View Single Post
  #62  
Vechi 06.11.2010, 17:45:13
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 265.Cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim–Pucioasa” superlativul absolut

265. CEL...CEA... MAI MARE - sau cum bagatelizează sectanții de la “Noul Ierusalim – Pucioasa” până și superlativul absolut (X)


*
Nici când vor să proclame care este cea mai mare jertfă, pucioșii nu sunt consecvenți. Contrar Scripturii, care ne învață că nu există în istoria lumii o jertfă mai mare ca a Domnului Iisus Hristos, pucioșii consideră că “nimeni nu a adus o mai mare jertfă pe pământ, decât Melchisedec”:

“ Melchisedec a adus jertfa dragostei sale pentru Domnul, și nimeni nu a adus o mai mare jertfă ca și el.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 21.11.1993)

Alteori, pucioșii consideră că cea mai mare jertfă posibilă este “iubirea dintre pucioși și Stăpânul lor, duhul vorbitor de la Pucioasa”:

“...fiilor, că nu e jertfă mai mare ca iubirea dintre voi și Mine, dintre voi și voi, și nici o putere nu poate mai mult ca și iubirea dintre cei ce sunt copiii Mei pe pământ. (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 13-12-2005)

*
Cel mai mare popor de pe pământ este, neîndoios, “poporul pucios”:

“Cei iubiți de lume nu sunt ai Mei, și sunt ai lumii, dar Eu vă am pe voi popor al Meu, și nu este popor mai mare și mai slăvit între popoare, fiilor. Poporul Meu tu ești, căci Eu te-am născut din cuvântul Meu, și ești.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 9-8-1997)

Inconsecvența pucioșilor este proverbială. Cel mai mare popor de pe pământ, “poporul pucios”, era cel mai mare doar prin secolul trecut. În prezent el este ceva mai mic:

“O, să se bucure de dragostea Ta și a mea poporul Tău cel mic de azi,... (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 23-02-2010)

Cu toate acestea, cel mai mare popor de pe pământ, “poporul pucios”, o fi el mititel și firav, dar este totuși mai mare decât oricare dintre împărații pământului:

“ Pace ție, poporul Meu! Ești mititel și firav, dar ești mare la Dumnezeu pentru credința ta în venirea Mea, și nici un împărat de pe pământ nu e mai mare ca tine și nu are cinstea ta, ... (Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 2-8-2010)

Cel mai mare popor de pe pământ este “poporul agonisit de Dumnezeu dintre oameni și care va înființa curând, curând, cel mai mare regat pe pământ”:

“Mare putere are rugăciunea celui ce poate să se aplece vieții, așa cum eu am povățuit azi pentru taina vieții și a rugăciunii omului credincios, care să-L ajute pe Dumnezeu cu rugăciunea lui pentru cele ce trebuie să se așeze pe pământ curând, curând, cel mai mare regat, neamul Fiului meu Iisus Hristos, neamul creștinesc, neam nou, neam sfânt, popor agonisit de Dumnezeu dintre oameni, așa cum Duhul grăiește prin Scripturi despre noua împărăție, despre înnoirea lumii ce va să fie. Amin.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 14-10-2010)

Cel mai mare neam de pe pământ este“neamul lui Israel și al lui David”:

Mare lucru este să fie omul de neam mare, de neam nobil, dar iată durere pe pământ, căci cel mai mare neam de pe pământ, neamul lui Dumnezeu, neamul lui Israel și al lui David, neamul cel ales dintre neamuri Te-a răstignit pe Tine, Fiule de neam împărătesc, că Ție Ți-a promis Tatăl și Ți-a promis David tronul său pe care-l avea de la Tatăl Savaot, și pentru acest tron Te-a răstignit neamul Tău, Fiule moștenitor al tronului ceresc pe pământ.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 8-1-1998)

*
Spre deosebire de Sfânta Scriptură, care-l învață pe om să iubească pe Dumnezeu și pe semenii săi, pucioșii aduc o învățătură nouă: Cea mai mare poruncă este ca omul “să iubească cerul și pământul”:

“Cea mai mare poruncă pe care i-am dat-o Eu omului a fost să iubească el cerul și pământul,...(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 2-06-2002)

O nouă răstălmăcire a Scripturii este formulată de pucioși chiar și atunci când ei ierarhizează virtuțile care derivă din ascultarea poruncilor primite de la Dumnezeu. În opinia lor, virtutea smereniei este mai mare decât virtutea iubirii, deci indirect rezultă că nu iubirea de Dumnezeu este cea mai mare poruncă, ci “smerenia în fața lui Dumnezeu”:

Smerenia înalță pe om deasupra trupului său mai mult decât iubirea de Dumnezeu, căci cel smerit este cumpătat și înțelept și mulțumit prin smerenie, și unul ca acela nu cade din har, căci este umilit, iar cel umilit se înalță de pe pământ spre cer.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 28-3-1998)

“Îi spun omului, [...] că [...] smerenia minții și a inimii[...]este acum mai mare ca dragostea, că unde nu este ea, nu poate dragostea Ta în om și pentru om, Doamne îndurător[...] Smerenia, poporul Meu estemai mare ca dragostea. [...] Smerenia este mai mare ca dragostea, căci fără ea dragostea nu-și are sălaș în om și nici lucrare. [...] Eu sunt Dumnezeu și nu tu, omule, și Eu știu pe aproapele tău și nu tu, iar aproapele tău să Mă vadă în tine așa cum sunt Eu, și aceasta este cea mai mare între porunci, cea mai mare dragoste, dragostea Mea în om și între frații cei de un nume cu Mine înaintea aproapelui lor în toată vremea.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 27-10-2004)

“... căci smerenia este mai mare ca dragostea. [...] spun că cel mai mare adevăr în om este smerenia minții și a inimii, [...] și ea este acum mai mare ca dragostea, căci unde ea nu este, nu poate dragostea Mea în om și pentru om.(Citat din “Cuvântul lui Dumnezeu” de la Pucioasa, din 21-11-2004)