P
of-p
of-p
of ce
eu mai
eu contr
ioversat
eu, poi
eu mi-amintesc
eu mereu
eu despre
eu împotrivirea
eu și cerbicia
eu poporului
eu nemulțumit
eu și acuzator
eu prin
eu mai
eu marii
eu săi
eu peste
eu ei
eu, cei
eu auto
eu ridicați
eu în
eu ranguri
eu, care
eu nu
eu au
eu voit
eu cu
eu niciunchip
eu să
eu asculte
eu și
eu să
eu primească
eu pe
eu unșii
eu Domnului
eu drept
eu mai
eu mari
eu peste
eu ei
eu.
De
eu ce
eu am
eu fi
eu noi
eu mai
eu înțelepți
eu? De
eu ce
eu am
eu fi
eu noi
eu mai
eu ascultători
eu? Firește
eu că
eu noi
eu suntem
eu mult
eu mai
eu tari
eu la
eu încăpățâțânare
eu... cei
eu cel
eu mai
eu tare
eu din
eu parcare
eu, concurența
eu dintre
eu jigniri
eu și
eu jigniri
eu...
Deci
eu cum
eu om
eu accepta
eu noi
eu pe
eu Domnul
eu și
eu voia
eu Lui
eu? Adică
eu noi
eu care
eu știm
eu întotdeauna
eu mai
eu bine
eu ce
eu vrea
eu Domnul
eu decât
eu știe
eu chiar
eu Domnul
eu Însuși
eu, Acela
eu ce
eu grăiește
eu peste
eu pământ
eu prin
eu proorocii
eu Săi
eu?
Și
eu nu
eu uita
eu, nu
eu Domnul
eu are
eu nevoie
eu de
eu noi
eu căci
eu ''și din pietrele astea poate să-și ridice fiii și ficele lui Avraam'', ci
eu noi
eu păcătoșii
eu și
eu triștii
eu și
eu nezidiții
eu și
eu fără
eu de
eu păstor
eu, noi
eu avem
eu nevoie
eu de
eu El
eu ca
eu să
eu nu
eu pierim
eu în
eu păcatele
eu noastre
eu!
Capisheu?.. for
eu you
eu, offcorse...
eu.
Recapitulare:
''La așa concluzii, am rămas
mască și
fără cuvinte așa că las să vorbească doar placa stricată, aia cu z
meus:
„Deci nu te mai agita
dejaba, că oricum
nu te mai cred!
Și oricâte
p-ape vei arunca din guriță după copiii lui Dumnezeu, să fii pregătită că la un momendat se vor întoarce toate
val vârtej asupra ta... săramnă amăgită
de cel rău. ”''