View Single Post
  #196  
Vechi 25.11.2010, 13:31:58
mariamargareta mariamargareta is offline
Banned
 
Data înregistrării: 04.12.2008
Religia: Ortodox
Mesaje: 1.366
Implicit 276. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XLII)

276. A treia și a patra “venire a Domnului” de la “Noul Ierusalim” – Pucioasa (XLII)

Duhul Pucios știe că venirea Lui imaterială nu este percepută de toți ca fiind însăși venirea cea proorocită de Biblie a Hristosului Întrupat, iar unii o tratează direct ca pe o înșelăciune diavolească, iar pe “cartea venirii Lui” (Evanghelia de la Pucioasa, numită de pucioși “Cuvântul lui Dumnezeu”) o consideră o “evanghelie” apocrifă, vrednică de a fi anatema, așa cum de altfel i-a învățat și Apostolul Pavel (v.Galateni, 1:8,9). De aceea, pentru a dobândi credibilitate, liderii pucioși confundă intenționat numele Cuvântul lui Dumnezeu, atribuit de Sfânta Scriptură lui Hristos (care este o Persoană), cu Persoana Însăși (care este Hristos-Cuvântul cel întrupat în istorie), iar despre a doua venire a lui Hristos spun că este o venire doar cu cuvântul Lui, nu și cu trupul Lui. Abia o a treia venire a lui Hristos ar urma să fie în trup (așa cum învață Scriptura că va fi).

Apoi pucioșii identifică, tot intenționat, expresia consacrată “Cuvântul lui Dumnezeu” cu o colecție de predici pucioșești care vorbesc multe, vrute și nevrute, despre și în numele lui Dumnezeu, spunând că Dumnezeu a vorbit prin gura proorocițelor Verginica, Maria și Mihaela, sau în urechile lor, sau direct în mintea lor. Printr-un silogism șchiop, ei spun că: întrucât Scrierile Pucioșești sunt o nouă Evanghelie și sunt denumite “Cuvântul lui Dumnezeu” , înseamnă că ele sunt Însuși Cuvântul, care este Însăși Persoana, iar Persoana este Însuși Hristos, deci în concluzie “Scrierile Pucioșești sunt Însuși Hristos”, sunt însăși “venirea Lui la ei” (la pucioși). Și cu toate aceste “evidențe”, mai marii Bisericilor (denumiți de pucioși “cei mari de pe pământ”) se răzvrătesc împotriva “venirii Lui de la Pucioasa” și nu-i îndeamnă pe credincioși să vină la “Noul Ierusalim” ca să se întâlnească acolo cu “Dumnezeul” Pucios și cu “unșii Lui” cu care El Își scrie “cartea venirii Lui”:

“O, aud minți fără de pricepere, inimi răzvrătite împotriva venirii Mele cuvânt pe pământ, împotriva cărții venirii Mele, carte pe care o scriu Eu cu voi, căci venirea Mea este cuvântul, iar numele Meu acesta este: Cuvântul lui Dumnezeu. Dar n-am făcut Eu lumea cu cuvântul? N-am scris Eu Scripturile Mele cu cuvântul? Și dacă Eu sunt Cuvântul, să tac? Să nu mai vorbesc? Să nu mai vin? Aud pe oameni fără de credință și fără de pricepere răzvrătindu-se împotriva cărții Mele din zilele acestea. Ei zic: „Ce ne trebuie nouă altă Scriptură în afară de cea pe care o avem? Nu mai trebuie adăugată alta”. Iată, așa zic cei răzvrătiți împotriva venirii Mele la voi, așa zic cei ce zic că stau peste ale Mele. Dar Eu am zis că cei puși de Mine peste ale Mele sunt cei sfinți, nu sunt cei păcătoși. Eu nu Mă bizui pe cei păcătoși pentru cele ce sunt ale Mele, și de aceea am zis pentru cei ce vor cu Mine: fiți credincioși, le-am zis, fiți ochi și urechi pentru cele din cer, care vin acum peste voi ca să vă înțelepțească auzul și văzul, căci cei mari de pe pământ vă țin departe de venirea Mea, dar voi veniți, veniți aproape, căci iată-Mă ca să-l învăț pe tot omul taina venirii Mele după două mii de ani.(Citat din Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa din 28-08-2000)

Pucioșii sugerează aici că dacă Biblia, vorbind despre începuturi, zice: “Dumnezeu era Cuvântul” (Ioan, 1,1) (deci, Cuvântul fără trup), și “Toate prin El s-au făcut; și fără El nimic nu s-a făcut din ce s-a făcut” (Ioan, 1,3), înseamnă că Și astăzi Cuvântul poate (fără trup) să facă toate, așa cum a făcut la început, și așa se explică de ce Cuvântul (fără trup) vine și lucrează la Pucioasa și le face pe toate care se văd acolo (zidiri de ziduri noi și de oameni noi) . Pucioșii ignoră lămuririle biblice care spun, în același loc, și că:

La început era Cuvântul […] Acesta era întru început la Dumnezeu.”(Ioan, 1, 1-2)

Deci, iată , numai pentru începuturi era valabilă lucrarea Cuvântului în lume fără trup, căci atunci Hristos nu se întrupase încă în istorie. Dar, la plinirea vremii, Hristos a luat trup omenesc de care nu S-a mai despărțit decât puțină vreme, atunci când a gustat moartea, și de care, după învierea Sa în același trup glorificat, nu Se va mai despărți în veac, și nici de slava Sa nu Se va mai despărți (or, pucioșii zic că venirea de astăzi a lui Hristos la Pucioasa este o venire în care El este dezbrăcat de slavă, este o venire întru umilință și durere și în ascuns, aidoma cu cea de la întruparea de acum 2000 de ani din Fecioara Maria; iar slava Lui se va arăta abia la a treia venire a Sa, cea din trup):

Și Cuvântul S-a făcut trup și S-a sălășluit între noi și am văzut slava Lui, slavă ca a Unuia-Născut din Tatăl, plin de har și de adevăr.” (Ioan, 1, 14)

Or, aici Scriptura nu se mai potrivește cu teoria pucioșilor, care nu mai vorbesc despre un “Cuvânt care s-a făcut trup”, ci de un “Cuvânt care S-a făcut duh” și a poposit în grădinile lor pucioșești ca să-i învețe cum să se separe de Biserică. Ei nu mai vorbesc despre o plinătate a harului și a Adevărului în vorbele și în faptele lor, ci de o viclenească folosire a minciunii, cică – zic ei – “spre folosul lui Dumnezeu”. Căci iată cum îi îndemna “proorocița” Verginica pe pucioși ca să mintă pentru Dumnezeu:

“Biruiți lumea, chiar de va trebui să mințiți pentru Dumnezeu și pentru calea Lui cea dreaptă și cea adevărată. [...] De ar fi să minți pentru Dumnezeu, minte, mămică, și fă voia Lui, de acum, și învață ce este taină acoperită.” (Citat după Cuvântul lui Dumnezeu de la Pucioasa” din 2 iunie 1991)