View Single Post
  #2024  
Vechi 27.05.2010, 10:19:19
vsovivi vsovivi is offline
Banned
 
Data înregistrării: 09.10.2008
Locație: Insectharul ortodox, în nepocăibilul pocăibil și pocăindu-se tainic.
Religia: Ortodox
Mesaje: 2.459
Implicit CONTinuă mușcăturile lui ispisisikaa lui nenia în soții Zidaru și Arh.Irineu cu tupeu

Citat:
În prealabil postat de mariamargareta

220. Blestemul de la Noul Ierusalim - Pucioasa

Arhiereul Irineu s-a delimitat de pucioși abia în ianuarie 1993, în momentul când ceilalți arhierei din Sinod i-au deschis ochii, arătându-i că simpla încălcare a canoanelor (pe care el o recunoștea, dar o justifica mereu dintr-o perspectivă imaginară – motivația reclamată fiind o presupusă necesitate) scosese oricum din legalitate orice imixtiune anterioară a sa în afacerile interne ale pucioșilor. Până atunci însă, el era orbit de entuziasm și devotament față de niște oameni care aveau, într-adevăr, o aparență de sfințenie extrem de convingătoare, și care pretindeau că vorbesc din dreptul lui Dumnezeu. Irineu ajusese cu devotamentul față de liderii pucioși atât de departe, încât era dispus mai degrabă să fie caterisit de Sinod, decât să renunțe la a-i sprijini în tot ceea ce vor ei. Până la urmă însă, cumințenia nativă și smerenia acestui tânăr ierarh au biruit incantațiile cu care pucioșii îi amețeau cugetul. A ales umilința și ascultarea, lăsându-l pe Dumnezeu să dezvăluie adevărul, odată cu trecerea timpului. Ceea ce s-a și întâmplat, căci liderii pucioși, după ce au văzut că au pierdut partida, au renunțat la lucrătura tainică, subterană, și au trecut la atacurile la vedere la adresa Bisericii, dezvăluindu-și treptat toate ereziile lor ascunse. Partea nostimă este că, odată cu trecerea timpului, Irineu a fost șocat să descopere, observându-i în taină și de la distanță pe pucioși, ce traiectorie absolut halucinantă au luat cu escaladarea ereziilor, imediat ce el i-a părăsit. Probabil că abia atunci a realizat dimensiunile catastrofale ale amăgirii în care fusese târât în anii ’90.

Există însă și o scădere (încă reparabilă) în actul de delimitare al lui Irineu din ianuarie 1993. Este adevărat că el a ales cu convingere să se dezică definitiv de pucioși și să nu mai “facă act de prezență în spațiul lor de desfășurare. Este adevărat că a făcut-o cu sinceritate, căci nu și-a încălcat vreodată această făgăduință făcută atunci în fața Sinodului. A rămas însă nereparat un rău care a făcut ca biserica sfințită de el în 1991 să rămână pentru totdeauna un areal închis, destinat exclusiv uzului privat al pucioșilor fundamentaliști. Este vorba de blestemul lăsat în acel hrisov care a fost îngopat la temelia bisericii. Blestemul leagă (cităm) “pe oricine ar cuteza să calce în acest loc sfânt fără a ține strict rânduiala arătată în acest nou legământ”. Or, despre acest hrisov, care fusese alcătuit de către și după placul liderilor pucioși, Irineu s-a pronunțat clar, recunoscând cu sinceritatea greșit atunci când l-a girat, deoarece (cităm) “nu corespunde întru totul cu rânduielile canonice ale Bisericii dreptmăritoare”. În plus, noul legământ de la Pucioasa conține implicit toate ereziile adunate în colecția de predici ale liderilor pucioși și botezată de ei “Cuvântul lui Dumnezeu. El le conține nu numai pe cele anterioare, ci și pe cele ulterioare proferării blestemului, căci ideologia pucioșilor este un tot unitar. Dacă extragem la întâmplare doar două dintre aceste erezii:

1. “Dumnezeu S-a hotărât ca nici un copil să nu se mai zămislească”, și
2. “Opresc căsătoria!” (ambele publicate în Cuvântul Pucios, din data de 4 decembrie 1975) ,

concluzionăm că în veci de veci nu vor mai putea călca în acest locaș creștinii care s-au căsătorit sau au făcut copii după anul 1991, anul în care s-a instituit Blestemul de la Pucioasa, decât cu riscul de a fi pedepsiți aspru, în virtutea acestui blestem. Din perspectiva BOR, acest lucru este incorect și inadmisibil, căci ar echivala cu recunoașterea faptului că pucioșii au dreptate când afirmă că taina Căsătoriei (una dintre cele 7 Taine ale Bisericii), precum și nașterea de prunci (una din legile fundamentale ale firii) au fost desființate de către Dumnezeu.

