View Single Post
  #1988  
Vechi 20.05.2010, 18:29:28
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (VII)

216. “Fenomenul PUCIOASA” văzut de artistul plastic Marian Zidaru (VII)

Reporter: Cum ar putea teologii să deosebească niște duhuri înșelătoare de cele curate?

Marian Zidaru: Este foarte simplu. Întrebându-L pe Dumnezeu. Preotul slujește unui Dumnezeu adevărat și presupun că are comunicare cu acest Dumnezeu viu și adevărat.

(Observația 23: Asocierea pripită între “Este foarte simplu...” și “...presupun că...” nu e de bun augur. Asta ar putea explica și experiențele dureroase și “dușurile reci” prin care a trecut M.Z. în ultimii 20 de ani, plată pentru superficialitatea anilor ’90, pe când totul i se părea “foarte simplu”, pentru motivul că își permitea să “presupună că...”)

Reporter: Oricare dintre noi putem vorbi cu Dumnezeu în acest mod, direct?

Marian Zidaru: Mi se pare normal. Dumnezeu are puterea și libertatea de a vorbi cu oricare dintre noi. Nu cred că este un om care să-i ceară lui Dumnezeu să-i deschidă ochii și Dumnezeu să-i închidă, dacă această cerere este făcută cu inima smerită...

(Observația 24: Și acest răspunsul este tangent pe lângă întrebare. Reporterul întreba dacă “poate orice om dialoga cu Dumnezeu în acest mod?”, adică “să întrebe ceva și să primească apoi de la Dumnezeu un răspuns, pe care să-l poată recepționa direct, prin simțul auzului”. Este evident că reporterul se referea la auz, pentru că oricine îl poate interpela pe Dumnezeu, dar puțini se pot lăuda că au primit răspuns direct de la El. La această întrebare, reporterului i se răspunde: “Desigur, Dumnezeu poate orice, căci este Atotputernic”. Sau, mai pe scurt, dialogul surzilor arată cam așa:
Întrebare: “Poate omul să-L audă?”
Răspuns: “Da, Dumnezeu poate să-i vorbească!”)

În zona ortodoxă lucrurile stau mult mai simplu. Dumnezeu a descoperit prin “Cuvânt” că Bâncuși a fost primul apostol al lucrării Duhului Sfânt, adică al acestei lucrări care se revarsă peste România, iar Gheorghe Zamfir este cel care-i cântă României “Cântarea Cântărilor”. Eu ca artist nu văd nici o diferență între tonul pe care-l găsesc în “Cântarea Cântărilor” și cel din muzica lui Gheorghe Zamfir...

(Observația 24: Pucioșii mai fac referiri în “revelațiile” lor la Masa Tăcerii și la Coloana Infinitului ale lui Brâncuși, considerându-le semnificative pentru “profețiile” lor:
“–Am văzut masa tăcerii, și de jur împrejur scăunele de piatră[Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 11/24 august 1990]
“– Am înțeles. Coloana Infinitului, lucrată de Constantin Brâncuși, când m-am uitat în mână ce aveam. Aveam în mână rămase din prescură două sau trei forme, așezate una peste alta, așa cum sunt reprezentate în stâlpul care poartă denumirea de Coloana Infinitului, și am primit să înțeleg că trebuie să lucrăm pentru acest popor proorocit și că acela care a lucrat aceste reprezentări de taină este prooroc.
O, mămică, măi copilul meu, voi numai să vreți cu mine, că niciodată nu s-au lucrat taine mai mari ca acestea ce se lucrează azi cu voi, și toți cei câți au fost prooroci pentru vremea de azi vă așteaptă cu împlinirile, ca să se bucure de munca lor. Începutul ce ți s-a arătat în mânuță, acesta este începutul Noului Ierusalim[Citat din Cuvântul Pucios, de la data de 11/24 septembrie 1990]
Deci, se afirmă negru pe alb că Brâncuși ar fi fost “prooroc” și începutul Noului Ierusalim, chiar înainte de “proorocița” Virginia!
Se știe că ansamblul monumental de la Târgu Jiu, care include și Masa Tăcerii, a fost inaugurat la data de 27 octombrie 1938. Înseamnă că proorocița Virginia, care își începe „lucrarea” abia în 1955, nu este prima „apostoliță” și „proorociță” a Duhului Sfânt și a acestei „lucrări” pucioase, îndată ce aici se spune că „primul apostol al lucrării Duhului Sfânt, adică al acestei lucrări care se revarsă peste România” a fost Constantin Brâncuși. Paradoxal, Brâncuși nu apare în lista celor cinci “trâmbițe” care o preced pe “trâmbița” Verginica. Astfel, inconsecvențele pucioșilor la acest capitol devin tot mai evidente și tot mai grave.)

Reporter: Revin la o întrebare anterioară. În cazul în care Biserica Ortodoxă va refuza să-și dea acordul pentru această lucrare, credeți că va fi sortită pieirii?

Marian Zidaru: Biserica Ortodoxă este sortită învierii și veșniciei. Nu va pieri niciodată. Cei care nu slujesc cum trebuie acestei Biserici sfinte, aceștia își vor pierde harul și în locul lor Dumnezeu va ridica o preoție nouă și sfântă...

(Observația 25: Pentru a doua oară, M.Z. evită răspunsul la această întrebare, care îi apare deosebit de incomodă. Din nou auzim un răspuns care trece pe lângă întrebare, din nou dialogul surzilor:
Întrebare: “Va pieri această “lucrare”, dacă ea nu va fi validată de Biserica Ortodoxă?”
Răspuns: “Nu, Biserica Ortodoxă nu va pieri niciodată!”)

Reporter: Vedeți între preoții actuali niște oameni care ar putea constitui o avangardă a acestei noi preoții?

Marian Zidaru: Nu știu. Sper. Sper ca adevărata generație de preoți să fie preoți care lucrează cu Duhul Sfânt. Din câte am înțeles, preoția este un dar de la Dumnezeu, care nu poate fi luat cu de-a sila. Preotul trebuie să fie chemat spre preoție de către Dumnezeu... Moise a fost chemat de Dumnezeu ca să-i dea poruncile și nu Moise I-a impus lui Dumnezeu ca să-i dea poruncile...

(Observația 26: Deși M.Z. recunoaște că preoția este un dar indelebil, primit de la Dumnezeu prin hirotonia episcopului, în prezent liderii pucioși pretind că numai preoția lor este valabilă, cu toate că “preoția” lor este primită fără hirotonie. Toți ceilalți preoți din BOR nu mai sunt recunoscuți și nici solicitați de către pucioși, deoarece ei consideră că acești preoți au “pecetea lui Antihrist”. Ceea ce arată o radicală schimbare de optică în ideologia pucioșilor, în decurs de câțiva ani.)

Reporter: De la Cincizecime lucrurile s-au mai schimbat, în sensul că preotul trebuie să fie ales de Dumnezeu și de popor și să aibă, ca atare, o dublă responsabilitate, deci să fie ales și de Biserică, care este deținătoare, prin Taine, a Harului.

Marian Zidaru: Cunoaștem cu toții că la momentul Cincizecimii Duhul Sfânt s-a pogorât peste Apostoli. Deci în puterea lor stătea să transmită mai departe darul preoției. Nu cred că unul din Apostoli putea să transmită darul preoției unui nevrednic. Nu cred că ei puteau să aleagă un păcătos ca preot al lui Dumnezeu. Dacă de-a lungul timpului acest filon apostolic al preoției a fost încălcat, asta nu cunoaștem, dar după felul în care arată preoția în zilele de astăzi, mă tem că da, și mulți sunt preoți contrafăcuți.