Citat:
În prealabil postat de doctor_faustus
De fapt dumneata, spre deosebire de Biserica lui Hristos, ai rămas la litera care ucide
|
Daca pazesc ziua a saptea, asa cum spune porunca lui Dumnezeu, se cheama ca am ramas la litera.
Citat:
În prealabil postat de doctor_faustus
pe când Biserica a trecut la Duhul care dă viață.
|
Daca pazesc ziua intaia, asa cum nu spune niciodata Dumnezeu, inseamna ca ascult de "duhul".
D-le doctor, pe mine Duhul lui Dumnezeu ma mana sa pazesc Poruncile lui Dumnezeu, asa cum le-a lasat Dumnezeu.
Pe dvs. ce duh va mana sa paziti o porunca omeneasca in locul celei Dumnezeiesti?
Citat:
În prealabil postat de doctor_faustus
Păzirea zilei de odihnă se făcea, așa cum specifică cuvântul lui Dumnezeu la Deut 5:15, și pentru rememorarea eliberării israeliților de sub robia egipteană. Prin urmare nu se păzea doar pentru odihna lui Dumnezeu după facerea lumii, ci și pentru eliberarea de sub robia egipteană. Așa spune cuvântul lui Dumnezeu.
|
Intr-adevar, evrei pazeau ziua a saptea
si pentru rememorarea eliberarii de sub robia egipteana.
Citat:
În prealabil postat de doctor_faustus
Astfel, având în vedere că eliberarea creștinilor nu este cea de sub robia egipteană, ci de sub robia păcatului și a diavolului, și că aceasta s-a făcut prin jertfa răscumpărătoare de pe cruce și prin înviere, și că învierea a avut loc în prima zi a săptămânii iudaice, atunci ziua eliberării creștinilor de sub stăpânirea păcatului și a diavolului este ziua învierii lui Iisus Hristos, adică ziua întâi a săptămânii iudaice. Faptul că ea se numește azi duminică este mai puțin important; important este altceva.
|
De obicei, pasajul din Deuteronm 5:15 era folosit pentru a demonstra ca ziua a saptea trebuia pazita doar de evrei. Dvs. schimbati tactica si incercati sa interpretati "duhovniceste" acest pasaj.
Interpretarea dvs. desfiinteaza Porunca a Patra (Iesirea 20:8-11) care arata ca ziua a saptea este ziua in care Dumnezeu S-a odihnit dupa ce a facut lumea, ca Dumnezeu a binecuvantat si sfintit aceasta zi si ca Dumnezeu ne porunceste sa pazim aceasta zi de odihna inchinata Domnului.
La asta duce o interpretare "duhovniceasca"? La desfiintarea unei porunci cu ajutorul unor versete? Pare ceva diabolic.