View Single Post
  #124  
Vechi 14.11.2010, 07:54:26
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XV)

266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XV)

“Venirea Domnului” de la Pucioasa se repetă la nesfârșit, ca într-un perpetuu carusel al neputinței de a face ceva temeinic, dintr-o singură trăsătură majestuoasă, dintr-un singur gest magistral. Nici pleiada de “sfinți” pucioși (care se zice că însoțesc “venirea Domnului”) nu sporesc în vreun fel eficiența “Cuvântului” care vorbește de 55 de ani încoace ca în pustie. Chiar și “sfinții” pucioșilor își proiectează “împlinirea cuvântului” într-un viitor neprecizat, și numai după ce își sporesc numărul și puterea cu ajutorul “duhurilor îngerilor”:

Vin iar la ieslea cuvântului Meu. Vin și iar vin, căci sunt fără început și fără de sfârșit, și sunt începutul și sfârșitul a toate câte sunt de lucrat. Amin. Vin cu hrană din destul, că fără hrana de la Mine nu e om să poată cu Mine. Vin mereu cuvânt pe pământ și am sfinții întru venirea Mea. Ei sunt cei vii până la venirea Mea […] Sfinții Mei vor împlini împreună cu duhurile îngerilor Mei tot cuvântul care iese de la Mine…“ (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-01-2000)

Vremea “venirii Domnului” Pucios cu sfinții este și vremea venirii sfinților pucioși cu “Domnul” lor. Calitatea de “sfinți” pucioși o dobândesc automat toți cei vii de pe pământ care îmbrățișează învățătura de la “Noul Ierusalim” și care sunt devotați “Domnului” până la “venirea Lui” cu sfinții din cer. (De aici rezultă că după “venirea Domnului” acest lucru nu pare a mai fi posibil):

“Eu însă vin mereu din cer pe pământ, că e vremea venirii Mele, și vin și grăiesc adevărul cel din Scripturi împotriva minciunii omului, și vin cu sfinții, că e vremea venirii lor cu Mine, Domnul sfinților […] Sfinții Mei sunt cei vii care sunt până la venirea Mea și lucrează între Mine și cei ce nădăjduiesc în Mine de pe pământ.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-01-2000)

O altă aserțiune din același text stabilește că “Domnul” vine din cer la Pucioasa pentru a împlini proorocia venirii Lui cu sfinții, iar sfinții din cer și cei de pe pământ care întâmpină în trup venirea “Domnului” Pucios cu sfinții au pe cap cununi strălucitoare. Faptul că nimeni n-a văzut vreun sfânt din cer venind la Pucioasa cu cunună strălucitoare pe cap, ar mai fi de înțeles; dar de ce n-a fost văzut vreodată vreun sfânt pucios de pe pământ cu cunună strălucitoare pe cap, asta nu mai are nici o motivație. Singurele explicații ar fi următoarele: ori că în realitate nimeni dintre pucioși nu merită aceste cununi (și de aceea nici nu le-au mai primit), ori că ei l-au primit, dar nu le poartă niciodată (din prea multă modestie, probabil):

“Taină de nepătruns este viața cea veșnică a sfinților îmbrăcați în casa lor cea din cer, pe care și-o lucrează în vremea trupului lor prin faptele sfințeniei lor. Ei sunt cei vii cu care Eu vin ca să împlinesc proorocia venirii Mele cu ei, cu sfinții Mei, care au viață veșnică. Cununile lor vor străluci ca și ale celor ce vor întâmpina în trup venirea Mea cu sfinții.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-01-2000)

Deși pucioșii au anunțat în repetate rânduri că “venirea Domnului” curge aproape necontenit din 1955 încoace, totuși ei precizează uneori că este vorba de fapt de o venire punctuală, stabilind chiar un “astăzi”, o “zi a zilelor venirii Lui cea de azi”:

Mă apropii de ieslea cuvântului Meu și Mă las în ea cuvânt ca să meargă din ea cuvântul Meu peste pământ, vestindu-Mă el întru venirea Mea de azi, căci azi sunt zilele venirii Mele, precum am spus Eu prin Scripturi acum două mii de ani.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 20-01-2000)

