View Single Post
  #151  
Vechi 19.11.2010, 09:51:02
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XXIV)

266. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa (XXIV)


Liderii pucioși vin cu o nouă Evanghelie pe pământ, zisă de ei “Evanghelia după Sfânta Virginia”, ignorând avertismentul de la Galateni 1,8-9 care spune că orice Evanghelie apocrifă va trebui să fie anatema. Apoi preiau un verset din Biblie (Marcu 8,38; Luca 9,26) care se referă la Sfânta Scriptură cea autentică și îl aplică pentru “evanghelia” lor apocrifă, pentru a-i rușina pe cei care nu cred nici în “venirea a doua în duh, de la Pucioasa” și nici în “venirea a treia în trup, tot la Pucioasa” (care este proiectată pentru un viitor iminent, dar care se tot îndepărtează văzând cu ochii):

“ Eu vin pe pământ cuvânt, vin pe pământ Evanghelie, și cine se va rușina cu Mine și cu cuvântul Meu în neamul acesta fățarnic și desfrânat, acela va fi rușinat la venirea Mea întru mărirea Tatălui Meu cu sfinții și cu îngerii.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 02-04-2000)

Liderii pucioși instituie un “post al venirii Domnului”, care constă în principal în renunțarea la orice formă de proteine sau lipide de origine animală (dar mai are și alte restricții), post pe care ei îl generalizează ca obligatoriu pentru toți oamenii, fără excepție. Cei care vor respecta noile restricții pucioșești legate de post vor intra în ceata fericiților:

“Apropiați-vă și voi, fii ai oamenilor, și ascultați de Dumnezeu, căci am așezat peste cei plăcuți Mie postul cel pentru venirea Mea, mâncarea cea plăcută lui Dumnezeu pentru viața cea veșnică a omului, ascultarea de legile raiului. Amin. Apropiați-vă și ascultați, căci Eu, Domnul, am așezat pe pământ post pentru venirea Mea cea cu slavă întru slava Tatălui, că Eu pentru slava Lui vin, nu pentru slava Mea. […]De aceea astăzi zic: fericit este omul care mănâncă cu ascultare de Dumnezeu în vremea aceasta a venirii Mele.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 02-04-2000)

Teologii au descoperit repede asemănarea izbitoare dintre sectanții pucioși care vorbesc dezlănțuit despre o aparentă “venire a Domnului” (nevăzut, necunoscut, în duh imaterial și în cuvânt zburător prin văzduh), și sectanții adventiști care în mai multe rânduri și-au păcălit adepții spunându-le ba că Domnul va veni la o anumită dată precisă (și n-a mai venit!), ba că a venit deja pe ascuns, ca un fur noaptea (și de aceea nu L-a văzut nimeni venind). Deși asemănarea între aceste înșelătorii este izbitoare, liderii pucioși pretind că numai sectanții adventiști sunt mincinoși, deoarece la ei “n-a venit Domnul”, iar la pucioși cică ar fi venit (dar cum se face că nimeni nu L-a văzut!?):

“O, fiilor din grădina ascultării, cei ce-și zic astăzi „teologi” vă caută vină mereu, dau să vă găsească asemănare cu tot felul de oameni care M-au așteptat sau Mă așteaptă pe Mine, și care sunt mincinoși, de vreme ce Eu n-am venit. Așa zic aceștia de voi, dar iată ce îi întreb Eu pe aceștia: voi, cei ce găsiți vină celor ce sunt puși de Mine întru așteptarea venirii Mele, voi de ce nu Mă așteptați?” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 02-04-2000)

Întrucât liderii pucioși știu bine că “cea mai bună apărare este atacul”, ei îi acuză aici pe teologii ortodocși că “ei nu-L așteaptă pe Domnul” pentru că “nu stau întru așteptarea venirii Lui”. Ceea ce nu-i adevărat. Dimpotrivă, teologii sunt primii care pot susține, mai documentat și mai temeinic decât orice credincios obișnuit, că venirea Domnului este o proorocie autentică și intangibilă, posibilă oricând în viitor, fie el acesta oricât de îndepărtat sau de apropiat, deci chiar și în clipa următoare.

Liderii pucioși escaladează atacul împotriva teologilor ortodocși venind cu o mare minciună și șarjând sforăitor cum că teologii le-ar vorbi oamenilor desprenevenirea Domnului”, rătăcindu-i pe oameni de la “calea venirii Domnului”. O acuză răutăcioasă și gratuită, lipsită de orice probă sau temei, îndată ce despre Parusia există o teologie perfect conturată în sânul Bisericii Ortodoxe. Probabil că ei se referă însă exclusiv la “venirea Domnului de la Pucioasa”, o “venire” lipsită de orice probă materială, despre care desigur că unii teologi s-au exprimat deja că nu corespunde proorociilor biblice :

“Vă e teamă că greșiți dacă Mă așteptați? […] de unde știți voi că nu vin? Luați voi parte la sfatul dintre Mine și Tatăl ca să știți ce fac Eu, și dacă vin sau dacă nu vin? O, în numele cui vorbiți voi oamenilor despre nevenirea Mea? O, până când rătăciți voi pe om de la calea venirii Mele? Iată-Mă cum Mi-o pregătesc, cum Mi-o pietruiesc cu pietre vii, cu pietre tari, cu fii cerești între cer și pământ! O, până când ascundeți voi de oameni cheile împărăției cerurilor, drumul spre viața cea fără de sfârșit a Mea cu omul cel îndumnezeit prin harul Meu? Iată-Mă cu cei ce au harul Meu în ei, după cum am binevoit Eu să lucrez în zilele acestea. Oare, voi credeați că voi sta să aștept după voi, cei care vă numiți unii pe alții „teologi”? Am așteptat Eu, oare, după Anna sau după Caiafa ca să-Mi pregătească ei calea venirii Mele? Am venit Eu prin ei atunci când am venit? Ba, din contra, am murit prin ei atunci când am venit, și apoi am înviat împotriva lor. Iată, așa am lucrat și azi pentru cea de a doua venire a Mea, căci voi Mă vreți în cer, și Eu vin împotriva voinței voastre și lucrez ca și acum două mii de ani cu cei neluați în seamă de voi, cei ce vă numiți mari și oameni ai lui Dumnezeu.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 02-04-2000)