View Single Post
  #2207  
Vechi 17.07.2010, 17:23:26
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 237. “Talibanii” pucioși relansează mania milenaristă, după o rețetă originală

237. “Talibanii” pucioși relansează mania milenaristă, după o rețetă originală (IV)

Deasupra “ieslei” de la “Noul Ierusalim” cerul s-a deschis și așa a fost localizat cerul cel nou și pământul cel nou al Pucioasei:

“Pace vouă, fiii Mei de la iesle, străjerii Mei cei mititei! Pace vouă, că Mi-ați făcut sălașul păcii la voi, că Mi-ați dat voie să-Mi fac prin voi sălaș de pace și de cuvânt peste pământ. Iată cer nou și pământ nou, căci deasupra ieslei de la voi am cerul deschis, tată. Deschid mereu și cuvintez și Îmi las glasul peste pământul acesta nou.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 7-01-1995)

În anul 1995 se consemnează 40 de ani de la așezarea cerului cel nou și a pământului cel nou la Pucioasa:

“O, fiule român, stau înaintea ta cu începutul cel dintâi, și unesc sfârșitul cu începutul și grăiesc cu cuvântul din cele cerești, și fac cer nou și pământ nou, și voiesc să-ți dau de veste ce fac. De patruzeci de ani se scriu pe pământ cele ce Eu grăiesc din cer, și am poruncit martorilor Mei să pună pe masa ta cuvânt din masa Mea, Românie, poporul Meu cel de două mii de ani.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 14-05-1995)

În 11 iunie 1995, cerul cel nou și pământul cel nou sunt o realitate palpabilă la Pucioasa:

“Duhul Sfânt să Se bucure în voi, și din voi spre mulțimi. Pace vouă întru Duhul Sfânt al nădejdii! Nu vă potriviți la veacul acesta, la glasul veacului acesta. E veacul cel nou și cel sfânt cu voi. E împărăția cerurilor cu voi pe pământ. E cer nou și pământ nou. Amin, amin, amin.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 11-06-1995)

Consemnăm așadar cel puțin 5 (cinci) referințe concrete care pretind că cerul cel nou și pământul cel nou au fost definitiv așezate pe făgașul lor la Pucioasa. Cinci luni mai târziu de la ultima referință (cea din 11-06-1995), cele ce erau, nu mai sunt, căci odrăslirea cerului celui nou și pământului celui nou sunt din nou reprogramate pentru viitor, semn că afirmațiile anterioare care vorbeau de împlinirea acestei proorocii erau profund mincinoase:

“Crești, copile, crești, și sub creșterea ta va odrăsli cer nou și pământ nou, căci toate înviază și se fac noi sub pașii tăi când tu crești. Amin, amin, amin.” (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 21-11-1995)

Deși pucioșii sunt numiți de unii teologi “sectă”, ei se consideră de fapt “cei aleși”, căci pentru ei orice sectă înseamnă alegere bună pentru Dumnezeu, înseamnă turmă mică și aleasă după merite, aleasă din turma cea mare care s-a depărtat între timp cu totul de ascultarea Stăpânului și de credință:

“[...] ca și cei din vremea Mea mari în ranguri și care vă numeau pe voi, ucenicii Mei, secta Nazarineanului, [...] Iată, aceștia te numesc pe tine sectă, poporul Meu, că atât știu ei să zică și să înțeleagă, așa cum și cei din vremea Mea făceau. Tu însă ești cules de Mine dintre spini și dintre ciulini și ți-am dat față și ți-am dat viață zi de zi să ai din Mine, și așa ești tu un trup cu Mine și un duh cu Mine și ești templul Meu și ești casa Mea de oaspeți[...]”(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 12-07-2010)

Nu există în Biblie sintagma “secta Nazarineanului”, aceasta fiind o invenție calificată a liderilor pucioși, pentru a și susține sofismele cu falsuri și cu pretenții de raționament inductiv. Pucioșii fac aici în mod forțat asocierea dintre “secta pucioșilor” și expresia biblică “eresul nazarinenilor” (v. Faptele Ap. 24,5), eludând deosebirile majore dintre cele două situații:
1. Nu e totuna secta cu eresul. Secta este accentuarea calificată a eresului, iar corijarea ei devine aproape imposibilă, îndată ce s-a înregistrat desprinderea efectivă a sectarilor de trupul Bisericii. Un simplu eretic este în continuare în trupul bisericii și ar putea fi eventual convins că greșește și întors la dreapta credință; un sectar este ieșit din trupul Bisericii și este practic imposibil să-l întorci acolo unde el a dezertat de bunăvoie. Ereticul nu este neapărat sectar, dar sectarul este întotdeauna eretic.
2. Nazarinenii îl aveau în mijlocul lor pe Iisus Nazarineanul, deci acuzațiile ce li se aduceau aveau pe undeva un suport real. Pucioșii pretind că sunt și ei “nazarineni”, dar nu-L au pe Hristos între ei, ci au un duh care pretinde că este Hristos și care vorbește în numele Lui. Or, Hristos nu S-a mai despărțit de trupul Său după înviere, așadar toți cei care pretind că sunt “Hristoși” vorbitori din cer, dar nu au trupul lui Hristos cu rănile Sale care pecetluiesc și vădesc acest trup, sunt niște impostori, sunt niște Antihriști.