Citat:
În prealabil postat de Eugen7
Asa cum intruparea Fiului in om de la Duhul Sfant precum si nasterea fara dureri si pazitoare a fecioriei a Maicii Domnului nu pot fi intelese "omeneste" ci doar in Duhul Sfant, asa si Sfanta Taina a Euharistiei trebuie traita caci doar in Duhul Sfant pot fi intelese cele mai presus de cugetul omenesc.
|
Și uite așa ați mai introdus două elemente de diversiune în explicarea inexplicabilului. Avem de-a face deci cu
Taina a 8-a (nașterea fără dureri) și
Taina a 9-a (păzitoarea fecioriei) la maica Domnului. Oare ce va mai urma?
Citat:
În prealabil postat de Eugen7
VAI VAI VAI... ce gandire simplista!!! si pur omeneasca ... nicidecum duhovniceasca! (I corinteni cap 2)
Fiecare particica (molecula, atom...) din trupul si sangele Domnului Iisus Hristos este unita in intregime cu deplinatatea fiintei Dumnezeiesti ("Căci întru El locuiește, trupește, toată plinătatea Dumnezeirii" Coloseni 2,9).Astfel, noi crestinii ortodocsi, prin Taina Sfineti Euharistii, cand ne impartasim cu adevarat Trupul si Sangele Domului Iisus Hristos, ne "facem partasi intregii firi Dumnezeiesti" (II Petru 1,4)... intrucat fiecare particica (fiecare molecula, fiecare atom) din Sfanta Impartasanie este unita cu deplinatatea firii Dumnezeiesti... deci nu conteaza cantitatea de materie pe care o primim la Sfanta Impartasanie!
|
Deci gândirii mele omenești și neduhovnicești îi opuneți explicația dvs. ce ține de fizica moleculară. Aferim!
Apropozito, în
Hristos locuiește trupește toată plinătatea Dumnezeirii, nu în
pâine și vin. Dacă ar fi așa cum sugerați, anume că
prin împărtășanie ne facem părtași de toată plinătatea Dumnezeirii, la ora aceasta ar trebui să fiți demiurg, creind Galaxii și nu pierzându-vă vremea pe un forum insignifiant!