Scrisorile scriitorilor către fiicele lor...da, dar eu mă învârt în jurul unui termen care ar trebui să cam caracterize o anumită aprindere absurdă și deșartă a poftei rele, este vorba de termenul:
curîiosul contrioversat... un fur contrioversat, un violator ce nu știe decât să se laude, tot timpul poftește să violeze, vris-ează, își închipuie violul și apoi vrea să se laude cu orice dându-se în cele din urmă lovit, adică la momentul răspunderii își înscenează la nesfârșit starea de victimă care merge la pierzare... fără scăpare... și se copleșește și așa copleșit se compătimește cu răzbunarea, se flatează lăsându-se compătimit cu răzbunarea... că doar e o victimă și el, e brusc cea mai mare victimă, neputincioasă... plină de toată vrednicia neputinței... și dacă mă uit la mintea lui, el suferă de 3 atacuri, în motivație, în scop și în timpul speculațiilor socotelilor, astfel:
-orice ar face sau ar gândi sau ar vrea, i se alipește motivația celor 7 patimi sau a celor 8 gânduri ale răutății în care excelează minciuna și necredința pentru întietățuri vremelnice.
-scopul este întotdeauna câștigul cel lesne și rapid, câștigul necurat, adică murdar și vremelnic... ca un fel de răzbunare roz, prin care parcă ar vrea cineva să-l compătimească, lingușind un suflet trist, o victimă nemulțumită cu mânie ce se răscoală pentru pătimășia sa, pentru vrerea sa.
-în timpul socotelilor, care de regulă sunt făcute de dragul lor, a socotelilor deci n-au nicio motivație ci doar de amorul competent al artei, apare nevoia de a se uni omul cu el însuși mereu prin lucrul lui, ca o repetare la nesfârșit în scopul perfectării unirii lui cu el însuși prin exercițiul perfectării de sine doar pentru faptul că ceea ce face este munca lui, rodul lucrului său, este creiatina cea dulce a sa, intrând în patima cea plăcută a creatorului de creatină care se unește cu sine prin creatinul creat de el... asumîndu-și în final responsabilitatea neascultării pentru creatinul cel neclintit, și astfel ajunge model, ca un fel de gigolo gata să-și prezinte... asta e, că nu știu ce poate să mai prezinte el publicului,
căci iată, mintea a primit motivația întietății celor 7 patimi, a primit scopul final al câștigului cel lesne și necurat și vremelnic și a exersat în copleșelile speculațiilor... ajungând cu adevărat victimă, dar este o victimă a credulității sale lovite de nulitatea științei căci defapt e vorba de știința omului care se vrea a se lăsa sedusă, ucigând în final naivul exact cum o scorpie își ucide concubinul cel mai frumos și cel mai viteaz...
Deci e greu să faci față atacurilor, căci mintea singură, fără rugăciune se afundă în răzbunare... neștiind sărmana că pe sine însuși se răzbună, iar când află, atunci constată că aproape că a trecut toată vremea lui în yadar... și copleșit de deșertăciunea deșertăciunilor omul se simte complet pierdut și singur... și dacă a pierdut... a doua oară nu mai îndrăznește să facă binele ci din trecut își lasă pismele lovite ca să meargă la atac, crezând că astfel nu se mai ratează... fiindcă pisma cea veche întotdeauna ar vrea să facă ea dreptate... prin minciună. Că deși omul a iertat, când se ivește prilejul, omul se lasă din nou răzbunat... primind ca caraghiosul compătimirea cea mârșavă.
E greu, dar Domnul merge înainte, nu stă la povești vânătorești.
Deci omul rău și necredincios își înscenează și cu asta își ocupă tot timpul, își înscenează repetarea înscenărilor în speranța unei lăudăroșenii cât mai neobservate și minunate, nu ca minune ci ca poftă ce îi satisface toate poftele smereniei trufașe.
Last edited by vsovivi; 08.11.2010 at 18:31:54.
|