View Single Post
  #9  
Vechi 14.11.2010, 16:19:56
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XVI)

266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XVI)


Printre alte inovații dogmatice, liderii pucioși modifică radical percepția generală asupra unui eveniment biblic ce se proiectează spre viitor: judecata obștească. Biblia prezintă detaliat acest eveniment la dimensiunile lui cosmice și eshatologice:

“Și am văzut, iar, un tron mare alb și pe Cel ce ședea pe el, iar dinaintea feței Lui pământul și cerul au fugit și loc nu s-a mai găsit pentru ele. Și am văzut pe morți, pe cei mari și pe cei mici, stând înaintea tronului și cărțile au fost deschise; și o altă carte a fost deschisă, care este cartea vieții; și morții au fost judecați din cele scrise în cărți, potrivit cu faptele lor. Și marea a dat pe morții cei din ea și moartea și iadul au dat pe morții lor, și judecați au fost, fiecare după faptele sale. Și moartea și iadul au fost aruncate în râul de foc. Aceasta e moartea cea de a doua: iezerul cel de foc. Iar cine n-a fost aflat scris în cartea vieții, a fost aruncat în iezerul de foc.” (Apoc. 20 11-15)

Pucioșii simplifică lucrurile la maximum și le bagatelizează. Tronul de judecată a dispărut. Învierea obștească a morților, care ar trebui să preceadă judecata lor, este ignorată cu nepăsare. Prezența vie, mustrătoare, a persoanei Judecătorului suprem este înlocuită cu o “coborâre tainică în duh nevăzut pe pământ, în adâncă umilință, a Celui care gustă iarăși o nouă suferință și o nouă cruce a păcatelor oamenilor neîndreptați de jertfa Lui anterioară”. Pentru ei, Judecata cea Mare este sinonimă cu venirea “Cuvântului la Pucioasa” și se numește “judecata prin cuvânt”. Mai exact, faptele oamenilor “au și fost judecate” atunci când “Cuvântul”, în nenumăratele ocazii pe care și le oferă singur, a sancționat verbal (cu asprime, cei drept) toate sau aproape toate faptele cele rele ale oamenilor, luate una câte una, și a proclamat restabilirea “adevărului cel sfânt”. În fine, “cartea vieții” este considerată de pucioși a fi ediția a doua a cărții pe care ei au tipărit-o în anul 2006 cu titlul “Cuvântul lui Dumnezeu” și pe care o deschid ei adesea ca pe o Sfântă Evanghelie. Cartea (7 kg de maculatură) conține o parte din predicile pucioșești dintre anii 1955-2006, cu precizarea că din 2006 până în prezent au mai apărut alte câteva sute de predici care completează “canonul” pucioșesc din “cartea vieții”:

“S-au întâlnit la Betleem împărații pământului și s-au închinat fiarei și femeii care șade pe fiară, femeia care are stăpânire peste împărații pământului, și ea le-a dat lor daruri, stele și medalii. Dar ea se prăbușește prin desfrânarea ei, iar sfinții Mei se ridică și mărturisesc din cer și de pe pământ lucrarea adevărului sfânt și venirea Mea cu judecata: judecata prin cuvânt.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000)

O asemenea “Judecată” este lipsită nu numai de maiestatea firească a evenimentului și a menirii ei, ci și de puterea de corecție sau de sancționare a celor greșiți. Pucioșii înșiși recunosc că “venirea Domnului”, cea pe ei care o consideră sinonimă cu Judecata, trebuie ajutată de sus și de jos ca să nu se prăbușească de tot. “Domnul” este declarat pe față neputincios, iar cel mai prețios ajutor, desigur, nu-I va putea veni decât de la “poporul venirii Domnului în mijlocul României”– “poporul” pucios, adulat frecvent cu apelativul “frații Domnului”:

“Dar vouă, celor ce sunteți poporul venirii Mele în mijlocul României, să vă placă să fiți frați pentru Mine, ca să Mă ajutați să fiu Eu numit peste tot pe pământ prin puterea Mea și prin voi, cei ce v-ați făcut frați în numele Meu pentru Mine și nu pentru voi. Iar voi, cei ce sunteți poporul venirii Mele, faceți numai voia Mea, nu și pe a voastră.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 12-02-2000)

Last edited by mariamargareta; 14.11.2010 at 16:28:20.