Și cu toate acestea, deși “azi sunt zilele venirii Domnului cea de azi” liderii pucioși (denumiți conspirativ “cei de la iesle”) și ciracii lor așteaptă o altă “zi cea de azi”, plasată undeva într-un orizont de timp neprecizat, stând în așteptarea acelei zile și îndemnându-se unii pe alții la mare veghere (ca să nu treacă pe lângă ei acea zi). Duhurile morților vor fi chemate ca să mărturisească ele cum că acest “Cuvânt” de la Pucioasa este cel care le-a binevestit lor, morților, după ce i-a înviat din morți pe cei care zac în morminte (deși nici un mort al pucioșilor, nici măcar Verginica, n-a înviat de-a binelea până acum, ca să mărturisească cu gura lui autenticitatea “Cuvântului” pucios și să zădărnicească astfel minciuna celor care zic că n-a fost învierea morților):

“Voi, cei de la iesle, și toți cei care trăiesc ca și voi pentru așteptarea venirii Mele cu sfinții și pentru sfinți, îndeletniciți-vă din destul cu viața voastră întru Mine, cu învățătura cea sfântă și cu îndemnul spre mare veghere[...] Și vor mărturisi și cei înviați despre viața lor cea din trup și despre venirea Mea în cuvântul acesta cu care Eu vestesc și morților[…] și iată, unii vor fi morții înviați, iar alții vor fi cei vii care vor minți din loc în loc ca să zădărnicească, zic ei, taina învierii morților.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000)

Deși în textele oficiale pucioșești sunt numeroase precizările care spun că “Dumnezeul de la Pucioasa vine în chip nevăzut pe pământ”, totuși oamenii sunt mustrați că nu-L văd venind întru venirea Lui cea cuvântătoare:

“Și Eu vin și găsesc omul în voile lui și dau să-l ajut cu cuvântul Meu, dar el s-a deprins nepăsător și necredincios, și Eu vin, și omul nu Mă aude și nu Mă vede venind și cuvântând întru venirea Mea […]” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000)

“Venirea cea de azi” a “Dumnezeului de la Pucioasa” se desfășoară de fapt pe mai multe zile, numite “zilele venirii Lui”. Există de asemenea un “plan al zilelor venirii Lui” și o “cruce a venirii Lui”, cruce care nu apare pe cer așa cum scrie în Biblie la Matei 24:30, ci este “dusă în spate” de către liderii pucioși, “cei mici”, cei de sub cruce” (vorba vine, pentru că cei doi lideri pucioși pot fi văzuți mereu mari și tari, drepți și țanțoși, căci nimeni nu i-a văzut vreodată să ducă în spate vreo “cruce” cât de mică, și nici măcar de munca necesară asigurării traiului propriu nu prea se cocoșează dumnealor):

“Și iată, adevăratele sărbători pentru sfinți și pentru Domnul sunt cei ce sărbătoresc pe cei din cer trăindu-le viața și învățăturile lor cele sfinte, iar cei ce se sfințesc pentru venirea Mea cu sfinții, pentru venirea Mea de azi, sunt cei în care Eu încap cu planul zilelor venirii Mele [...]. Dar Eu sunt cu cei mici, cu cei de sub cruce sunt, cu cei ce Mă ajută pe Mine ducând cu ei crucea venirii Mele, semnul care se arată înainte de arătarea Mea și a zilei Mele.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000)

În anul 2000 se făceau 45 de ani de “venire a Domnului în cuvânt” la sectanții pucioși, venire sterilă și fără nici un orizont limpede. Tipicul sec pucioșesc consta în “așezarea cuvântului în carte” prin mâna și pixul “proorocilor” pucioși și apoi “trâmbițarea Cuvântului pe tot pământul”. În realitate, până la a apela la serviciile internetului, trâmbițarea se limita la rude, prieteni și cunoscuți. Din motive practice, ziarele și cartea care reproduceau “Cuvântul” se distribuiau selectiv, numai pe sub mână. Bilanțul făcut chiar de către liderii pucioși era dezamăgitor: “venirea” de la Pucioasa nu interesa pe nimeni, iar pucioșii erau cu toții corigenți și repetenți la capitolul propovăduirea “Cuvântului” în fața oamenilor:

“De patruzeci și cinci de ani grăiesc și iar grăiesc peste om ca să-l trag de pe calea morții și să-i dau calea Mea. [...] Străbat văzduhul cu cete de sfinți și de îngeri și Mă las cu ei în jos până deasupra ieslei cuvântului Meu, și îmi găsesc străjerii de veghe și Mă așez cuvânt în carte prin ei, și străbat apoi pământul cu el și îmi fac cu el lucrarea venirii Mele cu sfinții, căci lucrez prin cuvânt. Dar cine își face vreme pe pământ pentru sărbătoarea venirii Mele? Cine să le spună oamenilor de venirea Mea?” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000)