adormi” sunt o expresie consacrată la creștini, însemnând “vei muri cu trupul”. După ce însă Verginica a cunoscut moartea, evidența acestui fapt n-a mai putut fi contestată, nici ascunsă: “... Primul trupușor prin care am lucrat, nu de preot a fost băgat în temniță? O, și n-a mai fost în stare să lucrez prin el, și l-am călit prin moarte. Acum e viu și Mă servesc de el, e duh ceresc și are misiuni nevăzute.” [Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 7-12-1988]. Cât privește “a doua persoană” care a preluat ștafeta “proorociei”, la un an și mai bine de la moartea Verginicăi, M.Z. intenționat face pe misteriosul, spunând că numele ei “nu are prea mare importanță”. Ba are, căci tot el adaugă că această persoană a contribuit “în aceeași formă” la îndoctrinarea pucioșilor: “ea adormea și duhul vorbea prin gura ei”. Dar M.Z. caută să fie întru totul obedient și folositor liderilor pucioși pe care îi reprezintă în acest interviu, căci liderii pucioși își făcuseră ca obiectiv programatic punerea în umbră a succesoarei Verginicăi la “proorocie”. Această succesoare se numea Maria Tudorache și era sora mai mare [după rudenie] a Verginicăi. Liderii pucioși nu voiau ca Maria să fie cunoscută și apreciată ca “trâmbiță” [deși făcuse și ea exact ce făcea Verginica înaintea ei], pentru că le-ar fi stricat toate socotelile. Dacă Maria ar fi fost cotată [așa cum ar fi fost normal, de altfel], ca “trâmbiță”, ea ar fi fost “ a șaptea trâmbiță apocaliptică” și cu ea s-ar fi încheiat totul. Or, Maria murise în anul 1987, iar “lucrarea” pucioasă continua bine-merçi prin Mihaela, care ar fi trebuit să fie “a Opta Trâmbiță Apocaliptică” și așa se ieșea din tiparele Apocalipsei, care vorbește de doar șapte îngeri care au trâmbițat. Ce era de făcut? Liderii pucioși au improvizat rapid o titulatură simandicoasă pentru Maria , numind-o nu “trâmbiță”, ci “punte de trecere” între “trâmbița a șasea” și “trâmbița a șaptea”. În acest fel, aparențele erau salvate [deocamdată].Un fals meșteșugit, dacă avem în vedere că în esență, între Verginica, Maria și Mihaela nu se poate face deosebire decât prin nivelul mai mult sau mai puțin meșteșugit în care își promovau înșelăciunile. De departe, Mihaela era un as [sau, o asă] în potlogării, în comparație cu antecesoarele sale.)