Faptul că această scăpare nu este de neglijat îl demonstreză însăși atitudinea extremiștilor pucioși. Ei au speculat fiecare întâmplare nefericită care s-a întâmplat în viața unor persoane care, imediat după 1991, au mai trecut totuși pragul bisericii de la Glodeni (până când liderii pucioși au pus interdicție totală pentru persoaneledin afară) pretinzând că respectivele întâmplări (accidente, boli, infirmități sau chiar moartea) sunt consecințele directe ale blestemului lui Irineu. În acest fel s-a alimentat și chiar s-a exacerbat printre adepții pucioși psihoza că la Glodeni guvernează legi aspre, lăsate de un Dumnezeu necruțător, căruia trebuie să I te supui necondiționat, nu neapărat din dragoste, dar mai ales din frică.

Blestemul este o preocupare de căpătâi a pucioșilor. Ei au blestemat băuturile îmbătătoare, i-au blestemat pe cei care lucrează în intervalul de sâmbătă seara până luni dimineața, au blestemat veacul acesta, purtările necuviincioase și tot ce este necurat pe pământ. Au ajuns însă să se încurce în propriile lor minciuni,atunci când fabulează despre blestem.
O contrazicere stupefiantă a pucioșilor pretinde Hristosul Pucios ba a cutreierat pământul în lung și în lat, blestemând tot ce este întinat, ba că a făcut același lucru, dar nu a blestemat nimic, și nici praful de pe picioare nu și l-a scuturat:


“Eu sunt Alfa și Omega. Am colindat pământul în lung și în lat, cu tot ce este curat, iar ce este întinat, am blestemat. Eu sunt Domnul în chip curat. Umblu pe pământ și Mă întâlnesc cu omul și nu Mă vede. Nu Mă arăt, pentru că nu crede. Eu sunt Alfa și Omega, cu numele de Iisus.” (citat după Cuvântul Pucios din 19 februarie 1975)

“…Pe unde am cutreierat pământul în lung și în lat nu am lăsat semne, nu am blestemat, nu am scuturat praful de pe picioare ca să rămână în durere mare, pentru că așa a spus Tatăl, să las neghina cu grâul până la sfârșit. Dar a sosit ziua și a neghinei, și a grâului, să fie puse fiecare în al său hambar. ” (citat după Cuvântul Pucios din 23 februarie 1978.)

Și când te gândești că aceste afirmații care se bat cap în cap sunt despărțite doar de trei ani! Pentru că se contrazic grosolan, de la mână pân’la gură, înseamnăcel puțin una e mincinoasă, deci sunt creația unui mincinos. Pentru că sunt creația unui mincinos, înseamnă că amândouă vin cu un mesaj mincinos din partea unui hristos mincinos, care spune oricui îl ascultă: “Eu sunt Cuvântul, Eu sunt Alfa și Omega care am blestemat peste tot pe unde am trecut”.
(am bolduit unele din petele de unsoare, de la slănina cu care se vrea a se înjecta slănină în găină ca să târască după ea scroafa prin grădină, reieșind acum prin bolduire la suprafață toate petele astea neobservate și minteresat aruncate pe caietul de teme din suflețele, fiind ei acum exact ca niște porci mistreți de cerneală împrăștiați cu meștereală de băieții buni ca să nu se observe când mergi pe firul roșu, păi ca să le fie lor minciuna bine țintită și ca să se demaște voia lui nenia cu ispisisikaa din lesă și eretele lui de pe umărul drept căci s-a încercat și atunci așa cum se încearcă și acum acoperirea tuturor „roadelor” făcute de ispisisikăă în nisip... cu figuri de nisip, din nisip expuse pe nisip, păi de asta, căci ei au urmărit ca să se acopere cu canonul, cât mai credibil și cât mai estetic, lingvistic vorbind, nedreptatea săvârșită de unii și de urmașii lor, păcălind ei astfel, cred ei că pot, la nesfârșit, poborul cu învârtoșătorul viceversatiptil, pâșpâș pe furiș, târâș grăpiș.)

Răspunsul:

1. Arhiereul Irineu a fost pus să semneze ca la partid, ca la securitate, ca la Aiud sau la Pitești inventându-se o călcare canonică în sensul că ar fi trecut granița în arhieria altcuiva, doar că arhieria altcuiva nu exista deoarece era vacant la vremea aceea scaunul arhieresc al episcopului locului iar Arhiereul Irineu nu a plecat de capul său ci a întrebat pe mai mare și a fost învoit: „Du-te dar ai grijă ce faci!”. Deci era trimis sub grija părintească, Arhierească! căci nu era el maimarele în locul său de arhierie ci era la acea vreme arhiereu un bătrân plin de Har Sfânt care răspândea Har când binecuvânta, iar eu sunt martor căci l-am prins în viață pe vremea aia în catedrala din Cluj, eram student. Și era foarte bătrân și înțelept iar Cerul era mereu deschis când binecuvânta și când se cânta rugăciunea Tatăl Nostru și el participa Duminică de Duminică chiar dacă era bătrân... iar eu păcătosul simțeam, așa ca toată lumea impresionată ce participa la Liturghie!

continuarea mai jos

Last edited by vsovivi; 27.05.2010 at 10:40:34.