View Single Post
  #164  
Vechi 21.11.2010, 20:45:59
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 272. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” –Pucioasa (XXXIII)

272. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XXXIII)

După ce liderii pucioși au insistat în repetate rânduri să-și convingă adepții și cititorii că între “Hristosul Pucios” și “Cuvântul Pucios” este o identitate perfectă, motivând că însăși Scriptura identifică numele cu Persoana care poartă numele adică, Îl identifică pe Hristos Judecătorul cu numele pe care El poartă la Judecată, respectiv cu Cuvântul lui Dumnezeu, (și reciproc, colecția de predici de la Pucioasa intitulată “Cuvântul lui Dumnezeu” este identificată cu Persoana “în duh” a lui Hristos) iată că deodată ei se răzgândesc și afirmă că de fapt nu este nici o identitate între Persoana care aduce Cuvântul și Cuvântul pe care îl rostește Persoana, căci ele când vin, vin separat, chiar dacă vin încuibate și aproape împreună. Cu alte cuvinte, dacă până acum ei identificau lucrarea cu Lucrătorul ( adică, identificau venirea Cuvântului în auzul omului cu venirea Domnului în duh și cuvânt – dar nu și în trup!!!) iată că acum pretind că la ei vin separat cele două entități sfinte: nu numai Cuvântul Pucios (lucrarea) este cel care vine, ci și Persoana (Lucrătorul)care rostește Cuvântul Pucios vine imediat, dar separat, îndată după Cuvântul rostit, fiind învelită și ascunsă tainic în Cuvântul în care stă încuibată ca într-o haină, și de aceea Ea este inaccesibilă acum ochilor omului, când vine în Cuvânt la Pucioasa. În felul acesta, “venirea Domnului Pucios” este “demonstrată” în contumacie: Cuvântul merge înainte ascunzând în el pe Cel care Îl rostește, adică vine aducându-L pe Acela tăinuit, deci venirea Cuvântului este semn imuabil că urmează neapărat și imediat să vină și Acela care rostește Cuvântul , adică “Domnul”, și întrucât venirea Domnului este proorocită limpede de Scriptură, ea este necondiționată și indiscutabilă și de aceea nimeni nu trebuie să o conteste, ci să o primească prin credință vie și lucrătoare în Cuvântul de la Pucioasa care “proorocește” și așa reconfirmă el proorocia Scripturii:

“Cuvântul Meu care vine la voi, Eu sunt. El este haina care Mă acoperă pe Mine când vin. Nu numai cuvântul Meu este cel ce vine. Și Eu sunt, și Eu vin, iar înaintea Mea merge cuvântul Meu, și voi, ca semn al venirii Mele; voi, cu viața Mea în voi; voi, cu iubirea voastră pentru Cel ce vine iar după două mii de ani de așteptare.” (Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 07-05-2000)

Last edited by mariamargareta; 21.11.2010 at 20:49:17.