View Single Post
  #2155  
Vechi 06.07.2010, 14:53:53
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit

Comentarii la ultimul mesaj al lui Vsovi (I)

1.Statutul de om căsătorit nu l-a ascuns ci doar a trăit cu nevasta sa ca și cu o soră... plinind un fel de vot al castității. Și nu e nimic original aici dacă citim cum a trăit Avraam cu soția sa Sarra. (Comentariul 1. : Sarra se pare că era stearpă și de aceea n-a avut copii până la adânci bătrânețe – și nu din alte cauze pe care le insinuezi tu. Nici Avraam și nici Sarra n-au votat nimic în ceea ce privește castitatea; ei ar fi vrut să aibă copii căci, pe vremea aceea, căsătoriile nu erau formale, iar a nu avea copii era o adevărată pacoste. Când Dumnezeu a vindecat neputința Sarrei, ea a putut concepe și naște în mod natural un fiu, ca orice femeie) Iar apoi a construit chilii pentru monahi sau monahii, deci și-a călugărit viața preoțească și nu și-a gLumizat-o. Probabil soția sa nu l-a înțeles sau cineștie de ce au divorțat... dacă chiar au divorțat. (Comentariul 2. : Nimeni până acum n-a afirmat că au divorțat. El a părăsit-o pe ea, pe motiv că nu i se supunea la pat, ca soție. Soția „nu l-a înțeles” atunci când el, încălcându-și făgăduiala inițială de a trăi „căsătoria albă”, a început să-și ceară de la ea drepturile legitime de bărbat și de soț. Dacă l-ar fi ascultat și s-ar fi supus lui ca soție, Geta ar fi urmat să joace viață dublă îndată ce, pentru toți cei care îi cunoșteau, cei doi soți treceau dintotdeauna ca „frate și soră”. Georgeta nu a aceptat viața dublă, căci era virtuoasă și ura minciuna) Tind să cred că nu o fi suportat sărmana femeie handicapată, căci era surdă, viața ascetică și sărăcia și nu s-a vindecat pentru că nu avea Credință și s-a și dovedit aceasta din moment ce și-a părăsit soțul. (Comentariul 3. : Nu ea l-a părăsit pe el, ci el a părăsit-o pe ea, lăsând-o în sărăcie, căci până a o părăsi, nu le lipsea nimic. Dimpotrivă, ea a fost cea care a dovedit că este mai consecventă decât el în făgăduințele făcute pentru viața ascetică) Sau cineștie ce ispită i-a întins necuratul de s-a reântors la gLume, așa surdă și handicapată cum era, căci e foarte rău să fi surd, nici să vorbești nu poți, (Comentariul 4. : Nu era surdo-mută, ci avea o surzenie parțială, dobândită în urma unei boli. Vorbea bine și citea de pe buzele interlocutorului cuvintele, așa încât aproape că era insesizabilă surzenia ei. Pentru un nou-venit, părea o femeie normală. Nu „s-a întors la lume”, căci în lume a fost tot timpul. La câțiva ani buni după ce a fost abandonată de Nicu Gabriel, pucioșii au speculat starea de sărăcie lucie în care ajunsese și au admenit-o la ei. Au plasat-o în chibuțul pucios de la Târgoviște, unde astăzi nu-i lipsește nimic și se poate dedica în liniște vieții ascetice, propovăduită din belșug de către pucioși) ești ca un surdomut căci dacă nu te auzi ce spui e groaznic. O fi surzit-o pismașul ca să-l chinuie mai amarnic. Defapt unde scrie că au divorțat? (Comentariul 5.: În postarea lui Vsovivi scrie pentru prima dată că au divorțat – cităm: „Probabil soția sa nu l-a înțeles sau cineștie de ce au divorțat...”. În alte postări nu scrie nicăieri așa ceva ) Poate a internat-o într-o clinică de specialitate. (Comentariul 6.: Poate că n-a internat-o, căci nici nu era cazul, femeia era perfect normală, chiar dacă avea un handicap inobservabil)

2.După cum mărturisește părintele Gabriel, el se mărturisea la părintele stareț Arsenie Papacioc (Comentariul 7.: Nici o biografie a părintelui Papapcioc nu amintește să fi fost stareț undeva. Vsovivi îi dăruiește de la el această calitate pentru a acoperi în mod fraudulos o neîmplinire menționată pe acest Forum în „voturile” preotului Nicu Gabriel. Chiar dacă A.P. ar fi fost cândva stareț la Techirghiol, tot nu l-ar fi avut sub ascultare și sub „tăierea voii” pe N.G., care își ducea traiul ascultând de voia lui proprie tocmai la Borănești) așa cum mărturisește și părintele Bartolomeu Anania că duhovnicul său este tot părintele Arsenie deci iată că avea cum să facă ascultare monahală. Iar viața pe care o ducea era una călugărească și preoțească întrucât asculta de maimarele său episcop sau arhiereu trâind în sărăcie din munca proprie.